Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (206)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кризи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.
159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Анотація: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.947.5:331.54-044.372
П 32


    Пилипенко, Наталія Миколаївна.
    Мотиваційні чинники адаптації молодої людини до ситуації кризи професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Пилипенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Корніяка О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 273 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-219. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- мотиваційні чинники -- механізми адаптації -- кризи -- професійне становлення -- молодь
Анотація: Дисертація відображає результати теоретичного й експериментального вивчення мотиваційних чинників адаптації особистості до різних кризових ситуацій (проностично-конфліктової, прогностично-кризової, актуально-кризової, актуально-конфліктної, стабільної актуально-конфліктної та стабільної прогностичноконфліктної), що виникають на початкових етапах її професійного становлення. З`ясовано,що підвищення рівня емоційної адаптованості молодої людини в умовах професійної кризи прямо пропоруційно зумовлюється результатами функціонально-професійної адаптованості: розвинені мотиваційні властивості особистості забезпечують їй емоційну стійкість і якість соціальної адаптації загалом. Емпірично виявлені в різних ситуаціях кризи професійного становлення мотиваційні досліджуваних, що є водночас закономірними адаптаційними проявами, дали можливість виділити мотиваційні механізми адаптації: "досягнення", "уникнення" і "конфлікт досягнення-уникнення". Запропоновано модель мотиваційного рівня адаптації особистості до нових вимог діяльності. Розроблено і апробовано корекційно-розвивальну програму з оптимізації адаптованості особистості в ситуації кризи професійного становлення. Запропоновано також практичні рекомендації для викладачів, практичних психологів і соціальних педагогів з метою попередження порушень емоційної та функціонально-професійної адаптованості молодої людини в ситуації кризи професійного становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.913:616-036.86]:392.3
Л 82


    Лунгул, Ірина Володимирівна.
    Психологічна профілактика сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лунгул Ірина Володимирівна ; наук. кер. Болтівець С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні кризи--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сімейна криза -- дитяча інвалідність -- психічне здоров'я сім'ї -- фобії -- виховання дитини-інваліда
Анотація: В дослідженні розроблені теоретико-методичні засади вивчення сімейних криз неприйняття батьками дитячої інвалідності. Обґрунтовані концептуальні засади експериментального дослідження.Визначені психологічні особливості сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності. Розроблена психокорекційна програма профілактики сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності та експериментально перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Болтівець, Сергій Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-053.6+159.923.2
К 11


    Краєва, Оксана Анатоліївна.
    Подолання кризи ідентичності в підлітковому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Краєва Оксана Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентичність--Кризи--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ -- ПІДІЛІТКи -- Я-концепція -- СТРУКТУРА особистості -- Рефлексивна свідомість -- подолання кризи ідентичності
Анотація: В роботі обґрунтовано концептуальний підхід до вивчення кризи ідентичності підлітків, розроблено модель кризи ідентичності. Запропоновано програму діагностики дослідження особливостей показників кризи ідентичності підліткового віку. Емпірично досліджено складові фізичної, особистісної та соціальної ідентичності, особливості прояву її кризи, проаналізовано їх динаміку у підлітків 13-14 років. Розроблено тренінгову програму для подолання кризи ідентичності у підлітків для застосування у закладах освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2-057.85/.86(043.5)
К 43


    Кириченко, Віктор Васильович.
    Становлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03 / В. В. Кириченко ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2014. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-254. -
УДК
Рубрики: Психологія праці--Професійна адаптація--Особистісна ідентичність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісна ідентичність -- професійний розвиток -- професійна адаптація -- трудова підготовка -- здібності -- суб'єктно-ціннісний підхід -- стиль трудової діяльності -- ціннісні кризи -- кризи професійного розвитку
Анотація: В дослідженні розроблено структурно-функціональну модель стьановлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації. Визначено індивідуально-психологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Проаналізовано особливості розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Досліджено стратегіально-типологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у професіях типу "людина-людина" та "людина-техніка" та проаналізовано ефективність надання ціннісної підтримки фахівця у процесі професійної адаптації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.63
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березіна, О. О.
    Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза [Текст] / О. О. Березіна // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 271-278 : табл. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- криза -- адаптація -- старість -- віковий розвиток -- точка біфуркації -- вікові кризи
Анотація: У статті розглядається розвиток людини в період старості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
615.34
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 10 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Логос, 2014. - 237 с. : табл., рис. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Теоретичні та технологічні аспекти застосування сучасних методів психодинамічної парадигми у вітчизняних соціокультурних умовах / З. Г. Кісарчук. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 17-19 (31 назва)
Лазос, Гелена Петрівна. Соціокультурні особливості застосування катативно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі з підлітками / Г. П. Лазос. - С .20-42. - Бібліогр.: с. 39-41 (32 назви)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Вплив характеристик внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів на особливості стосунків у родині та стратегію психотерапевтичної допомоги сім'ї / Я. М. Омельченко. - С .42-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (18 назв)
Юрченко, Т. П. Современная отечественная психотерапевтическая практика : действительность и возможности / Т. П. Юрченко. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (10 назв)
Демидюк, Н. П. Соціокультурна специфіка роботи із сімейним міфом засобами системного підходу / Н. П. Демидюк. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 87 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу / Т. С. Гурлєва. - С .88-108. - Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
Плескач, Б. В. Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини / Б. В. Плескач. - С .108-131. - Бібліогр.: с. 130-131 (5 назв)
Журавлева, Н. Ю. Социокультурная специфика работы с феноменом переживания в ситуации жизненного выбора (экзистенциально-гуманистический подход) / Н. Ю. Журавлева. - С .132-150. - Бібліогр.: с. 147-149 (48 назв)
Данилевський, І. А. Інтерперсональний підхід до психотерапевтичної допомоги у посттравматичному суспільстві / І. А. Данилевський. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 158 (13 назв)
Литвиненко, Л. І. Телефонне консультування в умовах соціально-психологічної кризи в Україні / Л. І. Литвиненко. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (9 назв)
Костіна, Т. О. Зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів / Т. О. Костіна. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 182-183 (5 назв)
Манілов, Ігор Феліксович. Психотерапевтична подорож наодинці: базові положення / І. Ф. Манілов. - С .184-196. - Бібліогр.: с.195-196 (4 назви)
Пліш, Г. Й. просодична організація професійного мовлення психолога-консультанта / Г. Й. Пліш. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 210 (17 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніїх психологів в контексті життєвого шляху та особистісні передумови їх формування / К. П. Радзівіл. - С .212-223. - Бібліогр.: с. 222 (7 назв)
Мугаль, С. О. Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку / С. О. Мугаль. - С .224-237. - Бібліогр.: с. 236 (11 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
615.34
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Телефонне консультування в умовах соціально-психологічної кризи в Україні [Текст] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
телефонне консультування -- телефон довіри -- криза -- діалог -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- кризова інтервенція
Анотація: Висвітлено основні принципи телефонної психологічної допомоги як особливого напрямку психологічного консультування. Значна увага надається характеру телефонної бесіди та допомозі абонентам, які переживають кризовий стан чи проблемну ситуацію, показано історію розвитку телефонів довіри в Україні і в світі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
316.6:331.56
Р 83


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рудюк, Олег Володимирович.
    Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття [Текст] / О. В. Рудюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 408-421. - Бібліогр.: с. 418-419 (19 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
безробіття -- криза зайнятості -- професійне виключення -- особистість -- професіогенез -- кризовий ринок праці -- подолання кризи
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню і розвитку концептуального потенціалу поняття "криза зайнятості" в аспекті аналізу кризових феноменів, ревалентних ситуації професійного виключення і трудової незатребуваності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 29 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 840 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 50.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .19-32. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв) : табл.
Артемьева, Татьяна Васильевна. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. - С .33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
Ахметзянова, Анна Ивановна. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве / А. И. Ахметзянова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей / І. М. Біла. - С .55-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви) : табл.
Болтакова, Наталия Ивановна. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете / Н. И. Болтакова. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
Борисова, Аліна Олексіївна. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців / А. О. Борисова. - С .81-93. - Бібліогр.: с. 92 (3 назви) : табл.
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
Бургонська, Станіслава Валеріївна. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом / С. В. Бургонська. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) : рис.
Вдовиченко, Оксана Володимирівна. Типологія особистості ризику / О. В. Вдовиченко. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв) : рис.
Венгер, Ганна Сергіївна. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях / Г. С. Венгер. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви) : рис.
Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі / Н. І. Волошко. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Гончарук, Наталія Миколаївна. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки / Н. М. Гончарук. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
Горбачова, Ольга Юріївна. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини / О. Ю. Горбачова. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв) : табл.
Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ / І. А. Горобець. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Гринів, Оксана Михайлівна. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості / О. М. Гринів. - С .184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
Гуляс, Інеса Антонівна. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості / І. А. Гуляс. - С .196-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (7 назв)
Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. - С .206-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв) : табл.
Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Журов, В. В. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу / В. В. Журов. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна. - С .240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .251-265. - Бібліогр.: с. 264 (4 назви) : табл.
Зозуль, Таміла Володимирівна. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .266-275. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви) : табл.
Іванова, Євгенія Олегівна. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка / Є. О. Іванова. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування / І. А. Коваль. - С .286-294. - Бібліогр.: с. 293 (3 назви) : табл.
Корнілова, Вікторія Володимирівна. До проблеми вивчення психічних станів особистості / В. В. Корнілова. - С .295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
Кравченко, Катерина Василівна. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини / К. В. Кравченко. - С .319-328. - Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв) : табл.
Куриця, Алла Іванівна. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів / А. І. Куриця. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 336 (6 назв) : табл.
Куриця, Денис Іванович. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні / Д. І. Куриця. - С .338-349. - Бібліогр.: с. 345-347 (18 назв)
Куцан, Олена Іванівна. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці / О. І. Куцан. - С .350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови / Л. В. Лимар. - С .363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу / С. О. Лукомська. - С .376-386. - Бібліогр.: с. 385 (8 назв) : табл.
Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів / Л. А. Любіна. - С .387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Максименко, Ксенія Сергіївна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов / К. С. Максименко. - С .397-409. - Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання / Т. М. Мандзик. - С .410-421. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Нигматуллина, Ирина Александровна. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи / И. А. Нигматуллина. - С .422-429. - Бібліогр.: с. 427-428 (4 назви) : рис.
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence / L. A. Onufriieva. - С .430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .442-456. - Бібліогр.: с. 452, 454 (15 назв) : табл.
Палюх, Марек. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты / М. Палюх. - С .457-470. - Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
Панчук, Наталія Петрівна. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала / Н. П. Панчук. - С .471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .481-497. - Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв) : табл.
Підбуцька, Ніна Вікторівна. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера / Н. В. Підбуцька. - С .498-508. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви) : табл.
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення / Т. С. Пільгук. - С .509-518. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) : рис.
Поляничко, Олена Миколаївна. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis / О. М. Поляничко. - С .519-527. - Бібліогр.: с. 525-526 (8 назв) : рис.
Попович, Ігор Степанович. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" / І. С. Попович. - С .528-538. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв) : рис.
Попчук, Марія Анатоліївна. Стильові особливості навчальної діяльності студентів / М. А. Попчук. - С .538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
Портяна, Олена Володимирівна. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів / О. В. Портяна. - С .549-560. - Бібліогр.: с. 557-558 (17 назв) : табл.
Прокопів, Людмила Ярославівна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності / Л. Я. Прокопів. - С .561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
Пустовалов, Іван Вікторович. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу / І. В. Пустовалов. - С .575-584. - Бібліогр.: с. 583 (6 назв) : рис.
Пушкарук, Ірина Юріївна. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності / І. Ю. Пушкарук. - С .585-597. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв) : рис.
Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних / О. В. Рудюк. - С .598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Северин, Олексій Вікторович. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой / А. В. Северин. - С .613-625. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) : рис.
Седих, Кіра Валеріївна. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи / К. В. Седих. - С .626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
Семенів, Наталія Миронівна. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії / Н. М. Семенів. - С .636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
Смотрицький, Андрій Валерійович. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик / А. В. Смотрицький. - С .647-658. - Бібліогр.: с. 656-657 (13 назв)
Сняданко, Ірина Ігорівна. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування / І. І. Сняданко. - С .659-670. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви) : табл.
Стельмащук, Христина Романівна. Психологічні фактори подолання стресу / Х. Р. Стельмащук. - С .671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
Твардовская, Алла Александровна. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки / А. А. Твардовская. - С .685-695. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв) : рис.
Тесленко, Марина Миколаївна. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів / М. М. Тесленко. - С .696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
Хомуленко, Борис Владиславович. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога / Б. В. Хомуленко. - С .706-717. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви) : рис.
Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів / Н. Ю. Цибуляк. - С .717-727. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви) : табл.
Цивильская, Екатерина Анасьевна. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития / Е. А. Цивильская. - С .728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
Чеканська, Оксана Анатоліївна. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. - С .740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
Шебанова, Віталія Ігорівна. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності / В. І. Шебанова. - С .752-764. - Бібліогр.: с. 761-762 (15 назв) : табл.
Штепа, Олена Станіславівна. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу / О. С. Штепа. - С .765-778. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв) : рис.
Юрчик, Оксана Миколаївна. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства / О. М. Юрчик. - С .779-790. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви) : табл.
Яновська, Тамара Анатоліївна. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. - С .791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
316.6:331.56
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних [Текст] / О. В. Рудюк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісні детермінанти -- активність -- суб'єктність -- рефлексивність -- криза зайнятості -- безробіття -- подолання кризи
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню та розвитку концептуального потенціалу понять "активності", "суб'єктності" і "рефлексивності" як методологічної основи вирішення проблеми конструктивного подолання кризи зайнятості у безробітних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.923.2:321.02
С 28


    Седих, Кіра Валеріївна.
    Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи [Текст] / К. В. Седих // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
міф -- міфологема -- свідомість -- суспільство -- феноменологічний світ -- цивілізаційні хвилі
Анотація: Показано зв'язок між соціальними процесами та колективною свідомістю в контексті соціально-політичної кризи в Україні. З точки зору теорії систе Україна є холоном - одночасно окремою, автономною соціальною системою та частиною ширшої цивілізаційної системи. Соціально-політична криза в нашій країні - це ознака боротьби між так званими другою та третьою людськими цивілізаціями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 39 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 476 с. - ISSN 2072-4772. - 28.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості / Н. І. Антюхова. - С .12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
Байєр, Оксана Олександрівна. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. - С .26-34. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв) : табл.
Белановська, Ольга Вікторівна. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів / О. В. Белановська, О. Л. Белановський. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв) : табл.
Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження / Л. А. Варава. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Варга, Вікторія Степанівна. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі / В. С. Варга. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва) : рис.
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С .67-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі / І. М. Візнюк. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв) : табл.
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
Волинець, Наталія Валентинівна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини / Н. В. Волинець. - С .98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
Кахно, Ірина Вікторівна. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом / І. В. Кахно. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Кльоц, Любов Антонівна. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти / Л. А. Кльоц. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв) : рис.
Комар, Тетяна Олександрівна. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України / Т. В. Комар. - С .127-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв) : рис.
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи / А. М. Льовочкіна. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
Лойко, Наталя Олексіївна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці / Л. С. Лойко [и др.]. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Інші автори: Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю.
Люта, Леся Петрівна. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу / Л. П. Люта. - С .158-167. - Бібліогр.: с. 165 (7 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу / М. В. Максимов. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
Максимова, Наталія Юріївна. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх / Н. Ю. Максимова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості / Т. М. Мандзик. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя / М. О. Марценюк. - С .196-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв) : рис.
Маслова, Світлана Олегівна. Старіння як соціально-психологічне явище / С. О. Маслова. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-218 (19 назв)
Оліфірович, Наталія Іванівна. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. - С .221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
Павленко, Оксана Володимирівна. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності / О. В. Павленко. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв) : табл.
Падалка, Роман Григорович. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів / Р. Г. Падалка. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249 (2 назви) : табл.
Педоренко, Валентина Миколаївна. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства / В. М. Педоренко. - С .251-259. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
Пінчук, О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії / О. В. Пінчук. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви) : рис.
Поворозник, К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності / К. О. Поворозник. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв) : табл.
Потоцька, Ірина Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості / І. С. Потоцька. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 286 (9 назв) : рис.
Ремпель, Жанна Олександрівна. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації / Ж. О. Ремпель. - С .289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя / В. С. Романова. - С .301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір / В. С. Романова, Г. І. Караван. - С .309-324. - Бібліогр.: с. 323 (9 назв) : табл.
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .325-332. - Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
Сараєва, Надія Михайлівна. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .333-346. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв) : табл.
Сердюкова, Інна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища / І. М. Сердюкова. - С .347-358. - Бібліогр.: с. 355-356 (14 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження / Н. В. Слободяник. - С .359-368. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв) : табл.
Старков, Денис Юрійович. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту / Д. Ю. Старков. - С .369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. - С .379-388. - Бібліогр.: с. 386-387 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю / В. В. Турбан. - С .389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект / К. О. Чала, С. І. Позняк. - С .402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Чухрій, І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві / І. В. Чухрій. - С .413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій / А. Ю. Швалб. - С .423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню / Ю. М. Швалб. - С .431-440. - Бібліогр.: нет : табл.
Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї / У. В. Шостак. - С .441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Грановська, Олена Яківна. Міфологічне уявлення про час / О. Я. Грановська. - С .450-459. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв)
Шандрук, Сергій Констянтинович. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів / С. К. Шандрук. - С .460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Монастирська, А. Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.2:502/504
Л 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи [Текст] / А. М. Льовочкіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- Екологічна психологія -- охорона довкілля
Анотація: Здійснено аналіз підходів до проблеми визначення поняття "екологічна культура". Екологічна культура розглядається як система індивідуальних морально-етичних норм, поглядів, знань, установок, цілей і цінностей, що стосуються взаємовідносин у системі "людина - довкілля".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.923.33:159.922.76
Ч-96


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чухрій, І. В.
    Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві [Текст] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптація -- соціально-психологічна дезадаптованість -- діти-інваліди -- соціальна криза -- матері інвалідів -- негативні емоційні стани -- психокорекція -- інвалідність -- стрес -- тривожність -- депресія
Анотація: Уточнено визначення соціально-психологічної дезадаптованості матерів дитини-інваліда. Виділено та досліджено такі внутрішні чинники соціально-психологічної дезадаптованості, як тривожність та депресію. Виявлено зміни показників внутрішніх чинників соціально-психологічної дезадаптованості у матерів, що виховують дітей з функціональними обмеженнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.923.2
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кириченко, Віктор Васильович.
    Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 94-101 : рис. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійна адаптація -- суб'єкт праці -- криза професійного розвитку -- ціннісна криза
Анотація: Викладено результати досліджень розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі первинної професійної адаптації. Виявлено основні закономірності та індикатори виникнення особистісних криз, пов'язаних з процесами професійної адаптації у результаті взаємоузгодження індивідуально-психологічних властивостей працівника з вимогами професійного середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(9) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : [б. в.], 2016. - 310 с. : табл., рис. - ISSN 2226-4078. - 18.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Поняття особистості у психології / С. Д. Максименко. - С .11-17
Тітов, І. Г. Інтегративна модель структурно-функціональної організації особистості / І. Г. Тітов. - С .18-30. - Бібліогр.: с. 27-30 (45 назв)
Соловйов, Олег Володимирович. Людина як причина: про включення феномену інформації в об'єктивну активність людського мозку у формі психічних процесів / О. В. Соловйов, Н. В. Ліцоєва. - С .31-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Кряж, І. В. Суб'єктивна близькість із природою як чинник психологічного здоров'я особистості / І. В. Кряж. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (32 назви)
Седих, Кіра Валеріївна. Дослідження репрезентації соціально-політичної кризи в суспільній свідомості жителів України в системно-синергетичному підході / К. В. Седих. - С .53-69. - Бібліогр.: с. 68 (8 назв)
Будник, О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник. - С .70-82. - Бібліогр.: с. 82 (4 назви) : табл.
Фоменко, К. І. перевага та досконалість у семантичному просторі особистості / К. І. Фоменко. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 91 (3 назви)
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем самооцінки / Т. А. Яновська. - С .93-108. - Бібліогр.: с. 107 (8 назв)
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку соціального інтелекту у студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .109-118. - Бібліогр.: с. 117-118 (10 назв)
Діомідова, Н. Ю. Психічні стани успішних та неуспішних студентів у ситуації іспиту / Н. Ю. Діомідова. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Зозуль, Таміла Володимирівна. Психологічні особливості розподілу сімейних ролей у подружніх парах із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назв) : табл.
Лавріненко, В. А. відображення феномену субкультури в смислових конструктах підлітків-неформалів / В. А. Лавріненко. - С .139-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (18 назв) : табл.
Штученко, І. Є. Настанови щодо професійного майбутнього як компонент кар'єрного рішення студентів технічних спеціальностей / І. Є. Штученко. - С .152-162. - Бібліогр.: с. 161 (17 назв) : табл.
Уварова, С. Г. Особистість в умовах суспільної кризи / С. Г. Уварова. - С .163-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (24 назви)
Католик, Галина Вікторівна. Онтогенетичний підхід у контексті сучасного розуміння динаміки формування Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180-181 (18 назв) : рис.
Мельничук, М. М. Проблема формування толерантності учнівської молоді засобами кіномистецтва / М. М. Мельничук. - С .182-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (18 назв)
Мирошник, О. Г. Соціально-діяльнісний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) / О. Г. Мирошник. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-205 (17 назв)
Рева, М. М. Соціально-психологічні детермінанти життєвого цілепокладання особистості / М. М. Рева. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (16 назв)
Тітова, Т. Є. Смислові аспекти саморегуляції особистості / Т. Є. Тітова. - С .217-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (17 назв)
Турецька, Х. І. психотерапія ПТСР в учасників бойових дій із застосуванням імагінативних технік / Х. І. Турецька. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (35 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем професійної спрямованості / А. С. Харченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (8 назв)
Верещинська, Я. В. Привабливість як естетичний компонент соціальної перцепції / Я. В. Верещинська. - С .245-254. - Бібліогр.: с. 252-253 (22 назви)
Гончарова, Н. О. Самореалізація як показник формування кар'єрних орієнтацій студентської молоді / Н. О. Гончарова. - С .254-263. - Бібліогр.: с. 262 (6 назв)
Трофімов, А. Ю. Психологічні особливості емоційно-вольової сфери особистості залежно від професійної спрямованості (на прикладі професії актора) / А. Ю. Трофімов, Е. В. Загурська. - С .264-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (32 назви)
Головіна, О. Ю. Духовність особистості: проблеми та перспективи психологічного дослідження / О. Ю. Головіна. - С .278-289. - Бібліогр.: с. 287-289 (22 назви) : табл.
Фільц, О. О. Шизофренія як розлад очевидності (тези концепції) / О. О. Фільц. - С .290-292
Седих, Кіра Валеріївна. Кафедра психології та 35 років на зламі світогляду ХХ-ХХІ ст / К. В. Седих, В. Ф. Моргун, І. Г. Тітов. - С .293-297. - Бібліогр.: с. 297 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Седих, Кіра Валеріївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.9:070
Н 72


    Нойфельд, Віра.
    Чого вчить українців сьогодні "Слово о полку Ігоревім" або осмислення сучасної кризової ситуації України на основі психологічно-літературного аналізу архетипів української ментальності [Текст] / В. Нойфельд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 151-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (11 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
народна ментальність -- фемінінна енергія -- маскулінна енергія -- психологічні ресурси для подолання кризи
Анотація: Проводиться психологічний аналіз перших записаних творів української і німецької літератури з метою виявлення характерних архетипів народної ментальності. Визначаються ресурси і дефіцити національного характеру в юнгівських термінах динаміки маскулінної і фемінної енергії, Логосу і Еросу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 178629
Кількість відвідувачів 945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя