Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1002)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.
159.944.4:373.2.011.3-051+37.013
Т 47


    Тищук , Людмила Іванівна.
    Психологічні чинники запобігання синдрому професійного вигорання педагога дошкільного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тищук Людмила Іванівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
синдром професійного вигорання (СПВ) -- запобігання СПВ -- підтримка творчості -- розвиток творчості -- педагоги -- дошкільний заклад
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі професійного вигорання (далі СПВ) педагога дошкільного навчального закладу і психологічних чинників його запобігання. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. В дисертації визначено проблему СПВ педагогів, яка є об"єктивною реальністю сучасних дошкільних навчальних закладів. Встановлено, що СПВ педагогів дошкільних закладів має психологічні характеристики, спільні з СПВ вчителів і діапазон своєрідних особливостей, обумовлених специфічними факторами їз професійної діяльності, як тісний емоційний зв"язок і контактування з дітьми, часті комунікації з їх батьками, підвищена відповідальність за життя дітей, низький професійний статус, підвищені вимоги суспільства, психологічні і фізичні перевантаження педагога. Констатовано, що розвитку СПВ педагога дошкільного закладу запобігають такі психологічні чинники як підтримка і розвиток творчості впрофесійній діяльності, сприятливий соціально-психологічний клімат, гуманізація відносин між учасниками освітнього процесу, формування проблемно-центрованої копінг-поведінки, підвищення рівня комунікативно-мовленнєвих навичок і психологічної культури педагога. Виявлено кореляційний зв"язок емоційної сфери педагога дошкільного закладу з СПВ і творчістю.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.5:316.4.063:3/Х 65-040441

    Хмель , Наталія Миколаївна.
    Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Хмель Наталія Миколаївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 368 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 348-368. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Соціально-економічні зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні зміни -- майбутні педагоги -- психологічна готовність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
377.8-057.87:37.011.3-051
Д 79


    Дубравська, Дося Михайлівна.
    Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дубравська Дося Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні утрворення -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- САМОПІЗНАННЯ -- СУБ`ЄКТИВНІСТЬ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2:37.011.3-051-057.875
І-44


    Ілляш, Соломія Дмитрівна.
    Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ілляш Соломія Дмитрівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2008. - 218, [6] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
САМОСВІДОМІСТЬ -- САМОРОЗУМІННЯ -- я-концепція -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОрозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:37.011.3-051
К 12


    Кайрис, Елена Дмитриевна.
    Развитие эмпатии в профессиональном становлении студентов высших педагогических учебных заведений [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кайрис Елена Дмитриевна ; наук. кер. Боришевский М. И., Прокипец Л. И. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины, Херсон. гос. пед. ун-т . - Киев, 2002. - 244 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 166-182. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Эмпатия--Диссертации
   Педагогическая психология--Профессиональное становление--Диссертации

   Возрастная психология--Студенты--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ЭМПАТИЯ -- эмпатийное педагогическое действие -- эмпатийная сопричастность -- субъектность -- профессиональное становление -- студенты-педагоги
Анотація: Диссертация посвящена проблеме формирования педагогической эмпатии в процессе профессиональной подготовки будущего учителя. Эмпатия рассматривается автором с точки зрения ее функциональной роли в педагогическом действии, обосновывается целесообразность включения эмпатиии в педагогическое действие в качестве структурного элемента. В работе представлено теоретическую функциональную модель эмпатийного педагогического действия, экспериментально доказано возможность формирования у студентов педагогической эмпатии по специально разработанной программе в процессе обучения в ВУЗе.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Прокипец, Людмила Ивановна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев); Херсонский государственный педагогический университет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2-053.67+005.32:331.548
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. кер. Федоришин Б. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Професійна орієнтація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМООЦІНКА -- професійна орієнтація -- ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- вибір професії -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Федоришин, Б. О. \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Я 60


    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Янкевич ; наук. кер. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 267 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Соціально-дезадаптовані підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- готовність до професійної діяльності -- соціально дезадаптовані підлітки -- майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923
П 64


    Потоцька, Ірина Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. С. Потоцька ; наук. кер. Н. Ю. Волянюк ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". - Київ, 2014. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-215. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна обдарованість--Майбутні вчителі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Педагогічна обдарованість -- обдарованість -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутнісних характеристик обдарованості. Розроблено психологічну модель педагогічної обдарованості майбутнього учителя. Виявлено особливості сформованості основних компонентів педагогічної обдарованості у майбутніх учителів залежно від курсу навчання. Обґрунтовано шляхи та умови розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів в процесі фахової підготовки. розроблено та апробовано програму розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371
Д 30


    Демков, М. И.
    Старые и новые педагоги, их жизнь, мысли и труды. Очерки деятельности и избранные места из трудов прежних и новых, иностранных и русских педагогов с 28 портретами [Текст] : для учащих и учащихся в народных школах / М. И. Демков. - Москва : Изд-е А.Д. Ступина, 1912 (Типо-литогр. Тов-ва И. Н. Кушнарев и Ко). - 182 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп : "Центральн. учительск. библиот. киевск. городск. приходск. училища")
Збереження документу: знош.
УДК
Рубрики: Педагогика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378.015.31:17.022.1
Д 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Добровольська, Л. П.
    Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога [Текст] / Л. П. Добровольська, І. C. Третякова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- навчально-виховний процес -- духовний розвиток -- екологічна культура -- духовні цінності -- професійнийрозвиток -- професійне самовдосконалення -- майбутні педагоги
Анотація: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Третякова, І. C.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.923
Щ 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина-Прилука, В. М.
    Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації [Текст] / В. М. Щербина-Прилука // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професійне вигорання -- педагоги -- стрес -- емоційна втома -- заклади соціальної реабілітації
Анотація: Проаналізовано сутність феномена емоційне вигорання фахівців, зокрема педагогів закладів соціальної реабілітації. Визначено основні симптоми професійного вигорання педагогів, фактори, що сприяють його розвиток.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
316.614.034+37.011.3-051(043.5)
В 16


    Вальо, Лариса Іванівна.
    Психологічні особливості реадаптації педагогів передпенсійного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л. І. Вальо ; наук. кер. Б. А. Якимчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 204 с. : табл. - Бібліогр.: с. 176-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Реадаптація--Педагоги--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
реадаптація особистості -- професійна діяльність -- передпенсійний вік -- завершення професійної діяльності -- педагоги
Анотація: У дослідженні з'ясовано психологічні особливості реадаптації особистості на етапі завершення професійної діяльності. Досліджено психологічні особливості реадаптації педагогів на етапі завершення їх професійної діяльності. Виділено психологічні особливості реадаптації педагогів передпенсійного віку. Розроблено програму оптимізації реадаптації педагогів передпенсійного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Якимчук, Борис Андрійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
М 81


    Мосьпан, Марина Олександрівна.
    Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. О. Мосьпан ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 222 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна діяльність--Саморегуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА саморегуляція -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОНФЛІКТ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
37.015.3
М 41


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мешко, Олександр Іванович.
    Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції [Текст] / О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна позиція -- майбутні педагоги -- суб'єктність -- професійне становлення -- професіоналізація -- майбутні фахівці -- професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(06)
П 86


    Кондратенко, Лариса Олександрівна.
    Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів [Текст] / Л. О. Кондратенко // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 49-55. - Бібліогр.: с. 53-54 (19 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура -- шкільна неуспішність -- педагоги-новатори -- ефективність навчання
Анотація: Аналізуються чинники, які лежали в основі успішності роботи педагогів-новаторів, висловлюється припущення, що ефект подолання шкільної неуспішності педагогами-новаторами досягався не стільки за рахунок ефективних нових методик, скільки був наслідком високої психологічної культури педагогів-новаторів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
153.6
А 43


    Данилевич, Л. А.
    Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів [Текст] / Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- академічна обдарованість -- педагогічна обдарованість -- перфекціонізм -- педагогічні здібності -- студенти-педагоги -- професіоналізм -- майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
378
Г 17


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологічні особливості ціннісно-смислового розвитку майбутніх педагогів [Текст] : монографія / І. М. Галян , В. Дуб . - Київ ; Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. - 192 с. : табл. - ISBN 978-966-384-306-3 : 12.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- майбутні педагоги -- ціннісно-смисловий розвиток

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дуб , В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
372
А 43


    Кондратець, І. В.
    Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків [Текст] / І. В. Кондратець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- самоаналіз -- цінності -- взаємостосунки -- педагоги -- батьки і діти
Анотація: Стаття присвячена оптимізації взаємодії педагогічного колективу і сім'ї з метою гармонізації виховного впливу на процес засвоєння дитиною базових соціально значущих цінностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 399
Кількість відвідувачів 209
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя