Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні організації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.
37.07:005.95+005.32
И 17


    Івкін , Володимир Миколайович.
    Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Івкін Володимир Миколайович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 373 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 342-373. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери середньої освіти -- психологічна готовність -- управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
005.32+37.07:005.95
В 64


    Вознюк , Алла Вікторівна.
    Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10 / Вознюк Алла Вікторівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 318 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-191. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Керівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
педегогічні працівники -- психологічна готовність -- керівники -- освітні організації
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної теми. В дослідженні розкрито сутність атестації педагогічних працівників та її роль в діяльності освітньої організації; визначено психологічні особливості управління атестацією педагогічних працівників. Охарактеризовано зміст і структуру психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Проаналізовано рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічних працівників за окремими компонентами ( мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) та загалом. Досліджено взаємозв`язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестаціє. педагогічних працівників та організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
154
А 43


    Мушегов, О. М.
    Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології [Текст] / О. М. Мушегов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 47-53. - Бібліогр.: с. 50-51 (29 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
САМОЕФЕКТИВНІСТЬ -- ОСВІТНІ ОРГАНІЗАЦІЇ -- ДЕТЕРМІНАЦІЯ -- ЧИННИКИ -- ОСОБИСТІСТЬ -- ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- ПРАЦІВНИК освітньої організації
Анотація: Здійснено аналіз концетпуального підходу до організаційної культури освітніх організацій та детермінант її розвитку, а також концептуального підходу до розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.98:37.07:005.95]:001.895(043.5)
Ч-84


    Чудакова, Віра Петрівна.
    Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. П. Чудакова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 474 с. : табл. - Бібліогр.: с. 213-265. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Інноваційна діяльність--Персонал організацій--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- персонал організацій -- освітні організації -- психолого-організаційна технологія -- організаційно-інноваційне середовище -- психологічна готовність -- рефлексивно-інноваційний тренінг -- коучинг
Анотація: У роботі розкрито загальний дизайн, особливості впровадження психолого-організаційної технології формування готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності та комплексну систему її науково-методичного забезпечення. представлено процедуру побудови та визначення інноваційності персоналу освітніх організацій - інтегрального показника сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності. Розкрито психологічні особливості впровадження освітніх програм спеціальної психологічної підготовки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Інші автори: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
Кл.слова: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
Кл.слова: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
Кл.слова: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
Кл.слова: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
Кл.слова: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
Кл.слова: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
Кл.слова: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
Кл.слова: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
Кл.слова: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
Кл.слова: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
Кл.слова: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
Кл.слова: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
Кл.слова: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
Кл.слова: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
Кл.слова: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
Кл.слова: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
Кл.слова: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
Кл.слова: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
Кл.слова: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
Кл.слова: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
Кл.слова: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
Кл.слова: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
Кл.слова: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
Кл.слова: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
155
А 43


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку [Текст] / Л. М. Карамушка // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - С. 9-10
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- організаційний розвиток -- традиційний та інноваційний тип


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський)Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
005.73
П 86


   
    Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури [Електронний ресурс] : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 288 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10087/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Карамушка, Людмила Миколаївна. Функції організаційної культури / Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук. - С. 18-21
Креденцер, Оксана Валеріївна. Типи організаційної культури: аналіз основних підходів / О. В Креденцер, К. А. Пенцак. - С. 21-26
Карамушка, Людмила Миколаївна. Психологічні особливості розвитку організаційної культури освітніх організацій / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С. 35-58
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зв’язок між рівнем розвитку компонентів і загального показника організаційної культури освітніх організацій та «зовнішніми» детермінантами мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками персоналу) / Л. М. Карамушка, О. В. Винославська. - С .C. 89-101
Бондарчук, Олена Іванівна. Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій / О. І. Бондарчук. - С. 138-167
Івкін, Володимир Миколайович. Ставлення персоналу до змін та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. М. Івкін. - С. 167-177
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Творчий потенціал організації та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. І. Лагодзинська. - С. 242-252
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культьура -- освітні організації -- психологічні детермінанти
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. У монографії розкрито теоретико-методологічні засади дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій (зміст та структура організаційної культури, основні її типи, психологічні детермінанти розвитку організаційної культури мезо- та мікрорівня). На основі емпіричного дослідження проаналізовано «зовнішні» та «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. Детально розглянуто «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій, які мають відношення до діяльності керівників, персоналу та організації в цілому (самоефективність менеджерів, ставлення персоналу до змін, толерантність персоналу, підприємницька активність персоналу, рівень організаційного розвитку, творчий потенціал організації). Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


8.
154
А 43


   
    Зв'язок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- негативні психічні стани -- організаційна культура -- компоненти організаційної культури -- загальний індекс організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження констатовано вираженість негативних психічних станів (ригідності, тривожності, агресії, фрустрованості) у значної кількості персоналу освітніх організацій. Встановлено, що організаційна культура освітніх організацій оцінюється персоналом в цілому позитивно, однак окремі її складові, в першу чергу, «робота», потребують посилення їхньої значущості. Виявлено, що негативний вплив роботи в освітніх організаціях проявляється на середньому рівні. Встановлено, що в міру підвищення рівня розвитку індексу та складових організаційної культури рівень вираженості негативних психічних станів у персоналу та негативного впливу роботи в освітніх організацій знижується.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
154
А 43


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях [Текст] / О. В Креденцер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоорганізаційне підприємництво -- інтрапренерство -- освітні організації -- психологія внутрішньоорганізаційного підприємництва
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано міру представленості проблеми внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Подано класифікацію основних напрямків внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях за наступними критеріями: за професійно-освітніми напрямками, за суб’єктами освітньої діяльності, за міжнародною діяльністю, за громадсько-професійними напрямками діяльності. Проаналізовано ступінь вираженості основних форм внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях у кожній групі виділених напрямків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153/154
О-64


   
    Зв'язок негативних психічних станів персоналу з типом та силою організаційної культури освітніх організацій [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 43-53. - Бібліогр.: с. 50-52 (27 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- негативні психологічні стани -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук, В. М. Івкін; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 483 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 414-483 (701 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 44 с. - Бібліогр.: с. 37-41 (33 назви). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


   
    Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтолерантність до невизначеності -- показники інтолерантності до невизначеності -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури
Анотація: В статті представлено результати емпіричного дослідження рівня вираженості загального показника інтолерантності до невизначеності та її показників (інтолерантність до новизни, інтолерантність до складності та інтолерантність до нерозв'язності. За допомогою кореляційного аналізу визначено взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і типами організаційної культури освітніх організацій (культурою "завдання", культурою "ролей", культурою "влади" та культурою "особистості"). Також проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і силою організаційною культури. На основі виявлених закономірностей констатовано, що освітня культура в освітніх організаціях є одним із суттєвих чинників вираженості інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л.М.; Креденцер, О.В.; Терещенко, К.В.; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях [Текст] / Л. М. Карамушка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 3-10. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- наслідки соціальної напруженості на рівні суспільства -- наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях -- класифікація наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях
Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми наслідків соціальної напруженості на рівні суспільства та на рівні організації. Здійснено класифікацію основних наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях. Виділено три групи наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях (на рівні організації в цілому та окремих підрозділів, на рівні окремих працівників). У процесі емпіричного дослідження встановлено, що третя група наслідків соціальної напруженості значно переважає вираженість наслідків першої і другої групи. Обгрунтовано необхідність спеціальної роботи з боку керівників та психологів освітніх організацій щодо профілактики та подолання осціальної напруженості у персоналу освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


   
    Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 10-18. - Бібліогр.: с. 15-18 (38 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях -- методики для дослідження соціальної напруженості в освітніх організаціях
Анотація: У статті представлено класифікацію психологічних чинників соціальної напруженості в освітніх організаціях, які стосуються: особливостей функціонування українського суспільства; діяльності освітньої організації; особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. ПОказано, що для емпіричного дослідження виділених психологічних чинників розроблено діагностичний комплекс "Діагностика соціальної напруженості в освітніх організаціях" який включає три групи методик для вивчення: а) основних видів соціальної напруженості в освітніх організаціях; б) психологічних чинників соціальної напруженості, які відносяться до діяльності організацій вцілому; в) психологічних чинників, які стосуються особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К.В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
154
А 43


    Клочко, А. О.
    Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери -- особистісні характеристики -- емоційний інтелект -- типи менеджерів освітніх організацій -- традиційні та інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: "екстраверсія (інтроверсія)", "приязність (обособленість)", самоконтроль (імпльсивність)", "емоційна стійкість (емоційна нестійкість)", "експресивність (практичність)". Виділено три типи менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом: "Емоційно необізнаний", "Контролюючий емоції", "Емоційно чутливий". Обгрунтовано особливості традиційних та інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом. Описано зв'язок між інноваціями стилями управління менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом та їх особистісними характристиками. Показано, що особистісні характеристики менеджерів освіти впливають на розвиток інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
154
А 43


    Лагодзінська, В. І.
    Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров'я персоналу освітніх організацій: теоретичний аналіз проблеми [Текст] / В. І. Лагодзінська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 29-35. - Бібліогр.: с. 32-35 (40 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творчість -- психологічне здоров'я особистості -- психологічне здоров'я персоналу -- освітні організації
Анотація: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз креативності персоналу освітніх організацій в контексті забезпечення психологічного здоров'я особистості. Зазначено, що у визначенні психологічного здоров'я особистості дослідники розглядають його не тільки через призму концепції фізичного, психічного та соціального благополуччя, а й через підходи щодо постійного саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
154
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання [Текст] / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна підготовка -- психологічний тренінг -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтрапренерство -- підприємницька активність
Анотація: В статті представлено зміст та структуру тренінгу "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Наведено цільову аудиторії, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Креденцер, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Тренінгова програма "Професійна кар'єра та психологічне здоров'я освітнього персоналу" [Текст] / Л. М. Карамушка, Т. В. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 36-45. - Бібліогр.: С. 44-45 (19 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- освітній персонал -- професійна кар'єра -- види професійної кар'єри -- психологічне здоров'я -- тренінгова програма -- структура тренінгової програми -- тренінгові сесії -- інтерактивні техніки


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за наук. ред.\; Карамушка, Т. В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Тренінгова програма "Психологія розвитку інноваційних стилів управління в менеджерів освітніх організацій": завдання, основні тематичні модулі та інтерактивні техніки [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 46-61. - Бібліогр.: С. 60-61
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- стиль управління -- традиційні стилі управління -- інноваційні стилі управління -- тренінгова програма -- структура тренінгової програми -- тренінгові модулі -- інтерактивні техніки


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за наук. ред.\; Клочко, А. О.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 64041
Кількість відвідувачів 773
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя