Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистість школяра<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
153/154
О-64


    Дембицька, Наталія Миколаївна.
    Мотивуючі практики для батьків як агентів економічної соціалізації школярів [Текст] / Н. М. Дембицька // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 22-28. - Бібліогр.: с. 27-28 (17 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура молоді -- економічна соціалізація -- особистість школяра -- агент економічної соціалізації -- соціалізуючий простір -- соціокультурна практика -- ярмарок


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(06)
П 68


    Мусіяка, Наталія.
    Дослідження мікрогенези детермінантного впливу фрустрації потреби досягнення успіху в школярів із різними навчальними досягненнями [Текст] / Н. Мусіяка // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 162-186 : табл. - Бібліогр.: с. 31 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
генеза -- мікрогенеза -- навчальні досягнення -- особистісна детермінація -- особистість школяра -- потреба досягнення успіху -- фрустрація


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \відп. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Іванцевич, В. І.
    Стресостійкість в структурі особистості школяра [Текст] / В. І. Іванцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
стресостійкість -- резилієнс -- адаптивний потенціал -- світогляд -- особистість школяра
Анотація: У статті акцентується увага на важливому завданні соціальних інституцій різного рівня, що займаються вихованням підростаючого покоління, - сприяння розвитку таких характеристик молоді, які б забезпечували високий рівень її стресостійкості. Зауважу.ться, що здатність особистості протистояти стресам, яким би терміном вона не позначалась (стресостійкість, резилієнс, адаптивний потенціал), є інтегративною якістю особистості, що уміщує чималу кількість компонентів. Зазначається, що на сьогоднішній день природа стресостійкості особистості розглядається в основному з позиції її інтегрованості, однак недостатньо уваги приділено вивченню її складової чи похідної більш широких і глибоких конструктів. Зокрема, мало дослідженим залишається питання впливу світогляду особистості на рівень її стресостійкості, система природа якого зумовлює його генералізуючий вплив на сприймання та оцінку довколишнього та поведінку. Констатується, що світогляд як спихологічне утворення складає підгрунтя таких уявлень особистості, що є визначальними для формування її стресостійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
154
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 69-75. - Бібліогр.: с. 75 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура особистості -- особистість школяра -- психологічне ставлення -- особиста власність -- економічна соціалізація -- підприємливість
Анотація: У статті аналізуються вікові закономірності розвитку ставлення школярів до особистої власності. Останнє обгрунтовується як особистісний чинник розвитку культури підприємливості - показника економічної соціалізованості на етапі навчання у закладі загальної середньої освіти. На кожному віковому етапі спостерігаються значущі зміни в процесі розвитку економічної культури школяра: від ідеалізації відносин привласнення, мистецтво розбудови яких полягає переважно в стратегії економії (на етапі молодшої школи), через зростання суперечливості в ставленні до особистої власності на тлі негативно-тривожних переживань (на підлітковому етапі) до відносно внутрішньо узгодженого несуперечливого позитивно-раціонального ставлення у старшокласників. Констатовано розвиток моральної складової ставлення до особистої власності як системотворчий чинник культури підприємливої людини у школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Іванцанич, В. В.
    Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді [Текст] / В. В. Іванцанич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
стресостійкість -- особистість школяра -- стресостійкість школярів -- чинники стресостійкості -- компоненти стресостійкості
Анотація: У статті акцентується увага на важливому завдання соціальних інституцій різного рівня, що займаються вихованням підростаючого покоління, - сприяння розвитку таких характеристик молоді, які б забезпечували високий рівень її стресостійкості. Проаналізовані наукові уявлення вчених щодо проблеми структури стресостійкості особистості. Описані причини стресів у школярів, сутність стресостійкості, чинники стресостійкості, особливості прояву сформованої стресостійкості учнів. Обгрунтовується структура стресостійкості як властивості особистості, що неодмінно проявляється у стресовій ситуації : оцінюванні ситуації та себе у ній, емоційні переживання з приводу стресової ситуації та їх свідомий контроль, дії з приводу стресора (прийняття рішення про яке здійснюється на підгрунті наявних у людини інстинктів, знань про стресори такого виду та способи їх нейтралізаці, попереднього досвіду подолання стресових ситуацій).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 32933
Кількість відвідувачів 675
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя