Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні механізми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
159.923.37:658.572.2
К 82


    Крицька, Альона Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крицька Альона Михайлівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 285 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- художній смак -- майбутній дизайнер -- психологічні механізми -- репродуктивний рівень -- евристичний рівень -- творчий рівень
Анотація: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:364-051-057.85/.86
К 64


    Контни, Уршуля.
    Психологічні механізми розвитку професіоналізму соціального працівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Контни Уршуля ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 268 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 235-268. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- соціальний працівник -- психологічні механізми -- самоорганізація -- самовизначення
Анотація: Роботу присвячено розробці моделі професіоналізації соціального працівника та її впровадження в навчальний процес ВНЗ. У роботі представлено організацію, процедуру та методики дослідження професіоналізму соціального працівника в процесі навчання у ВНЗ;здійснено дослідження психологічних механізмів професійної активності студентів; проаналізовано етапи розвитку професіоналізму соціального працівника в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.946.4+028.02+37.016:82
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологія читання літературних творів старшокласниками [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-465. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія читання--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- розуміння літературних творів -- старшокласники -- модель читання -- психологічні механізми -- види діалогізму -- психологія читання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922
Д 74


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дригус, Марія Трохимівна.
    Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічні механізми -- особистість -- обдарованість -- виховання -- розвиток -- саморозвиток -- особистісна ефективність
Анотація: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
371.015
А 43


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів [Текст] / Н. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- "зустріч" з Майстром -- прагнення до професійного самовдосконалення -- психологічні механізми -- професійний досвід -- цінності -- професійна рефлексія
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу професійного зразку на процес професійного становлення і професійної соціалізації. Показано, що цей фактор є надзвичайно важливим для формування такого мотиваційно-цільового утворення, як прагнення до професійного самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків [Текст] / А. М. Грись, В. О. Голубнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 14-26 : табл. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер -- психологічні механізми -- соціально дезадаптовані неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- почуття self
Анотація: У статті висвітлено проблему соціальної дезадаптації школярів загальноосвітнього навчального закладу, яка характеризує сучасні тенденції порушення процесів взаємодії суб’єкта з оточуючим середовищем в умовах системних змін у суспільстві. Розкрито особливості самосвідомості сучасних підлітків як чинника їх соціальної дезадаптації. Здійснено аналіз характеристик Образу Я, які відображають вплив різних інститутів соціалізації на підростаюче покоління. Зокрема у змісті самоописів виявлено надмірну зануреність підлітків до віртуального середовища, яке сьогодні виступає провідним інститутом соціалізації підростаючої особистості: ідентифікації себе із персонажами мультфільмів та фільмів, віртуальним життям. Виявлено високий рівень тривожності школярів із неблагополучних сімей, що є показником порушення емоційного благополуччя дітей та чинником дезадаптації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Голубнюк, В. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Травенко, О. С.
    Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки [Текст] / О. С. Травенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 205-214. - Бібліогр.: с. 212-213 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічні механізми -- емоційна саморегуляція -- доклінічні форми порушення -- харчова поведінка
Анотація: У статті проаналізовано психологічні проблеми розладів харчової поведінки доклінічного рівня та їх наслідків. Показано роль та функції емоцій яку виконують у процесі саморегуляції. Охарактеризовано особливості емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки. Представлено результати дослідження механізмів емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки. Розкрито механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки: механізм емоційного регулювання взаємодії з оточуючими; механізм опрацювання негативних стимулів; механізм звільнення від емоційних навантажень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


9.
371.015
К 64


    Кондратенко, Лариса Олександрівна.
    Психологія первинної шкільної неуспішності [Текст] : монографія / Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 488 с. - ISBN 978-617-7491-80-3 : 30.00 грн
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
неуспішність -- історія навчальної неуспішності -- шкільна неуспішність -- психологічні механізми

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
153
А 43


    Грись, А. М.
    Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 23-33. - Бібліогр.: с. 32 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічні механізми -- образ Я -- хибне Я -- істинне Я -- соціально дезадаптовані неповнолітні -- інкапсуляція
Анотація: У статті виокремлено такі основні порушення як відчуття розриву зв'язності Я, що виникає у результаті тотальної імплозії. У такому стані ідентичність, свідомість, здатність до осмислення досвіду зникають у просторі архетипічної реальності. Підкреслюється, що інкапсуляція - це неприродній стан, важка провина, що має згубні наслідки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.954.4(043.3)
С 17


    Самощук, Оксана Петрівна.
    Інваріантні психологічні особливості динаміки творчого процесу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. П. Самощук ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 432 с. : табл. + 1 додатки 10 с. - Бібліогр.: с. 416-432 (211 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
творчий процес -- здібності -- творча криза -- образ -- психологічні механізми -- риса особистості -- мотиви творчості -- індивідуальний стиль творчості
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано основні підходи та методології для розв'язання поставлених завдань з проблеми динаміки творчого процесу. Оскільки об'єктом вивчення стала творча діяльність видатних митців, підбір методологічної бази наукового дослідження було здійснено, виходячи з наступних умов: ретроспективність дослідження та феноменологічність. Таким чином, було підібрано групу методів, які відносяться до якісного дослідження. Реалізовано теоретичний аналіз категорій "творчість" та "творчий процес"; розглянуто центральні концепції та теорії творчості; реалізовано класифікацію творчості як діяльності на основі критерію професійності. Здійснено теоретичний вклад в розробку авторського термінологічного апарату, в якому розглянуті наступні поняття: здібності; тимчасовий та стійкий інтерес; інтуїція; функції інтуїції у творчому процесі; підсвідомий елемент творчості; творчість; творчий продукт; катарсис; інсайт та натхнення. В роботі представлені результати дослідження рис особистості та загальні психологічні особливості творчого процесу видатних митців на основі комплексного аналізу інформації об'єктивного та суб'єктивного характеру. В результаті дослідження вивчений взаємозв'язок внутрішніх структур особистості з формою і змістом творчого акту та продуктів творчості. Були віділені спільні риси психологічного портрету досліджуваних митців, а саме: підвищена емоційна чутливість та наявність дитячих психологічних травм; особлива чутливість модальностей сприйняття, які відповідали здібностям творців; прояви перфекціонізму у творчості; ознаки біполярного розладу (маніакально-депресивного синдрому); відсутність інтересу до слави та інші. Також встановлені основні психологічні механізми творчого процесу. Серед таких варто виділити наступні: вибір вузького жанру мистецтва, в якому творили досліджувані, визначався захопленнями юнацького віку або враженнями з дитинства; центральною темою творчості індивідуальним стилем, стають інтенсивні та часто травматичні переживання дитинства; зміст творчих доробків митців часто носить автобіографічний характер; встановлено існування феномену відвертості у художній творчості; інтенсивні емоції (переживання) стають основою творчого процесу та продукту; через певні психологічні механізми вкладена у художній твір емоція здійснює відповідний вплив на реципієнта. Розуміння глибинних процесів, які закладені у феномені творчості, дає змогу побудувати ефективні стратегії розвитку обдарованої молоді в освітньому процесі, а також розробляти індивідуальні автодидактичні тренінги чи рекомендації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.954.4(043.3)
С 17


    Самощук, Оксана Петрівна.
    Інваріантні псхологічні особливості динаміки творчого процесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. П. Самощук ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
творчий процес -- здібності -- творча криза -- образ -- психологічні механізми -- риса особистості -- мотиви творчості -- індивідуальний стиль творчості
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано основні підходи та методології для розв'язання поставлених завдань з проблеми динаміки творчого процесу. Оскільки об'єктом вивчення стала творча діяльність видатних митців, підбір методологічної бази наукового дослідження було здійснено, виходячи з наступних умов: ретроспективність дослідження та феноменологічність. Таким чином, було підібрано групу методів, які відносяться до якісного дослідження. Реалізовано теоретичний аналіз категорій "творчість" та "творчий процес"; розглянуто центральні концепції та теорії творчості; реалізовано класифікацію творчості як діяльності на основі критерію професійності. Здійснено теоретичний вклад в розробку авторського термінологічного апарату, в якому розглянуті наступні поняття: здібності; тимчасовий та стійкий інтерес; інтуїція; функції інтуїції у творчому процесі; підсвідомий елемент творчості; творчість; творчий продукт; катарсис; інсайт та натхнення. В роботі представлені результати дослідження рис особистості та загальні психологічні особливості творчого процесу видатних митців на основі комплексного аналізу інформації об'єктивного та суб'єктивного характеру. В результаті дослідження вивчений взаємозв'язок внутрішніх структур особистості з формою і змістом творчого акту та продуктів творчості. Були віділені спільні риси психологічного портрету досліджуваних митців, а саме: підвищена емоційна чутливість та наявність дитячих психологічних травм; особлива чутливість модальностей сприйняття, які відповідали здібностям творців; прояви перфекціонізму у творчості; ознаки біполярного розладу (маніакально-депресивного синдрому); відсутність інтересу до слави та інші. Також встановлені основні психологічні механізми творчого процесу. Серед таких варто виділити наступні: вибір вузького жанру мистецтва, в якому творили досліджувані, визначався захопленнями юнацького віку або враженнями з дитинства; центральною темою творчості індивідуальним стилем, стають інтенсивні та часто травматичні переживання дитинства; зміст творчих доробків митців часто носить автобіографічний характер; встановлено існування феномену відвертості у художній творчості; інтенсивні емоції (переживання) стають основою творчого процесу та продукту; через певні психологічні механізми вкладена у художній твір емоція здійснює відповідний вплив на реципієнта. Розуміння глибинних процесів, які закладені у феномені творчості, дає змогу побудувати ефективні стратегії розвитку обдарованої молоді в освітньому процесі, а також розробляти індивідуальні автодидактичні тренінги чи рекомендації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
005.336.2-053.8
П 55


    Помилуйко, Віра Юріївна.
    Психологія розвитку ключових компетентностей у дорослому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / В. Ю. Помилуйко ; наук. конс. І. С. Булах ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 47 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
дорослість -- ключові компетентності -- стратегічно-інтегративний підхід -- стратегія компанії -- стратегія особистості -- людські ресурси -- психологічні і педагогічні умови -- психологічні механізми -- модель компетенцій -- корпоративне навчання -- корпоративний тренінг -- розвивальна програма

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Булах, Ірина Сергіївна \наук. конс.\; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 58711
Кількість відвідувачів 710
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя