Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінково-результативний компонент відповідальності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.923.2+159.947.23]-057.85/.86(043.5)
С 14


    Садова, Мирослава Анатоліївна.
    Теорія та практика професійної відповідальності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. А. Садова ; наук. кер. В. І. Подшивалкіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 530 с. : табл. - Бібліогр.: с. 420-465 (493 назви). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт -- суб'єкт -- інстанція відповідальності -- професійна відповідальність -- суб'єктно-контексний підхід -- емоційний компонент відповідальності -- поведінково-результативний компонент відповідальності -- когнітивний компонент відповідальності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню професійної відповідальності особистості. Розроблено основні положеня суб’єктно-контекстної концепції професійної відповідальності, котра є результатом аналізу та узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему відповідальності та авторського розуміння сутності професійної відповідальностіз огляду суб’єкта, об’єкта, суб’єктності та контекста; обгрунтовано теоретичну модель та типологію професійної відповідальності особистоті; подано психологічний аналіз безпеки, ризиків та особистісних ресурсіву професійній сфері життєдіяльності, релевантних змісту відповідальності.Узагальнено характеристики показників професійної відповідальності особистостіза кожним із психодіагностичних тестів; емпірично досліджено структуру та типологічні особливості професійної відповідальності особистості; визначено вікові та ґендерні відмінності професійної відповідальності; виявлено відмінності професійної відповідальності за рівнем ризику, небезпеки в професії та статусно-рольовою позицією на робочому місціРозроблено професійно-психологічний тренінг формування професійної відповідальності у студентів ВНЗ; узагальнено показники середніх значень та відсоткового співвідношення вхідного контролю студентів у виконанні тестів; здійснено порівняльний аналіз результатів вхідного та вихідного контролю досліджень; виявлено особливості успішності в навчанні, пізнавальної та інтелектуальної сфер студентів з різними типами формування професійної відповідальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Подшивалкіна, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2+159.947.23]-057.85/.86(043.5)
С 14


    Садова, Мирослава Анатоліївна.
    Теорія та практика професійної відповідальності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. А. Садова ; наук. кер. В. І. Подшивалкіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 40 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-36 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт -- суб'єкт -- інстанція відповідальності -- професійна відповідальність -- суб'єктно-контексний підхід -- емоційний компонент відповідальності -- поведінково-результативний компонент відповідальності -- когнітивний компонент відповідальності
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню професійної відповідальності особистості. Розроблено основні положеня суб’єктно-контекстної концепції професійної відповідальності, котра є результатом аналізу та узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему відповідальності та авторського розуміння сутності професійної відповідальностіз огляду суб’єкта, об’єкта, суб’єктності та контекста; обгрунтовано теоретичну модель та типологію професійної відповідальності особистоті; подано психологічний аналіз безпеки, ризиків та особистісних ресурсіву професійній сфері життєдіяльності, релевантних змісту відповідальності.Узагальнено характеристики показників професійної відповідальності особистостіза кожним із психодіагностичних тестів; емпірично досліджено структуру та типологічні особливості професійної відповідальності особистості; визначено вікові та ґендерні відмінності професійної відповідальності; виявлено відмінності професійної відповідальності за рівнем ризику, небезпеки в професії та статусно-рольовою позицією на робочому місціРозроблено професійно-психологічний тренінг формування професійної відповідальності у студентів ВНЗ; узагальнено показники середніх значень та відсоткового співвідношення вхідного контролю студентів у виконанні тестів; здійснено порівняльний аналіз результатів вхідного та вихідного контролю досліджень; виявлено особливості успішності в навчанні, пізнавальної та інтелектуальної сфер студентів з різними типами формування професійної відповідальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Подшивалкіна, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 119625
Кількість відвідувачів 797
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя