Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наративізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 216 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности / Н. В. Чепелева. - С .4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
Рудницкая, Светлана Юрьевна. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности / С. Ю. Рудницкая. - С .20-37. - Бібліогр.: с. 34-37 (16 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Особистісне самопроектування і проблема раціональності / І. В. Лебединська. - С .52-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С .64-81. - Бібліогр.: с. 79-81 (7 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці / О. М. Шиловська. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
Березко, Іванна Василівна. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань / І. В. Березко. - С .94-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .109-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (10 назви)
Кресан, Ольга Дмитрівна. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях / О. Д. Кресан. - С .121-134. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Мещеряков, Д. С. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .135-154. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 166 (3 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості / К. В. Гуцол. - С .167-185. - Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
Галунзовский, Илья сергеевич. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход / И. С. Галунзовский. - С .186-199. - Бібліогр.: С. 196-199 (17 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування / А. О. Колярова. - С .200-213. - Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
наративізація -- реплікаційні утворення культури повсякденності -- проект-орієнтир -- життєвий сюжет -- самопроектування особистості -- розвиток особистості -- юнацький вік -- практики наративізації


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
159.9.001.8
А 94


    Афанасьєва, Наталя Євгенівна.
    Психологія консультування фахівців екстремального профілю діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Н. Є. Афанасьєва ; наук. конс. Л. А. Перелигіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2018. - 36 с. - Бібліогр.: с. 29-33 (40 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
психологічне консультування -- фахівці екстремального профілю -- інтегративний підхід -- психотехнологія консультування -- наративізація життєвого досвіду -- ефективність консультування
Анотація: Дисертаці я присвячен а психології консультування фахівців екстремального профілю діяльності. З дійснено системний аналіз професійної діяльності в екстремальних умовах та психологічного консультування як процесу . Визначено специфіку професійної діяльності в екстремальних умовах та виокремлено типи психологічних утруднень фахівців. З’ясовано провідні теоретико - методологічні підходи щодо психологічного консультування фахівців. Встановлено загальні та специфічні запити фахівців екстремального профілю діяльності та на їх основі розроб лено типи проблем, які вирішуються у консультуванн і, та критерії оцінки його ефективності. Також з дійсн ено апробацію психотехнології консультування фахівців екстремального профілю діяльності , вияв лено динаміку та механізми особистісних змін, що відбулися у результаті її застосування. В становлено , що психотехнологія консультув ання дозволяє оптимізувати міжособистісні стосунки; підвищити стресостійкість, емоційний тонус та комфортність; оптимізувати процес професійної адаптації, підвищити лабільність у складних ситуаціях взаємодії; сприяє зниженню симптоматики, пов’язаної з наслідками психологічного травмування; покращенню професійної мотивації, підвищенню рівня суб’єктивного контролю та загальної конструктивності особистості фахівців екстремального профілю діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перелигіна, Ліна Анатоліївна \наук. конс.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Чепелева, Наталия Васильевна.
    Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії [Текст] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 4-20. - Бібліогр.: с. 16-20 (20 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування особистості -- наратив -- дискурсивні технології -- наративізація -- наративна компетентність -- особистісна історія -- особистісний проект
Анотація: Метою статті є теоретичне обгрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Дискурсивні технології тлумачаться як технології виробництва, упакування, розшифрування та впровадження смислів. Основними характеристиками дискурсивних технологій є: гнучкусть точки зору; усвідомлення конструювання; орієнтація на діалог, комунікацію, співробітництво; орієнтація на дискурс, багатоголосся (тобто різноманіття Я). Показано, що наратив є не лише важливим інструментом розуміння та інтерпритації особистісного досвіду, навколишньої реальності, а й провідним засобом самопроектування особистості. Він не тільки є основоположною формою надання сенсу людському досвіду, а й надає можливість поєднувати минуле Я особистості з теперішніми і навіть майбутнім Я, що проектується. З'ясовано, що у процесі створення наративу особистість, яка створює власний проект, застосовую цілісну модель часовою перспективи (минуле, теперішнє, майбутнє). Це дозволяє одночасно утримувати у свідомості історію реального життя разом з історіями про можливе життя і себе в ньому, а також велику кількість її комбінацій. Визначено, що однією із умов оволодіння технологією створення наративу себе-потенційного є наявність в особистості наративної компетентності. Наративна компетентність має включати такі уміння: уміння вибудувати події у хронологічній послідовності; уміння включати в особисту історію шаблони культурно-типових життєвих сценаріїв; уміння відобразити в історії причинно-наслідкові взаємозв'язки подій життя та патерни "мета-засіб"; уміння організувати історії навколо головної "теми", цінності або життєвого принципу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 18543
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя