Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (170)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=орієнтири<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.
159.922.73-053.4+159.955.1:165.243
В 13


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ваганова Наталія Аркадіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
нова інформація -- розуміння -- суб`єктивні орієнтири -- конструювання образів-понять -- аналогізування -- комбінування -- творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9-051
К 21


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі [Текст] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтири -- ціннісні орієнтації -- поле цінностей -- термінальні цінності -- інструментальні цінності
Анотація: У статті представлено психологічний аналіз процесу становлення ціннісних орієнтирів та умов їх розвитку у дитини старшого дошкільного віку. Обгрунтовано вибір системи розвиваючих впливів, які сприяють процесу зародження та розвитку ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922.73
Т 39


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тищук, Л.
    Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці [Текст] / Л. Тищук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 240-252. - Бібліогр.: с. 252 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтири -- СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ -- повага особистості дитини -- психолого-педагогічна культура -- оптимізація взаємодії -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Анотація: Описано досвід створення реальних психолого-педагогічних передумов становлення ціннісних орієнтацій сучасної дитини дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923.2-055.2
Х 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хартман, О.
    Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку [Текст] / О. Хартман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 279-291 : граф. - Бібліогр.: с. 290-291 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ЖИТТЄВІ цінності -- ієрархія цінностей -- ЖИТТЄВІ орієнтири -- ЖИТТЄВІ ПЕРСПЕКТИВИ -- дошкільники
Анотація: Вивчаються найбільш значущі цінності батьків дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн.
    Зміст:
Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22
Кл.слова: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири
Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44
Кл.слова: світогляд людини, теорія особистості
Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57
Кл.слова: світогляд, свідомість
Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70
Кл.слова: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації
Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85
Кл.слова: ментальність, менталітет
Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96
Кл.слова: ідентичність остобистості, культурна ідентичність
Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111
Кл.слова: цінності, командотворення, імпліцитні теорії
Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125
Кл.слова: екологічна ідентичність
Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139
Кл.слова: життєва перспектива, життєві цілі
Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні вихователі
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167
Кл.слова: ідентичність, самовизначення, підлітки
Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185
Кл.слова: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза
Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200
Кл.слова: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація
Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213
Кл.слова: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація
Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229
Кл.слова: гуманізація освіти, творчість
Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242
Кл.слова: обдарованість, обдаровані школярі
Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257
Кл.слова: професійний розвиток, професійна мобільність
Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271
Кл.слова: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації
Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283
Кл.слова: профорієнтація, самореалізація
Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296
Кл.слова: міжособистісне спілкування, літній вік
Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309
Кл.слова: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153.6
А 43


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі [Текст] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 57-63 : табл. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтири -- термінальні цінності -- старші дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- рольова активність
Анотація: Розглядається характеристика прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольових іграх. Розглянуто можливості використання методики спостереження за сюжетно-рольовими іграми шестирічок у процесі діагностики їх рольової активності як основного показника рівня прояву термінальних цінностей старшими дошкільниками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
371
В 54


   
    Вітчизняна школа психології та педагогіки життєтворчості: досягнення та орієнтири для ХХІ століття [Текст] : науково-методичний посібник / за ред. Л. В. Сохань [и др.]. - Запоріжжя : "Хортицький націонал. навч.-реабіл. багатопроф. центр" Запорізької обл. ради , 2013. - 640 с. - ISBN 978-966-8157-38-7 : Б. ц.
УДК
РУБ 371
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна школа психології -- досягнення -- орієнтири -- модернізація вітчизняних освітніх закладів -- психологія та педагогіка життєтворчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сохань, Тамара Олександрівна \за ред.\; Несен, Г. М. \за ред.\; Єрмаков, І. Г. \за ред.\; Нечипоренко, В. В. \за ред.\; Позднякова, О. Л. \за ред.\; Гордієнко, Н. М. \за ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гандзілевська, Г. Б.
    Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка [Текст] / Г. Б. Гандзілевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
життєвий сценарій -- патріотизм -- патріотично-зорієнтований сценарій -- письменник-емігрант -- життєва позиція -- життєві орієнтири -- сценарне рішення
Анотація: У статті здійснено спробу нового прочитання патріотично зорієнтованого життєвого шляху активного діяча української діаспори в Австралії Д. Нитченка. Психологічний аналіз життєвого шляху письменника вивчено шляхом зіставлення його біографічних фактів, свідчень очевидців та психологічної інтерпретації творчої спадщини відповідно до принципів сценарного аналізу. Прослідковано, що письменник зростав у патріотично зорієнтованому середовищі. Батьківські приписи носили позитивний характер у контексті розвитку ресурсних для подальшого життя характеристик патріотизму.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
155
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - 208 с. - 12.00 грн
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Методологічні орієнтири дослідження генези особистості / С. Д. Максименко. - С. 15-16
Смульсон, Марина Лазарівна. Саморозвиток як провідна діяльність у старості / М. Л. Смульсон. - С. 16-17
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С. 18-20. - Бібліогр.: С. 18 (1 назва)
Березко, Іванна Василівна. Ставлення до смерті у наративних осіб, що мають онкологічне захворювання / С. 26-27. - Бібліогр.: С. 27 (1 назва)
Білоконь, Ігор Вікторович. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті / І. В. Білоконь. - С. 30-32
Бучма, В. В. Особистісна самореалізація у підлітковому віці / В. В. Бучма. - С. 38-40. - Бібліогр.: С. 40 (6 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Вікові особливості самореалізації підлітків / Л. В. Дзюбко. - С. 53-54
Завгородня, Олена Василівна. Концепція власного життя людини: типи та рівні функціонування / О. В. Завгородня. - С. 62-63
Зазимко, Оксана Володимирівна. Відчуття часу у наративних історіях юнаків / О. В. Зазимко. - С. 65-66
Зарецька, Ольга Олександрівна. Уявлення дорослих різного віку про особистісне зростання (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С. 66-68. - Бібліогр.: С. 68 (3 назви)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Екзистенційний підхід до визначення автентичності особистості / В. Л. Зливков. - С. 69-71 . - Бібліогр.: С. 71 (3 назви)
Копилов, С. О. Категорія особистості у працях Г. О. Балла / С. 89-90. - Бібліогр.: С. 90 (3 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті дискурсивної методології / І. В. Лебединська. - С. 105-106. - Бібліогр.: С. 106 (4 назви)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Автентичність як ресурс життєстійкості особистості / С. О. Лукомська. - С. 109-110. - Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Самореалізація учня в навчально-пізнавальний діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С. 115-116. - Бібліогр.: С. 116 (6 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Ґенеза саморозвитку особистості у контексті сучасних парадигм / І. М. Поклад. - С. 145-146. - Бібліогр.: С. 148 (2 назви)
Скальська, Л. О. Концептуально-системотворчі підходи у дослідженні етнонаціональної самосвідомості / Л. О. Скальська, В. О. Горбачьов. - С.162-163
Степура, Євгеній Вікторович. Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи / Є. В. Степура. - С. 167-168. - Бібліогр.: С. 168 (6 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигми української психології: становлення та розвиток / В. В. Турбан. - С. 176-178
Турбан, Вікторія Вікторівна. Самообмеження особистоті: постановка проблеми / В. В. Турбан. - С. 178-179
Shatyrko, L. The legitimacy of the scientific results of psychological researches / L. Shatyrko. - P.186-187. - Liter.: P. 187
Швалб, Юрій Михайлович. Образ жизни как предмет психологического исследования / Ю. М. Швалб. - С. 189-190
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії злочинця і жертви в кіберпросторі / Н. М. Бугайова. - С. 206-208. - Бібліогр.: С. 208 (2 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- історія особистості -- психологія особистості -- конференція

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


11.
155
О-72


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Методологічні орієнтири дослідження генези особистості [Текст] / С. Д. Максименко // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 15-16
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
372
А 43


    Гулько, Ю. А.
    Розуміння дошкільниками емоцій [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 103-116
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
розуміння емоцій -- когнітивне конструювання -- провідні орієнтири -- надситуативна активність -- соціальне експериментування
Анотація: Розуміння дошкільниками як власних емоцій так і емоцій інших людей море протікати на рівні впізнавання, пригадування і на рівні мислення. При домінуванні процесів пам'яті розуміння емоцій дуже часто протікатиме як домислювання. Розуміння дітьми кожної конкретної емоції можна розглядати як складний рухливий когнітивний інструмент. Компонентами цього конструкту є образні уявлення, поняття, судження про прояв емоцій та причини їх появи, а також нечіткі, розпливчасті знання про можливі причини появи емоцій. Набуті дітьми знання виступають тим провідним смисловим орієнтиром, що дасть можливість дитини зрозуміти нові прояви емоцій. Зміна провідних смислових орієнтирів, на які опираються діти при розумінні емоцій (а отже і розвиток розуміння), відбувається завдяки дитячій надситуативній активності та соціальному експериментуванню


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
372
А 43


    Кондратець, І. В.
    Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку [Текст] / І. В. Кондратець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 167-180
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
упевненість -- особистість дитини -- заохочення -- похвала -- підтримка -- ціннісні орієнтири -- взаємодія дорослого і дитини
Анотація: У статті розглядаються особливості застосування дорослими вербальних заохочень та позитивних оцінок, які сприяють формуванню впевненості у дітей дошкільного віку; представлено аналіз наукових джерел із теми; досліджуються конструктивні й деструктивні способи схвалення; пропонуються рекомендації щодо ефективних методів і прийомів схвалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15
Б 20


    Балл , Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ ; Рівне : Видавець Олег Зень, 2007. - 172 с. - ISBN 978-966-96738-6-2 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології". - Вид. 2-е, доп. - Житомир : Волинь; ПП "Рута", 2008. - 232 с. - ISBN 978-966-8162-14-5 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ); Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15
Г 94


   
    Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки [Текст] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. Г. О. Балла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 98 с. - ISBN 978-966-644-035-1 : 21.17 грн., 20.00 грн грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Методологія психології

   Теорії пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Мєдінцев, В. О.; Нікуленко, О. О.; Російчук, Т. А.; Балла , Георгій Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 9
ЧЗ (9)
Свободны: ЧЗ (9)
Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 14 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко. - Київ, [Вінниця] : [ФОП. Рогальська І.О.], 2018. - 340 с. : табл., рис. - ISBN 978-617-7556-54-0 : 25.00 грн.
    Зміст:
Яковенко, С. І. Психологічна допомога населенню України як предмет наукових пошуків / С. І. Яковенко. - С .8-25. - Бібліогр.: с. 21-24 (11 назв)
Лазос, Гелена Петрівна. Резільєнтність: концептуація понять, огляд сучасних досліджень / Г. П. Лазос. - С .26-64. - Бібліогр.: с. 55-62 (39 назв)
Міщук, С. С. Згуртування як провідна умова подолання психотравми: традиційний та сучасний контексти / С. С. Міщук. - С .64-77. - Бібліогр.: с. 73-75 (8 назв)
Литвиненко, Л. І. Інтегративна модель у роботі з проявами ПТСР у ветеранів та військовослужбовців / Л. І. Литвиненко. - С .77-98. - Бібліогр.: с. 92-96 (21 назва)
Омельченко, Я. М. Специфіка чинників надмірного стресу у дітей військовослужбовців / Я. М. Омельченко. - С .98-124. - Бібліогр.: с. 118-122 (18 назв)
Журавльова, Н. Ю. Особливості вторинної травматизації у дружин ветеранів війни: орієнтири психологічної допомоги / Н. Ю. Журавльова. - С .124-153. - Бібліогр.: с. 144-151 (27 назв)
Плескач, Б. В. Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини / Б. В. Плескач. - С .153-191. - Бібліогр.: с. 183-186 (5 назв)
Гурлєва, Т. С. Довіра в опосередкованому спілкуванні: психологічна підтримка особистості у кризових умовах / Т. С. Гурлєва. - С .191-213. - Бібліогр.: с. 207-211 (21 назва)
Гриценко, А. В. Ризики впливу телевізійних та комп'ютерних технологій на розвиток психіки людини в добу інформаційного протистояння / А. В. Гриценко. - С .214-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Бондарева, Т. С. Життєстійкість особистості в контексті способів долання складних життєвих ситуацій / Т. С. Бондарева. - С .233-254. - Бібліогр.: с. 249-252 (19 назв)
Кісарчук, З. Г. Функціональна структура трьох ступенів кататимно-імагінативної психотерапії / З. Г. Кісарчук. - С .255-286. - Бібліогр.: с. 274-283 (34 назви)
Гребінь, Л. О. Кататимно-імагнітивна психотерапія як структурно-психодинамічний метод / Л. О. Гребінь. - С .286-324. - Бібліогр.: с.310-323 (56 назв)
Григор'єва, С. В. Дослідження асиметрії мозку та її впливу на взаємини у діаді "матір-дитина" / С. В. Григор'єва. - С .324-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Журавльова, Н. Ю.
    Особливості вторинної травматизації у дружин ветеранів війни: орієнтири психологічної допомоги [Текст] / Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 124-153. - Бібліогр.: с. 144-151 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна травма -- вторинна травматизація -- симптоми вторинної травматизації -- кризові події -- стрес чинники -- постравматичний стресовий розлад (ПТСР) -- психологічна допомога -- підтримуючі психотерапевтичні стосунки
Анотація: Статтю присвячено науково-теоретичному аналізу феномену вторинної травматизації у контексті формування та прояву психологічної травми. Розглянуто симптоми та стрес-чинники вторинної травматизації у дружин ветеранів війни. Окреслено основні напрями психологічної допомоги жінкам означеною категорії щодо профілактики та подолання проявів вторинної травматизації. Підтримуючі психотерапевтичні стосунки у роботі з дружинами ветеранів розглядаються як важливий фактор відновлення після травми


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Гулько, Ю. А.
    Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
орієнтувальна діяльність -- експериментування -- ігрова діяльність -- аналогізування як наслідування -- смислові орієнтири
Анотація: В статті викладено особливості розумового реагування дітей четвертого року життя на новий предмет, який несе для дитини багато нової інформації, що не вкладається в її систему знань. Виділено чотири рівні розумової діяльності. Перший рівень - рівень примітивних предметних орієнтувальних дій, та привнесення в свою діяльність зразків - предметно-практичних аналогів дій, що відомі дитині. Другий рівень - поява експериментальних дій з новим предметом завдяки чому дитина створює нові смислові орієнтири по яким розуміє новий предмет і одночасно будує свою подальшу діяльність із ним. В пам'яті більш актуалізуються не предметні дії, а образні аналоги, що надає діяльності дитини не лише ознак експериментування, а й ознак ігрової (уявної) діяльності. Третій рівень - дитина виконує експериментальні і ігрові дії, а створюючи завдяки цьому свої нові суб'єктивні смислові орієнтири дитина стає здатною частково сприймати орієнтири, що пропонує їй дорослий. Мовленнєва діяльність дитини більшою частиною пов'язана із дослідженням предмета. Орієнтири, які дитина виділила не пов'язані між собою. Для четвертого рівня розумової діяльності характерним є ускладнене перетікання експериментальних дій в ігрові в рамках однієї задачі, яку дитина сама собі поставила. Завдяки цьому ускладнюється вся діяльність дитини і смислові констукти, які вона створює. Смислові орієнтири виділені дитиною частково пов'язані між собою


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 78606
Кількість відвідувачів 977
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя