Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (43)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опанування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.922.8-057.875+316.62
К 66


    Корнієнко, Інокентій Олександрович.
    Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Корнієнко Інокентій Олександрович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 230-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
важка ситуація -- ситуація неуспіху -- опанування -- копінг-ресурси -- стратегії копінг-поведінки -- копінг-стилі -- тренінг -- опанувальна компетентність -- професіоналізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.947.23:159.922.27(043.3)
С 14


    Сагань, Іванна Андріївна.
    Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій [Рукопис] : дис. канд. психол. наук: 19.00.05 / Сагань Іванна Андріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 258 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 198-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Відповідальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- особистість -- рівень відповідальності -- прояв відповідальності -- опанування -- рефлексія -- локус контроля
Анотація: На базі проведеного теоретичного аналізу розроблено дві теоретичні моделі: інтеграційної структури відповідальності та прояву відповідальності в умовах складних життєвих ситуацій. У дослідження розкрито, як відповідальність особистості впливає на вибір способу реагування та повендінкив складних життєвих умовах. Зокрема, показано, що прояв відповідальності залежить від: специфіки складної життєвої ситуації та її значення для особистості; самої особистості (її структури та якостей), таких її характеристик як локус-контроль, адаптивність, репертуар стратегії поведінки та реагування, які базуються на попередньому досвіді особистості; рівня її рефлексивності, задоволенності та рівня розвитку, рівня прояву та типу відповідальності. У таких складних життєвих ситуаціях, як втрата роботи та розлучення за ініціативи іншої сторони, частіше опиняються особистості з нижчими рівнями розвитку відповідальності. Ініціатори розлучення та люди, які мають важке захворювання, навпаки, мають достатньо високі показники рівня розвитку відповідальності. Показники параметру реалізації відповідальної поведінки є вищими: а) у тих, хто втратив роботу і має кредит в банку, порівняно з тими, хто не має кредиту; б) у тих, хто нещодавно захворів важким захворюванням порівняно з тими, хто хворів тривалий час; в) у "ініціаторів" розлучення порівняно з "не ініціаторами". Спираючись на результати консультативного етапу дослідження, було розроблено психокорекційну програму "Свідоме прийняття власної відповідальності як ресурс подолання складної життєвої ситуації", яку було спрямовано на роботу з рефлексією відповідальності в складній життєвій ситуації. Вона складається з психокорекійного тренінгу; програми самодопомоги особистості та створення Інтернет-спільноти людей, які опинилися в умовах складних життєвих ситуацій. Повторне тестування підтвердило, що запропонована психокорекційна програма має значний психокорекційний ефект. В результаті проведеного дослідження було виведене поняття "оптимум відповідальності" і з"ясовано, що свідоме прийняття відповідальності на оптимальному для особистості рівні виступає внутрішнім ресурсом успішного опанування складної життєвої ситуації

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіричевська, Е. В.
    Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами [Текст] / Е. В. Кіричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
духовна криза -- ситуація -- подолання -- опанування -- стратегія -- релігійна творчість
Анотація: У статті представлено підхід до подолання складних життєвих ситуацій за умови ведення АТО в країні, основою якого є релігійна творчість. Національний самозихист у ситуації гібридної війни - це не зовсім нове явище, яке проте вимагає нового осмислення як на соціально-психологічному так і на духовно-релігійному рівні сприйняття. Наше дослідження спрямоване на вивчення методів опанування негативних психічних станів та стратегій подолання складних життєвих ситуацій засобами релігійної творчості. Аналіз релігійної творчості досліджуваних категорій дає можливість пересвідчитися, що вона для учасників АТО є своєрідною формою самопізнання та ефективною стратегією подолання життєвих проблем і внутрішньо-особистісних конфліктів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.923.2(043.5)
К 67


    Корнієнко, Інокентій Олексійович.
    Генеза опанувальної поведінки у життєвому просторі особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / І. О. Корнієнко ; наук. конс. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 523 с. - Бібліогр.: с. 428-523 (659 назв)
+ додатки
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
опанування -- життєвий простор -- життєвий світ -- копінг-поведінка -- стратегії життя -- тілесна саморепрезинтація -- сімейне опанування -- вікова генеза
Анотація: Дисертація присвячена вивченню генези опанувальної поведінки у життєвому просторі особистості, розгортання якої детерміновано констеляцією структурно-функціональних компонентів та показників, вікових і соціальних чинників та особливостей. Запропоновано концепцію опанувальної поведінки в життєвому просторі особистості. Встановлено, що психогенеза опанувальної поведінки особистості є динамічним синтезом афективно-когнітивних та соціально-вікових змін, що забезпечують оволодіння нею реаліями дійсності упродовж життєвого шляху. Здійснено порівняння емпіричних корелятів генези опанувальної поведінки особистості на етапі підлітковості, юності та дорослості. Встановлено, що інтенсивна тілесна самопрезентація виступає важливим компонентом життєвого простору та спроможна детермінувати репертуар стратегій опанування. Вивчено змістово-функціональне наповнення процесу опанування, що розглядається як розвиток від інстинкту подолання до застосування когнітивно витончених і відрефлексованих механізмів усвідомленого психозахисту. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, основним завданням якої є розвиток в особистості адаптивних, конструктивних стратегій опанувальної поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2(043.5)
К 67


    Корнієнко, Інокентій Олексійович.
    Генеза опанувальної поведінки у життєвому просторі особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / І. О. Корнієнко ; наук. конс. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 39 с. - Бібліогр.: с. 30-36 (28 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
опанування -- життєвий простор -- життєвий світ -- копінг-поведінка -- стратегії життя -- тілесна саморепрезинтація -- сімейне опанування -- вікова генеза

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.922.2+159.923.2
М 48


    Мельник, Юлія Вікторівна.
    Психологічні стратегії життєдіяльності в умовах ситуаційної невизначеності [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / А. М. Мельник ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 209 с. : табл. + 1 додатки 102 с. - Бібліогр.: с. 180-209 (321 назва). -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність -- життєва ситуація -- життєвий стиль -- невизначеність -- ситуаційна невизначеність -- стратегії життєдіяльності -- опанування невизначеності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню стретегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності. Показано, що ситуаційна невизначеність виступає основною формою невизначеності в житті особистості та є невід'ємною умовою її життєдіяльності, яка виявляється на різних рівнях її психологічного життя. Визначено трикомпоненту внутрішню структуру ситуаційної невизначеності в життєдіяльності особистості, до якої входить когнітивно-інформаційний, мотиваційно-ціннісний й організаційно-управлінській компоненти. Виділено три базові форми особистісної активності в ситуаційній невизначеності: ігнорування, пристосування й цілепокладання. Відзначено, що стратегії життєдіяльності можуть бути неуспішними, або такими, що призводять до депривації суб'єктності та успішними, що призводять до її відновлення та поглиблення. Визначено й описано дев'ять типів стратегій поведінки в умовах ситуаційної невизначеності, три з яких вважаються продуктивними, тобто такими, у яких базова форма реагування відповідає певній складовій ситуаційної невизначеності. Проведено емпіричне дослідження ситуативних та особистісних особливостей осіб, що перебувають в умовах ситуаційної невизначеності. Проаналізовано динаміку даних особливостей відповідно до інтенсивності невизначеності. Досліджено психологічну структуру стратегій життєдіяльності в окремих сферах життя осіб, що перебувають у відповідних умовах. Виділено специфіку особистісних і ситуаційних характеристик в осіб з домінуючими неуспішними стратегіями. Розроблено авторську тренінгову програму психологічної корекції неуспішних стратегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності в різних сферах її життя. Доведено ефективність технології психологічного сприяння й оптимізації стратегій життєдіяльності людини в умовах ситуаційної невизначеності через розширення уявлень про ситуацію, вихід у рефлексивну позицію й вироблення вмінь і навичок в опануванні ситуацією, зокрема, у вигляді постановки власних життєвих цілей, роботи з переживаннями, стресами тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.2+159.923.2
М 48


    Мельник , Юлія Вікторівна.
    Психологічні стратегії життєдіяльності в умовах ситуаційної невизначеності [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Ю. В. Мельник ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність -- життєва ситуація -- життєвий стиль -- невизначеність -- ситуаційна невизначеність -- стратегії життєдіяльності -- сфери життя -- структура стратегій життєдіяльності -- опанування невизначеністю
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню стретегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності. Показано, що ситуаційна невизначеність виступає основною формою невизначеності в житті особистості та є невід'ємною умовою її життєдіяльності, яка виявляється на різних рівнях її психологічного життя. Визначено трикомпоненту внутрішню структуру ситуаційної невизначеності в життєдіяльності особистості, до якої входить когнітивно-інформаційний, мотиваційно-ціннісний й організаційно-управлінській компоненти. Виділено три базові форми особистісної активності в ситуаційній невизначеності: ігнорування, пристосування й цілепокладання. Відзначено, що стратегії життєдіяльності можуть бути неуспішними, або такими, що призводять до депривації суб'єктності та успішними, що призводять до її відновлення та поглиблення. Визначено й описано дев'ять типів стратегій поведінки в умовах ситуаційної невизначеності, три з яких вважаються продуктивними, тобто такими, у яких базова форма реагування відповідає певній складовій ситуаційної невизначеності. Проведено емпіричне дослідження ситуативних та особистісних особливостей осіб, що перебувають в умовах ситуаційної невизначеності. Проаналізовано динаміку даних особливостей відповідно до інтенсивності невизначеності. Досліджено психологічну структуру стратегій життєдіяльності в окремих сферах життя осіб, що перебувають у відповідних умовах. Виділено специфіку особистісних і ситуаційних характеристик в осіб з домінуючими неуспішними стратегіями. Розроблено авторську тренінгову програму психологічної корекції неуспішних стратегій життєдіяльності особистості в умовах ситуаційної невизначеності в різних сферах її життя. Доведено ефективність технології психологічного сприяння й оптимізації стратегій життєдіяльності людини в умовах ситуаційної невизначеності через розширення уявлень про ситуацію, вихід у рефлексивну позицію й вироблення вмінь і навичок в опануванні ситуацією, зокрема, у вигляді постановки власних життєвих цілей, роботи з переживаннями, стресами тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 20.00 р.
    Зміст:
Івашкевич, Е. З. Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії / Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. - С .5-15. - Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
Кремінський, Б. Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості / В. В. Москаленко. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
Музика, О. Л. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості / О. Л. Музика. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО / Л. З. Сердюк. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
Турбан, В. В. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена / В. В. Турбан. - С .54-62. - Бібліогр.: с. 62 (5 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. - С .63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Виноградова, В. Є. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки / В. Є. Виноградова. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
Володарська, Н. Д. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини / Н. Д. Володарська. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
Гавриловська, К. П. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
Завязун, Т. В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти / Т. В. Завязун. - С .106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців / Є. В. Кіричевська. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Кордунова, Н. О. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Краєва, О. А. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності / О. А. Краєва, М. В. Компанієць. - С .139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
Кривцова, Н. В. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій / Н. В. Кривцова. - С .147-166. - Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
Купрєєва, Наталія Олександрівна. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі / О. І. Купрєєва. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
Левус, Н. І. Особливості креативності у музично обдарованих студентів / Н. І. Левус, М. Л. Липецька. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
Мазяр, О. В. Психічна інверсія: когнітивний аналіз / О. В. Мазяр. - С .189-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (9 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка / Н. І. Мусіяка. - С .196-202. - Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук. - С .203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Пенькова, О. І. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції / О. І. Пенькова. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
Рудюк, О. В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О. В. Рудюк. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
Чиханцова, О. А. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .242-249 : Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Вольгемут, І. А. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях / І. А. Вольгемут. - С .250-257. - Бібліогр.: с. 256-257 (11 назв)
Демків, В. Г. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів / В. Г. Демків. - С .258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
Зозуля, І. М. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку / І. М. Зозуля. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників / М. Є. Паламарчук. - С .277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Шмарова, Н. В. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль / Н. В. Шмарова. - С .290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Анотація: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 84201
Кількість відвідувачів 865
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя