Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2882)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (55)Рідкісна книга (27)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мистецтво<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.
159.937:78
М 17


    Максимов , Микола Володимирович.
    Психологічні особливості сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Максимов Микола Володимирович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-176. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання музики--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- властивості особистості -- музичний дискурс -- емоційна сфера -- соціальна адаптованість -- мистецтво
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню психологічним особливостям сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості. Розглянуто особливості стприймання людиною музичного простору; основні компоненти та параметри музичного дискусу як основи емоційно-чуттєвого сприйняття світу, а також зв"язок виявлених компонентів музичного дискурсу з певними особистісними властивостями людини відповідно до її музичних уподабань. У ході дослідження з"ясовано, що існує зв"язок мід певними особистісними особливостями людини та її музичним сприйманням. особи, яким притаманні внутрішні конфлікти, амбівалентність почуттів, недостатній розвиток рефлексії віддають перевагу творам, в яких домінують дисонансні сполучення, готрота та "колючість" мелодики та ритму. Загальному фону світосприймання соціально дезадаптованих осіб відповідає музика, я ка має небезпечний вплив на психічний стан людини через підвищену гучність, неприродні звукочастотні характеристики, надмірну повторність, що несе гіпнотичний , трансовий ефект. музика, що налаштовує на роздуми, відображає серйозні глибинні почуття, не сприймається соціально дезадаптованою особою, оскільки вступає всупереч з її намаганнім відволіктися від усвідомлення своєї життєвої позиції. Встановлено, що поняття "музичний дискурс" має розглядатися як конститувальна характеристика особистості. Виявлені закономірності музичного сприймання, що відповідають певним особистісним параметрам, дати можливість розорбити методику виизначення рівня соціальної адаптації людини відповідно до її індивідуального музичного дискурсу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кириченко, Віктор Васильович.
    У пошуках людської душі [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
душа -- психіка -- мистецтво -- світосприйняття -- духовність
Анотація: Психологічна наука від народження намагається відкрити істинну природу людини. У процесі наукового пошуку психологічною спільнотою основ душевної організації її перетворювали на суму психічних процесів та станів, рефлексів, цінностей та смислів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Субота, Марія Василівна.
    Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема [Текст] / М. В. Субота // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- емоційне сприймання -- емоційний вплив -- почуття -- емоційні стани -- емоційна сфера дітей -- мистецтво -- музичний твір -- переживання -- реципієнт
Анотація: В статті розглядається одне із найскладніших завдань художнього сприймання - збереження емоційної безпосередності сприймання при зростаючій свідомості ставлення до мистецтва, при заглибленні в його структуру і техніку, так як для розкриття емоційно-смислового змісту серйозної професійної музики всіх видів і жанрів необхідні не тільки розвиток у дітей певних музичних здібностей, оволодіння ними спеціальними знаннями, які включають розуміння елементів теорії музики, а й особлива спрямованість продуктивного педагогічного впливу на розв'язання цієї проблеми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
372
А 43


    Кондратець, І.
    Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих [Текст] / І. Кондратець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогічне мислення -- запитання -- відповіді -- спілкування -- рефлексивна культура -- рефлексивний практикум -- компетенції
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування у педагогів дошкільних навчальних закладів умінь і навиків запитувати. Розглянуто функції та типи запитань, завдання і педагогічні умови для побудови конструктивного діалогу. Представлено практичний матеріал для формування мистецтва запитань і відповідей у дітей та дорослих з огляду на розвиток рефлексивної культури.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Художня перцепція в системі рекреації [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 174-183. - Бібліогр.: с.181-183 (23 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- художня творчість -- художня перцепція -- художній образ -- рекреація
Анотація: З'ясовано, що саме у перцептивних діях виявляється: сенситивність, як здатність органів чуттів тонко і точно сприймати, розрізняти й вибірково реагувати на стимули; автоматична фіксація нового в об'єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей. Акт художнього сприйняття представлений як процес осягнення твору, до якого включається вся людська особистість з її світоглядом, ставленням до життя, що сприяє творчій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(09)
И 89


   
    Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. [Текст] : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - 664 с. - ISBN 978-617-689-143-7 : 35.00 грн.
    Зміст:
Балл, Георгій Олексійович. Концепт "особистість": між елетарністю й егалітарністю / Г. О. Балл. - С .13-23. - Бібліогр.: С. 21-23 (28 назв)
Кл.слова: концепт "особистість", елітарність, егалітарність
Коптюк, Леонид Михайлович. Діалог культур як регулятивна ідея сучасного буття та мислення / Л. М. Коптюк. - С .80-90. - Бібліогр.: С. 90 (6 назв)
Кл.слова: сучасне буття, культури, сучасне мислення
Бастун, Наталія Анатоліївна. Культурно-цивілізаційні впливи на розвиток вищих психічних функцій: дислексія як освітня та історико-культурна проблема / Н. А. Бастун. - С .609-619. - Бібліогр.: С. 618-619 (14 назв)
Морозовська, Т. Д. Відображення світогляду людини різних історичних епох у мистецтві танцю / Т. Д. Морозовська. - С .207-216. - Бібліогр.: С. 215-216 (9 назв)
Кл.слова: мистецтво танцю, світогляд людини, історичні епохи
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(09)
І 89


    Морозовська, Т. Д..
    Відображення світогляду людини різних історичних епох у мистецтві танцю [Текст] / Т. Д. Морозовська // Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - С. 207-216. - Бібліогр.: С. 215-216 (9 назв) . - ISBN 978-617-689-143-7
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво танцю -- світогляд людтини -- історисні епохи


Дод.точки доступу:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
7
Л 38


    Левчук, Лариса.
    Західноєвропейська естетика ХХ століття [Текст] : навчальний посібник / Л. Левчук. - Київ : Либідь, 1997. - 224 с. - ISBN 966-06-0003-8 : 13.00 грн
УДК
РУБ 7
Рубрики: Естетика
Кл.слова (ненормовані):
західноєвропейська естетика -- мистецтво й наука -- естетичний потенціал -- психоаналіз -- естетика неотомізму

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
372
Ш 37


    Шевчук, А. С.
    Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років [Текст] : навч.-метод. посібник / А. С. Шевчук. - 2-ге вид. без змін. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-655-3 : 8.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
дитяча хореографія -- обдарована дитина -- хореографічне навчання -- хореографічне мистецтво -- хореографічна діяльність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Киричевська, Л. П.
    Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні [Текст] / Л. П. Киричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
тренінгова програма -- писанкарство -- творча самодіяльність -- мистецтво -- традиція -- етнос -- естетична культура
Анотація: В статті обгрунтовується можливість застосування в якості енопсихологічного засобу розвитку творчої самодіяльності учнів ЗОШ такого народного виду мистецтва, як писанкарство. Описується реальний досвід впровадження даної тренінгової програми в роботу практичного психолога та соціального педагога ЗОШ з такими специфічними категоріями дітей як діти учасників АТО, учні з сімей переселенців та бангатодітних-малозабезпечених сімей. Психологічним інструментарієм данної програми виступає писанка, яка також застосовується в якості діагностичного матеріалу, а прийом інтерпритації творчого продукту здійснюється за принципами таких проективних методик як тести Торренса та Люшера.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
парадигма активної особистості -- мистецтво -- хореографічна культура -- танець як феномен -- творче сприйняття -- естетична діяльність -- художній образ
Анотація: У статті аналізуються проблеми системної освітньої стратегії зорієнтованої на парадигму активної особистості розкритої в психології діяльності яка акцентує увагу на безперервності навчання, спадкоємності та включенні особистості в активне освітнє середовище, вмінні самостійно керувати творчим процесом та здатності розвити свої здібності та творчий потенціал. Описуються соціально-психологічні можливості засобами мистецтва допомоги особистості у розв'язанні цих проблем. Висвітлюються питання сприймання особистістю творів мистецтва, досліджуються рівні та механізми формування хореографічного образу у сприймаючого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153
А 43


    Максимов, Микола Володимирович.
    Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів [Текст] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 110-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
музичний простір -- рефлексія -- формування особистості -- мистецтво -- девіантна поведінка
Анотація: У статті розглянуто проблему зв'язку музичних уподобань сучасних підлітків та формуванням особистості, зокрема ступенем розвитку рефлексії. Показано, що основою естетичної реакції є афекти, що викликаються мистецтвом і переживаються людиною зі всією реальнітю і силою, але знаходять собі розрядку в діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
153
А 43


    Вольнова, Л. М.
    Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці [Текст] / Л. М. Вольнова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 18-34
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
реабілітаційний потенціал -- музичне мистецтво -- музико-терапія -- організаційні форми музикотерапії
Анотація: Метою дослідження стало розкриття реабілітаційного потенціалу музичного мистецтва. У статті доведено, що реабілітаційний (відновлюваний) потенціал музики реалізується через поєднання в ній різних видів діяльності (пізнавальної, творчої, ціннісно-ореєнтованої, комунікативної, рефлексивно-катарсисної). Констатовано, що вплив музики не може бути ізольованим засобом, а музикотерапія - лише один із компонентів процесу корекції, терапії чи реабілітації. Здійснено поділ організаційних форм музикотерапії за кількістю учасників (індивідуальні, парні, групові) та за характером впливу музики на клієнта (активні, рецептивні, інтегративні). Наведено приклади застосування окремих форм музикотерапії у процесі роботи з клієнтами-дільти: музичний щоденник, музичний тренінг, музичний театр, музичні оповідання тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 251-262
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- мистецтво -- естетичне виховання -- терапевтичний вплив -- дитина дошкільного віку
Анотація: Одним з найефективніших засобів, який дає можливість людині відчути багатомірність соціокультурного життя у всіх його проявах та гармонізувати буття у соціумі є мистецтво. Воно є найдієвішим не лише виховним, але і терапевтичним засобом. Застосування його з такою метою знаходить втілення в арт-терапії. Арт-терапія розглядається як творча методика, що спирається на засоби мистецтва, як засоби символічної, невербальної комунікації, при реалізації якої створюється сприятливе середовище для встановлення та підтримання позитивних відносин між учасниками терапевтичного процесу, досягнення особистих і соціальних терапевтичних цілей, що визначаються індивідуально.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
372
А 43


    Половіна, О. А.
    Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" [Текст] / О. А. Половіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 129-140
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
поліохудожній розвиток -- мистецтво -- живопис -- пізнавальний інтерес -- ігрові вправи -- психогімнастика -- педагогічні умови
Анотація: В статті опубліковані практичні рекомендації щодо поліохудожнього розвитку дітей дошкільного віку: представлена система роботи, яка грунтується на використанні мистецтва у роботі з дітьми; визначені педагогічні умови поліхудожнього розвитку особистості


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
151.51
А 43


    Гощіцький, А. В.
    Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу) [Текст] / А. В. Гощіцький // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 43-50. - Бібліогр.: С. 49 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
пізньопалеолітичне мистецтво -- мізинські скульптурки -- класичний психоаналіз
Анотація: У статті здійснено спробу інтерпретувати феномен знайдених в Україні, палеолітичних мізинських скульптур. Співвіднесено подібну символіку на цих давніх пам’ятках (з уже виділеними їхніми морфологічними ознаками (жінка, фалос, птах)), та у вираженні позасвідомості Леонардо да Вінчі, фантазії, якого були витлумачені у оригінальній психоаналітичній розвідці Зігмундом Фройдом. Завдяки психологічному захисному механізмові – сублімації, фантазії в обох випадках втілилися у мистецтві, яке використало ці символи. Нам не відомо, які причини могли призвести первісних людей до такої втечі від реальності, але припускаємо, що це повʼязано зі щоденною проблемою виживання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
615.34
П 82


   
    Простір Арт-терапії: Мистецтво життя [Текст] : тези доповідей та матеріали майстер-класів ХІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Київ, 27-28 лютого 2015 р.) / за наук. ред.: А. П. Чуприкова, Л. А. Найдьонової, О. Л. Вознесенської [та ін.]. - Київ : Золоті ворота, 2015. - 151 с. - 20.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- психотерапія -- арт-терапевтична практика -- теорія арт-терапії


Дод.точки доступу:
Чуприкова, А. П. \за наук. ред.\; Найдьонової, Л. А. \за наук. ред.\; Вознесенської, О. Л. \за наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
615.34
П 82


   
    Простір Арт-терапії: Мистецтво життя [Текст] : тези доповідей та матеріали майстер-класів ХІІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Київ, 25-27 лютого 2016 р.) / за наук. ред.: А. П. Чуприкова, Л. А. Найдьонової, О. Л. Вознесенської [та ін.]. - Київ : Золоті ворота, 2016. - 140 с. - 20.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- психотерапія -- арт-терапевтична практика -- теорія арт-терапії


Дод.точки доступу:
Чуприкова, А. П. \за наук. ред.\; Найдьонової, Л. А. \за наук. ред.\; Вознесенської, О. Л. \за наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 114729
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя