Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=малий бізнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.9:33+330.16(043.5)
Я 64


    Яновська, Світлана Германівна.
    Психологічна структура підприємницької активності в малому бізнесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / С. Г. Яновська ; наук. кер. І. В. Кряж ; Харківськ. нац. ун-т ім. В. М. Каразіна, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків, 2019. - 210 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-202 (157 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька активність -- спосіб життя -- особистість -- малий бізнес
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню вітчизняного підприємництва як соціального та психологічного феномену. У роботі створено структурну модель підприємницької активності, у якій виокремлено три компоненти: особистісний, соціальний та професійний. Визначено риси, які є особистісними передумовами реалізації підприємницького потенціалу особистості, встановлено наявність конфлікту матеріальних та загальнолюдських цінностей у сучасних українських підприємців; виявлено змістове наповнення ризиків та функціонування бар’єрів щодо підприємницької діяльності. Здійснено порівняльний аналіз двох поколінь українських підприємців: тих, які розпочинали діяльність у 1990-ті рр., та тих, які зробили це після 2005 року. Основні відмінності полягають у збільшенні значення комунікативних властивостей та ослабленні регулятивної ролі цінностей професійного зростання. Визначено структурну організацію підприємницької активності та її співвідношення з компонентами способу життя особистості, а саме: виявлено наявність чотирьох складових, які кореспондують з компонентами способу життя (аксіологічним, конативним, когнітивним та комунікативним). Виснувано, що підприємництво на сучасному етапі стає способом життя та визначає сталий спосіб поведінки й будування соціальних зв’язків. З метою підвищення ефективності підприємницької активності в роботі запропоновано програму, яка спрямована на розвиток її компонентів: особистісного, соціального, професійного. Програму впроваджено на базі соціального бізнес-простору IDP Business Space м. Харкова.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кряж, І. В. \наук. кер.\; Харківський національний університет ім. В. М. Каразіна (Харків)Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9:33+330.16(043.5)
Я 64


    Яновська, Світлана Германівна.
    Психологічна структура підприємницької активності в малому бізнесі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / С. Г. Яновська ; наук. кер. І. В. Кряж ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька активність -- спосіб життя -- особистість -- малий бізнес
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню вітчизняного підприємництва як соціального та психологічного феномену. У роботі створено структурну модель підприємницької активності, у якій виокремлено три компоненти: особистісний, соціальний та професійний. Визначено риси, які є особистісними передумовами реалізації підприємницького потенціалу особистості, встановлено наявність конфлікту матеріальних та загальнолюдських цінностей у сучасних українських підприємців; виявлено змістове наповнення ризиків та функціонування бар’єрів щодо підприємницької діяльності. Здійснено порівняльний аналіз двох поколінь українських підприємців: тих, які розпочинали діяльність у 1990-ті рр., та тих, які зробили це після 2005 року. Основні відмінності полягають у збільшенні значення комунікативних властивостей та ослабленні регулятивної ролі цінностей професійного зростання. Визначено структурну організацію підприємницької активності та її співвідношення з компонентами способу життя особистості, а саме: виявлено наявність чотирьох складових, які кореспондують з компонентами способу життя (аксіологічним, конативним, когнітивним та комунікативним). Виснувано, що підприємництво на сучасному етапі стає способом життя та визначає сталий спосіб поведінки й будування соціальних зв’язків. З метою підвищення ефективності підприємницької активності в роботі запропоновано програму, яка спрямована на розвиток її компонентів: особистісного, соціального, професійного. Програму впроваджено на базі соціального бізнес-простору IDP Business Space м. Харкова.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кряж, І. В. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 3571
Кількість відвідувачів 366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя