Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.
159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7
Ж 68


    Жигайло, Оксана Омелянівна.
    Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.064.2+316.472:316.485
В 22


    Вахоцька, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2002. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-160. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
взаєморозуміння -- педагогічний конфлікт -- навчальна діяльність -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , М. Н. \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.956.2
Р 34


    Резникова, Наталія Валеріївна.
    Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтуїтивне мислення -- когнітивні стилі -- інтуїтивний компонент -- навчальна діяльність -- навчальні завдання -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
378.015.3:159.955.5+159.953.5:81'243](043.5)
М 60


    Мильнікова, Наталія Григорівна.
    Психологічні особливості формування у студентів узагальнених способів навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Г. Мильнікова ; наук. кер. Н. О. Видолоб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Студенти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- психологічні особливості -- узагальнення -- вивчення іноземної мови -- мовленнєво-мисленнєва діяльність -- іншомовна компетентність -- контекстуальна здогадка -- вербальний ітелект -- студенти внз
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психічних механізмів узагальнення. Визначено діагностичні процедури вивчення узагальнення за допомогою іноземної мови й оцінити їх прогностичність. Встановлено емпіричні особливості перебігу процесів узагальнення на основі іноземної мови у студентів перших курсів ВНЗ. Розроблено й апробовано комплексну психологічну програму формування у студентів здатності до узагальнення та активізації його процесів на основі іноземної мови.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Видолоб, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
В 75


    Воропаєв, Дмитро Сергійович.
    Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02 / Д. С. Воропаєв ; наук. кер. О. О. Єжова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-198. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічний стан--Школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
функціональний стан -- психофізіологічний стан -- підлітки -- навчальна діяльність
Анотація: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єжова, Ольга Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
37.015.3:316.752(043.5)
К 90


    Кулакова, Лариса Миколаївна.
    Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. М. Кулакова ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2015. - 251 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 213-243. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний розвиток--Молодші школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
почуття власної гідності -- самосвідомість -- академічна успішність -- навчальна діяльність -- особистісний розвиток -- молодші школярі
Анотація: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.9
П 57


    Попчук, Марія Анатоліївна.
    Стильові особливості навчальної діяльності студентів [Текст] / М. А. Попчук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стилі навчання -- когнітивний стиль -- емоційний стиль -- саморегуляція -- мотиваційний стиль -- навчальна діяльність -- особистість
Анотація: За результатами вивчення стильової організації навчальної діяльності автором розроблено схему навчальної діяльності студентів, яка грунтується на основних сферах особистості. Зроблена спроба виділити стильові параметри навчальної діяльності. Автор опирається на структурно-функціональний підхід до вивчення стилів діяльності, який будується на виділенні основних етапів і функцій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.922.8
М 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Майстренко, Тетяна Миколаївна.
    Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів [Текст] / Т. М. Мпайстренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 352-359 : табл. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
академічна обдарованість -- регуляція -- рефлексія -- уміння -- цінності -- ціннісна регуляція -- навчальна діяльність
Анотація: Зроблено аналіз особливостей ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками високого рівня академічних здібностей. Для кращого розуміння особливостей навчання цієї групи студентів досліджується як саме вони здійснюють процес регуляції навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карапетова, Олена Володимирівна.
    Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності [Текст] / О. В. Карапетова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 158-166. - Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
невербальна комунікація -- експресивність -- емоційна експресивність -- навчальна діяльність
Анотація: У статті запропоновано теоретичний та емпіричний матеріали впливу невербальної комунікації вчителя, а саме його емоційно-експресивного компонента, на навчальну діяльність учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів [Текст] / С. С. Макаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 218-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- мотивація навчання -- особистісно-мотиваційна сфера -- навчальна діяльність
Анотація: У статті визначено вплив особистісно-мотиваційної сфери студентів на засвоєння ними навчального матеріалу. Теоретично доведено, що методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльність студентів побудовані на розумінні навчальної мотивації, як різновид мотивації, включеної в діяльність навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

15.
153
А 43


    Чуйко, О. В.
    Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків [Текст] / О. В. Чуйко, І. М. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
шкільне середовище -- тривожність підліткова -- рівень успішності -- навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Іванова, І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Моргунова, Я. М.
    Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці [Текст] / Я. М. Моргунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- навчальна діяльність -- ігрова діяльність -- формування -- метафора -- молодший шкільний вік
Анотація: В статті зроблено спробу показати визначальний вплив культури на сприйняття метафори; мова йде про загально культурні смисли які першочергово приймає дитина молодшого шкільного віку у подальшому переломлюючи через призму сімейних, шкільних та індивідуальних смислів формує свою власну, індивідуальну метафору. Досягнення балансу між даними смислами сприяє сприйняття метафори молодшими школярами. Зроблено спробу окреслити модель формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами. Розглянуто психологічні особливості формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савчук, О. А.
    Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / О. А. Савчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 200-207 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- навчальна діяльність -- студенти -- фахівці соціальної сфери -- мотивація
Анотація: У статті проведено соціально-психологічний аналіз особливостей професійного самовизначення майбутніх фахівців соціальної сфери та його взаємозв'язок з мотивацією навчання. Показано, що професійне самовизначення передбачає вироблення власної позиції в проблемно-орієнтаційній ситуації, яка характеризується великим ступенем невизначеності: вибір професійного навчального закладу, професії, спеціальності, включення в професійний колектив тощо. Констатовано, що самовизначення в такій ситуації вимагає від молодої людини співвіднесення своїх потреб, позицій, інтересів з власними можливостями (підготовленістю, здібностями, емоційно-вольовими якостями, станом здоров'я) та співвіднесення цих можливостей до вимог професійного навчального закладу, професії, спеціальності, конкретної трудової функції. При цьому самовизначення може бути адекватним професійно важливій проблемі і тоді відбувається розвиток особистості, а може бути і неадекватним, тоді воно породжує внутрішній конфлікт, стаючи основою різноманітних кризових явищ, і активізуючи, замість процесів розвитку захисні механізми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
153(06)
А 43


    Павлюк, М. М.
    Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності [Текст] / М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 244-259. - Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профільне навчання -- інтерес -- навчальна діяльність -- професійний вибір
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності. Розкрито взаємозв’язок професійного самовизначення з професійною орієнтацією. Обґрунтовується необхідність розуміння особистості старшокласника як суб’єкта професійного самовизначення. Представлено основні аспекти профорієнтаційної роботи: соціально-економічний, психолого-педагогічний. Описано способи вибору професії: метод проб та помилок, пошук наосліп, спроби своїх можливостей в різних сферах діяльності, поки не знайдеш ту єдину професію, що забезпечить тебе не тільки гідним існуванням, але й радістю від процесу роботи та ознайомленняя зі світом професій, вивчення вимог професії до людини і співвіднести їх зі своїми особливостями. Зроблено висновок про те, що вибір профільного навчання одна з важливих ланок формування готовності до свідомого вибору професії, що являє собою складне комплексне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичних умінь і навичок, сформованих у відповідності із вимогами суспільства і можливостями навчально-виховного процесу в школі. Підкреслено, що введення профільної освіти в Україні профілізація дає позитивні результати тільки в єдності з профорієнтацією і можлива у поєднанні з фундаментальністю знань та з урахуванням вітчизняного культурно – історичного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Куницька, О.; Журавська, Д.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Бабій, М. Ф.
    Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів [Текст] / М. Ф. Бабій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- теоретичне мислення -- предметна дія -- генетичне поняття -- моделювання
Анотація: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Текст] / Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- діагностика рефлексивності -- метакогнітивний моніторинг -- навчальна діяльність -- саморегульоване навчання
Анотація: У статті проаналізовані теоретичні і практичні аспекти понять "метакогнітивний моніторинг" та "рефлексивність", а також їхній взаємозв'язок у навчальній діяльності студентів. Основним компонентом моніторингу була визначена рефлексивність. Описано результати емпіричного дослідження особливостей рефлексивності у процесі навчальної діяльності та виокремлено психолого-методичні рекомендації щодо формування рефлексивного і саморегульованого освітнього середовища навчання студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 10279
Кількість відвідувачів 452
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя