Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекційно-розвивальна програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2
Г 68


    Гордова, Олена Валер`янівна.
    Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордова Олена Валер`янівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Музично-ігрова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- креативне вираження переживань -- корекційно-розвивальна програма -- адаптація -- емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
615.34
К 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костіна, Т. О.
    Зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів [Текст] / Т. О. Костіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 171-183. - Бібліогр.: с. 182-183 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий сценарій -- корекційно-розвивальна програма -- самоусвідомлення -- автономні рішення
Анотація: Представлено зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів. Надано перелік та опис вправ, реалізація яких сприяє підвищенню рівня самоусвідомлення особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.є922.2:502/504
П 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поворозник, К. О.
    Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності [Текст] / К. О. Поворозник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- часова перспектива -- екзистенційні механізми -- психолого-педагогічна програма -- студенти -- корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
37.015.3:159.922.7(043.5)
П 68


    Прахова, Світлана Анатоліївна.
    Психологічні детермінанти подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. А. Прахова ; наук. кер. А. В. Шамне ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
фрустраційні стани -- психологічні детермінанти -- предиктори -- корекційно-розвивальна програма
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі психологічних детермінант виникнення та подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп. У роботі здійснено систематизацію та узагальнення основних теоретичних та методологічних підходів до вивчення фрустрації у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Проаналізовано психологічну природу та зміст феномену фрустрації. Розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель детермінації фрустраційних станів школярів. Представлено результати емпіричного дослідження (із використанням лонгітюду та методу поперечних зрізів). Створено регресійні моделі предикторів виникнення й подолання фрустраційних станів для учнів різних вікових категорій (молодші школярі, підлітки, юнаки). Розроблено та апробовано комплексну корекційно-розвивальну тренінгову програму подолання фрустраційних станів. Підтверджено припущення про те, що за умови направленого психологічного супроводу психологічні детермінанти виникнення фрустраційних станів, змінюючи полярність і конструктивність переживань, трансформуються у психологічні детермінанти їх подолання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шамне, Анжеліка Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 56387
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя