Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=просоціальна поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павелків, Роман Володимирович.
    Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії [Текст] / Р. В. Павелків // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
просоціальна поведінка -- моральна поведінка -- моральна свідомість -- соціальне пізнання -- заступництво
Анотація: Стаття присвячена аналізу взаємозв'язку та взаємопроникненню просоціальної та моральної поведінки, висвітлюються питання зародження просоціальної стратегії в дитячому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савиченко, О. М.
    Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект [Текст] / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 221-227
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- просоціальна поведінка -- підлітковий вік -- моральний вибір
Анотація: У статті аналізуються особливості розвитку соціальної відповідальності у підлітковому віці. Представлена теоретична модель соціальної відповідальності підлітків у віковому та гендерному аспектах. Емпіричне дослідження побудоване на основі аналізу підлітками етичних дилем, які представлені у відеороликах та стосуються основних видів просоціальних ситуацій: булінг, надання допомоги, ігнорування прохання про допомогу. Аналіз результатів дослідження дозволив виявити відмінності у розвитку соціальної відповідальності молодших та старших підлітків. Факторне моделювання просоціальної поведінки дозволило виявити основні тенденції та відмітити труднощі у розвитку соціальної відповідальності дівчат та хлопців підліткового віку. Виявилось, що сучасні підлітки, приймаючи соціально відповідальні рішення, стикаються із невідповідністю соціальних вимог та суспільно значимих цінностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Добровольська, А.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дерев'янко, Н. З.
    Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища [Текст] / Н. З. Дерев'янко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- просоціальна поведінка -- просоціальна спрямованість -- допомога Іншому -- підлітковий вік
Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття інклюзивне освітнє середовище, визначено його роль в інклюзивному навчанні, вихованні і розвитку особистості; проаналізовано основні підходи зарубіжних і вітчизняних учених до розуміння просоціальної спрямованості особистості та просоціальної поведінки; розкрито розуміння сутність поняття "допомога Іншому" як розвиток у підлітка особистісних просоціальних якостей: емпатійності, доброзичливості, довірливості, терпимості, рефлексивності, чуйності, гуманності, альтруїзму, які забезпечать здатність і готовність діяти на створення благополуччя іншому без очікування отримати винагороду. Дано трактування поняття "допомога Іншому" як дію спрямовану на створення благополуччя іншим завдяки зовнішнім і внутрішнім факторам, спрямованості позитивних якостей просоціальної особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Калашникова, Л. В.
    Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки [Текст] / Л. В. Калашникова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
просоціальна поведінка -- его-альтруїстична спрямованість -- молодший шкільний вік -- ідентифікація -- емпатія -- рефлексія
Анотація: У статті визначено психологічну сутність просоціальної поведінки як наукового феномену. Проаналізовано співвідношення між просоціальною поведінкою та різними видами активності особистості. Представлено его-альтруїстичне розуміння сутності мотивації просоціальної поведінки. Висвітлено вікові особливості молодших школярів, що дозволяють розглядати цей період онтогенезу в якості сенсетивного та продуктивного для формування просоціальної поведінки. Серед дієвих детермінант цього процесу розглядаються особливості соціальної ситуації, тенденції розвитку моральної свідомості й самосвідомості молодших школярів, якісні новоутворення та інтенсивний розвиток психологічних механізмів формування просоціальної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 97812
Кількість відвідувачів 1042
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя