Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодші школяри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.015.3:159.955
Д 69


    Дорофей, Світлана Василівна.
    Психологічні особливості формування здатності до логічної класифікації у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорофей Світлана Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Логіка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- логічна класифікація -- емпірична класифікація -- мисленнєва діяльність -- навчання
Анотація: Проблема психологічної організації формування логічної класифікації в молодших школярів є досить актуальною для педагогічної та вікової психології. У межах теоретико-експериментального дослідження виявлено: логічна класифікація є однією з фундаментальних операцій мислення й основою подальшого розумового розвитку дитини. У молодшому шкільному віці дитина вже здійснює три види групувань: класифікацію, серацію, заміщення, встановлення симетрії, тобто групування адитивного порядку. У межах нашого дослідження проняття "класифікація" розумілося як узагальнення виокремлених ознак предметів і явищ, що дає можливість групувати об`єкти за видовими, родовими та іншими ознаками. Важливим теоретико-експериментальним положенням дослідження є встановлення зв`язку між показниками інтелекту й особливостями логічної класифікації. Це підтверджує наше припущення, що вищий рівень інтелекту в певній мірі пов`язаний з рівнем й особливостями розвитку логічної класифікації. Водночас виявилося: показник "логічна класифікація" найтіснішим чином пов`язаний із академічною успішністю й інтелектом. У процесі формуючого експерименту вдалося покращити операції логічної класифікації. Розвиток логічних операцій у молодших школярів провадиться непрямим методом навчання та методом моделювання. Вони сприяють підвищенню показників класифікації та покращенню академічної успішності учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7-053.5:612.8+37.015.3:159.922.7:613.8+159.91
Г 20


    Гармаш, Людмила Сегріївна.
    Психофізіологічне забезпечення адаптації до навчання молодших школярів із зони безумовного відселення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Гармаш Людмила Сегріївна ; наук. кер. Берзінь В. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-183. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумова працездатність -- психофізіологічний стан -- адаптація -- здоров`я
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей психофізіологічного стану молодших школярів із зони безумовного відселення та їх адаптації до навчання в школі. В процесі довготривалого спостереження виявлені негативні зрушення функціонального стану організму дітей які були переселені із зони безумовного відселення. Визначені основні тенденції у формуванні стану здоров`я дітей, потерпілих від аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Автором обгрунтовано комплекс заходів психофізіологічного забезпечення, що включає неспеціфічні загальнооздоровчі засоби та психодіагностику, з метою регулювання психофізичних функцій організму і підвищення рівня розумової працездатності. Проведене дослідження довело ефективність системи психофізичного забезпечення, на що вказує позитивна динаміка психофізічного стану організму школярів та поліпшення фізичного розвитку, а також стану здоров`я дітей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Берзінь, В. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 55348
Кількість відвідувачів 703
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя