Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісні риси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.955.1:165.243
Р 69


    Романовська , Людмила Іванівна.
    Коґнітивний стиль особистості як чинник процесу розуміння тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Романовська Людмила Іванівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Загальна психологія--Розуміння--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- інтерпретація -- опрацювання інформації -- мислення -- когнітивний стиль особистості -- особистісні риси
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розуміння тексту, та тій ролі, яку відіграє у цьому процесі коґнітивний стиль особистості. Досліджено вплив коґнітивно-стильових особливостей на процес розуміння тексту. Виявлено залежність процесу та результативності розуміння від коґнітивно-стильових детермінант. З'ясовано, що розуміння тексту не може бути досягнуте за домінування одного із коґнітивних стилів, оскільки кожна із коґнітивних функцій забезпечує окремий аспект цього процесу. Виявлено, що розвитку коґнітивно-сильових особливостей студентів притаманна нерівномірність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2+316.362
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Динаміка особистісних рис у перші роки подружнього життя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 169,[11] с. - Бібліогр.: с. 152-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Особистісниі зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні риси -- подружня сумісність -- подружня адаптація -- життєвий цикл сім'ї -- задоволеність шлюбом
Анотація: Дисертація присвячена вивченню динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у процесі подружньої адаптації. У роботі показано внутрішні резерви стабілізації подружніх стосунків на етапі їх становлення. Розроблено методику для виявлення динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у ході подружньої адаптації, змін у сприйманні один одного і самих себе та певних особливостей, які детермінують цей процес. Запропоновано модель особистісної інтеграції подружжя. Виявлено відмінності у структурі ціннісних утворень та у структурі особистісних рис партнерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.942:355
С 96


    Сьомын, Сергій Валерійович.
    Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сьомін Сергій Валерійович ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-181. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Інтерсуб'єктна взаємодія--Емоції--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
малі групи -- ізольовані групи -- міжособистісна взаємодія -- емоційна напруга -- військові моряки -- особистісні риси -- ціннісні орієнтації
Анотація: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Плескач, Б. В.
    Вплив соціальних умов життя на психологічні особливості людини: гіпотези дослідження [Текст] / Б. В. Плескач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 209-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (14 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
соціальний контекст -- психосоціальна теорія -- психоаналіз -- особистісні риси
Анотація: Стаття присвячена проблеми впливу сучасного соціального стану в Україні на особливості розвитку підростаючого покоління. Здійснений аналіз соціологічних даних про теперішні соціокультурні умови. На основі положень психосоціальної терапії Е. Еріксона висунені гіпотези про вплив соціального контексту на формування особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
151.51
А 43


    Максьом, К. В.
    Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- особистісні риси -- індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153(06)
А 43


    Грись, А. М.
    Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис [Текст] / А. М. Грись, О. С. Травенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 64-81. - Бібліогр.: С. 76-80 (23 назви)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стилі -- індивідуальний стиль -- особистісні риси
Анотація: У статті представлено результати теоретичного аналізу стильового підходу до особистісних характеристик інтегральної індивідуальності як цілісної ієрархічної системи. Розглянуто стилі як один із рівнів детермінації особистісних рис і регуляторів поведінки особистості та при великому різноманітті зовнішніх проявів, показано загальні, родові властивості. Незважаючи на наявність у стилів загальних родових ознак, висвітлено широкий спектр і розбіжностей в розумінні стилів. Висвітлено предметні області стилів, а саме емоційної, інтелектуальної, діяльнісної. Описано різновиди емоційних стилів і їх різні підходи до їх визначення. Підкреслено, що емоційні стилі і емоційний інтелект це не стільки два різних предмета, скільки різні підходи і різні наукові традиції у вивченні емоційних стилів, з одного боку, когнітивних і ціннісних регуляторних механізмів, з іншого. Доведено що різним людям властиві різні емоційні стилі, які являють собою сукупність емоційних реакцій і переживань, які різні за своїм виглядом, інтенсивністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Травенко, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- викладач вищої школи -- інноваційна діяльність -- особистісні риси -- мотиваційні чинники -- безперервна освіта -- студентська молодь
Анотація: У статті піднімається проблема креативності як складової інноваційної діяльності викладача вишу. Розкриваються психологічні особливості креативності викладача через аналіз його особистісних особливостей. Вагома роль відводиться таким складовим як мотиваційні чинники та готовність педагога вищої школи до розвитку, самовдосконалення та безперервної освіти. Творча індивідуальність педагога представлена на різних рівнях її становлення. Проведене дослідження на матеріалі студентської молоді підтвердило основні теоретичні положення в описі психологічного портрету креативного викладача. Перспективу подальших досліджень автор вбачає у розробці методів розвитку креативного мислення викладачів вищої школи, а відтак, і студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 59554
Кількість відвідувачів 861
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя