Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (128)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=показники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.
159.923.2:502/504-022.326.5
К 89


    Кузьменко, Євгенія Миколаївна.
    Особливості ставлення до себе й до життя людей, які пережили екологічні катастрофи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кузьменко Євгенія Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 283 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
   Загальна психологія--Психологія катастроф--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА катастрофа -- поставарійна ситуація -- чисті та радіаційно забруднені райони -- спосіб та якість життя -- об'єктивні показники -- суб'єктивні оцінки -- адекватність оцінок
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ставлення до себе та до власних способу життя і якості життя людей, які пережили екологічні катастрофи. Розглянуто загальні питання надзвичайних ситуацій, їх основні види та особливості; визначено структуру Чорнобильської аварії як надзвичайної ситуації та екологічної катастрофи; показано стресогенність екологічної катастрофи як привід для зміни способу життя. Запропоновано теоретичну модель категорії "спосіб життя" в соціально-психологічному аспекті. Вказано особливості побудови системи об'єктивних показників якості життя, та представлена їх порівняльна характеристика на чистих та радіаційно забруднених територіях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.91:159.944]:355
Ш 37


    Шевченко, Володимир Євгенович.
    Психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів Міністерства оборони України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Шевченко Володимир Євгенович ; наук. кер. Компанець В. С. ; Вінницький держ. мед. ун-т ім. М. І. Пирогова. - Вінниця, 2002. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-160. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Працездатність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна працездатність -- психофізіологічні показники -- психофізіологічна корекція -- екстремальний стан -- спецпідрозділ
Анотація: Автором розкрито психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів. Встановлено, що на підставі вивчення психофізіологічних особливостей професійної працездатності можна оптимізувати функціональний стан фахівців спецпідрозділів. Визначено перспективні напрямки регуляції функціонального стану та професійної працездатності військовослужбовців засобами психофізіологічної корекції в екстремальних умовах. Розроблено та обгрунтовано комплекс організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення проведення психофізіологічного супроводу навчально-бойової діяльності сил спеціального призначення в екстремальних умовах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Компанець, Володимир степанович \наук. кер.\; Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.92
Ч-84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творча особистість -- креативна діяльність -- темперамент -- винахідливість -- кмітливість -- особистісні якості
Анотація: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(06)
Д 70


   
    Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах [Текст] : збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Ін-т Наук про Родину і Працю Соціальну Католицького Ун-ту Любліна Яна Павла ІІ. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - 147 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-171-987-2 : 10.00 грн.
    Зміст:
Говорун, Тамара Василівна. Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків / Т. В. Говорун. - С .12-18. - Бібліогр.: с. 17 (11 назв)
Кл.слова: девіантна поведінка, показники загрози, дисфункціональна сім'я
Карамушка, Людмила Миколаївна. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. - С .40-49. - Бібліогр.: с. 46-47 (22 назви) : табл.
Кл.слова: організаційна культура, ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ, заклади освіти
Карамушка, Людмила Миколаївна. Лідерство в організації: гуманістична парадигма / Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
Кл.слова: ЛІДЕРСТВО
Кокун, Олег Матвійович. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень / О. М. Кокун. - С .56-62. - Бібліогр.: с. 61 (11 назв)
Кл.слова: професійне самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Креденцер, Оксана Валеріївна. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження / О. В. Креденцер. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (18 назв) : табл.
Кл.слова: внутрішньоорганізаційне підприємництво, підприємницька активність, персонал освітніх організацій
Луньов, В. Є. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України / В. Є. Луньов. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (16 назв) : рис.
Кл.слова: етнічна ідентичність, жителі АТО, вимушені переселенці
Максименко, Сергій Дмитрович. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень / С. Д. Максименко . - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
Кл.слова: вищі психічні функції, генетична психологія, експерементально-генетичний метод
Мельничук, Тетяна Іванівна. Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя / Т. І. Мельничук. - С .92-97. - Бібліогр.: с.96-97 (13 назв)
Кл.слова: молода сім'я, економічні відносини у молодого подружжя, функції сім'ї
Москаленко, Валентина Володимирівна. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості / В. В. Москаленко. - С .98-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (6 назв)
Кл.слова: економічна соціалізація, соціально-психологічне забезпечення, особистість
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. - С .105-110. - Бібліогр.: с. 109 (23 назв)
Кл.слова: посттравматичні стресові розлади, розлади адаптації, гібридна війна
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .111-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Кл.слова: освіта, освітній простір, особистісний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (15 назви) : табл.
Кл.слова: толерантність, персонал освітніх закладів, традиційні заклади освіти
Турбан, Вікторія Вікторівна. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем / В. В. Турбан. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (9 назв) : табл.
Кл.слова: етика, мораль, етична свідомість
Чепелєва, Наталія Василівна. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі / Н. В. Чепелєва. - С .132-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Кл.слова: постнекласична психологія, самопроектування особистості, наратив
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
актуальні проблеми психології -- сучасні соціально-політичні умови -- Україна -- Європейський союз

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(06)
Д 70


    Говорун, Тамара Василівна.
    Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків [Текст] / Т. В. Говорун // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 12-18. - Бібліогр.: с. 17 (11 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- показники загрози -- дисфункціональна сім'я
Анотація: Визначаються особливості життєдіяльності дітей та молоді в школі, сім'ї та соціальному довкіллі, які виступають показниками високої ймовірності їх попадання в групу "ризику". Діти з дисфункційних сімей переживають щоденні стреси через бідність, безробіття, асоціальну поведінку батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
378.015.311:172.4-044.352(043.5)
З-22


    Залановська, Леся Ігорівна.
    Психологічні умови формування міжетнічної толерантності в процесі підготовки фахівців гуманітарного профілю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. І. Залановська ; наук. кер. В. В. Зарицька ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
Кл.слова (ненормовані):
міжетнічна толерантність -- професійна підготовка -- показники -- технологічна модель -- програма -- умови формування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному дослідженню проблеми почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків. У роботі представлено теоретичне обґрунтування понять “самотність”, “суб’єктивне почуття самотності”, “адиктивна поведінка”, аналізується сутність та зміст суб’єктивного почуття самотності та адиктивної поведінки в молодшому підлітковому віці; виділено сукупність найбільш поширених показників, які викликають суб’єктивне почуття самотності в молодших підлітків і спричиняють потяг до адиктивної поведінки. З урахуванням одержаних результатів розроблено та впроваджено програму, спрямовану на зниження почуття самотності та запобігання виникненню схильності до адиктивної поведінки молодших підлітків; експериментальним шляхом доведено її ефективність. Методичний інструментарій експериментальної роботи включав визначення сукупності психодіагностичних методик, технологію формувального експерименту та математичні методи обробки даних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зарицька, Валентина Василівна \наук. кер.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 47 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 120 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Зміст:
Баранюк, Н. І. Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів / Н. І. Баранюк. - С .3-7. - Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
Дзюба, Т. М. Концептуальні моделі професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .8-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Звязок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв)
Інші автори: Терещенко К. В., Креденцер О. В, Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М.
Карамушка, Людмила Миколаївна. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров'я менеджерів освітніх організацій / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .22-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (33 назви)
Клочко, А. О. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій / А. О. Клочко. - С .29-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (20 назв)
Коновалова, О. В. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу / О. В. Коновалова. - С .33-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (13 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Толерантність освітнього персоналу та її зв'язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості / К. В. Терещенко. - С .38-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (20 назв)
Фурс, О. Й. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура / О. Й. Фурс. - С .44-49. - Бібліогр.: с. 49 (8 назв)
Ятчук, М. С. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .50-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (12 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури / Н. М. Дембицька. - С .55-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (13 назв)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .59-64. - Бібліогр.: с. 63 (8 назв)
Івкін, Володимир Миколайович. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів / В. М. Івкін, Л. В. Галаган. - С .64-70. - Бібліогр.: с. 68-69 (27 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях / О. В Креденцер. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (21 назва)
Лавренко, Ольга Василівна. Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .78-84. - Бібліогр.: с. 83-84 (20 назв)
Безверхий, О. С. Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників / О. С. Безверхий. - С .85-90. - Бібліогр.: с. 89 (14 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів / Т. М. Клибанівська. - С .90-95. - Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
Москальов, І. О. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині / І. О. Москальов. - С .95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (18 назв)
Полякова, В. І. Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності / В. І. Полякова. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 106-107 (18 назв)
Пустовий, О. М. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель / О. М. Пустовий. - С .108-112. - Бібліогр.: с. 111 (8 назв)
Яковлева, Н. Ю. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті / Н. Ю. Яковлева. - С .112-116. - Бібліогр.: с. 115 (4 назви)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.6:159.937.015.3
К 73


    Кот, Валерія Геннадіївна.
    Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. Г. Кот ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- працівники сфери рекламного бізнесу -- складові професійної самореалізації -- показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
154
А 43


    Москальов, І. О.
    Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині [Текст] / І. О. Москальов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
морально-психологічне забезпечення -- практичне мислення -- вирішення практичних завдань -- мислення -- показник -- критерій
Анотація: У статті проведено аналіз праць зарубіжних і вітчизняних науковців, в яких розглядається характер дій людини у практичних ситуаціях, розкриваються основні відмінності теоретичного і практичного видів мислення. На основі цього виокремлено п’ять критеріїв діагностування розвиненості практичного мислення офіцера – організатора морально-психологічного забезпечення та відповідні показники. Окрім того, враховуючи дані критерії та показники, проведений підбір психодіагностичних методик, що дозволять в подальшому отримати емпіричні дані стосовно рівнів розвиненості практичного мислення офіцерів – організаторів морально-психологічного забезпечення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
372
А 43


    Рагозіна, В. В.
    Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика [Текст] / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 219-234
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
спостережливість -- старший дошкільник -- критерії і показники -- діагностика спостережливості
Анотація: Проаналізовано підходи до визначення поняття "спостережливість" у психолого-педагогічній літературі. Спостережливість визначається як базова якість старшого дошкільника, що полягає в умінні з високим ступенем зосередженості спостерігати за предметами, об'єктами і явищами навколишнього світу з виділенням їх істотних, характерних і малопомітних ознак. Наводяться критерії спостережливості - зосередженість на об'єкті спостереження, повнота, точність і самостійність спостереження та їх показники. Запропоновано діагностичні завдання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Очерятина, Н.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15
П 86


   
    Психологічна служба та психолого-медико-педагогічні консультації системи освіти України (показники розвитку за підсумками 2004-2005 навчального року) [Текст] / Л. І. Гриценок , А. Г. Обухівська [и др.] ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2005. - 44 с. - ISBN 966-521-375-8 : 3.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
показники психологічної служби -- діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій


Дод.точки доступу:
Гриценок, Л.І.; Обухівська, А.Г.; Панок, В.Г.; Терніченко, А.С.; Ткачук , І.І.; Цушко , І.І.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
15
П 86


   
    Психологічна служба та психолого-медико-педагогічні консультації системи освіти України (показники розвитку за підсумками 2009-2010 навчального року) [Текст] / І. Ю. Гобод, Н. В. Лунченко [и др.]. ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2010. - 56 с. - ISBN 978-966-521-542-3 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
показники психологічної служби -- діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій


Дод.точки доступу:
Гобод, І.Ю.; Лунченко, Н.В.; Обухівська, А.Г.; Острова, В.Д.; Панок, В.Г.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15
П 86


   
    Психологічна служба та психолого-медико-педагогічні консультації системи освіти України (показники розвитку за підсумками 2008-2009 навчального року) [Текст] / В. П. Авер'янов, І. Ю. Гобод [и др.]. ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2009. - 56 с. - ISBN 978-966-521-515-1 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
показники розивтку психологічної служби системи освіти -- діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій


Дод.точки доступу:
Авер'янов, В.П.; Гобод, І.Ю.; Лунченко, Н.В.; Обухівська, А.Г.; Острова, В.Д.; Панок, В.Г.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


   
    Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтолерантність до невизначеності -- показники інтолерантності до невизначеності -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури
Анотація: В статті представлено результати емпіричного дослідження рівня вираженості загального показника інтолерантності до невизначеності та її показників (інтолерантність до новизни, інтолерантність до складності та інтолерантність до нерозв'язності. За допомогою кореляційного аналізу визначено взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і типами організаційної культури освітніх організацій (культурою "завдання", культурою "ролей", культурою "влади" та культурою "особистості"). Також проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і силою організаційною культури. На основі виявлених закономірностей констатовано, що освітня культура в освітніх організаціях є одним із суттєвих чинників вираженості інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л.М.; Креденцер, О.В.; Терещенко, К.В.; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
15(02)
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / за ред.: Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. - Київ : [б. в.], 1991. - 183 с. : рис. - ISBN 5-11-002424-3 : 1.20 крб.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- показники психічного розвитку -- умови психічного розвитку -- психологія виховання -- психологія учіння -- психологія навчання


Дод.точки доступу:
Проколієнко, Л. М. \за ред.\; Ніколенка, Д. Ф. \за ред.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Яблонський, А. І.
    Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- професійно-педагогічна діяльність -- показники -- особистісні характеристики педагогів -- типи освітніх середовищ
Анотація: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Блохіна, І. О.
    Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві [Текст] / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
адикція -- Інтернет-залежність -- види Інтернет-залежності -- показники Інтернет-залежності -- Інтернет-простір -- студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Москаленко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Балахтар, К. С.
    Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови [Текст] / К. С. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- професійна компетентність -- викладач іноземної мови -- показники креативності
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз поняття "креативність". Розглянуто складові професійної компетентності викладача іноземної мови закладів вищої освіти, що містить сукупність професійних якостей, знань, умінь і навичок, необхідних для виконання педагогічної діяльності. Висвітлено соціально-психологічний зміст та показники креативності (висока мотивація, високі очікування, вміння спілкуватися і слухати, вміння зацікавити, здатність до ризику, імпровізації тощо). Проаналізовано креативність викладача іноземної мови як складову його професійної компетентності, що слугує підгрунтям для досягнення вершин професіоналізму, самореалізації у педагогічній діяльності, стимулює до набуття креативного потенціалу і розвитку професійно-важливих якостей. Розглянуто психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Яценко, Т. В.
    Психологічна діагностика обдарованих дошкільників [Текст] / Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 250-258. - Бібліогр.: с. 258 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- показники обдарованості -- комплекс дослідження -- індивідуальний лонгітюд
Анотація: У статті розкрита актуальність психологічної діагностики обдарованих дошкільників. Наголошено на необхідності використання комплексної оцінки, яка містить декілька оцінних процедур. Надано результати апробації розробленої програми відбору обдарованих дітей старшого дошкільного віку в умовах суспільної дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 70641
Кількість відвідувачів 783
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя