Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=регресійний аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
15(5А2.2)П
А 43


    Войтович, Марія Володимирівна.
    Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів [Текст] / М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (9 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздйснення -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз
Анотація: У статті результати дослідження перевірялися за допомогою регресійного аналізу. Встановлено, що найголовнішими є наступні чинники: самоефективність, самоповага, шкала ціннісних орієнтацій та шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення психологів системи середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
15(5А2.2)П
А 43


    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 76-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- регресійний аналіз -- чинники самоздійснення -- професійна компетентність -- науково-педагогічна діяльність -- фахівці науково-педагогічного профілю
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст феномена професійного самоздійснення фахівця. Подано результати визначення за допомогою регресійного аналізу чинників самоздійснення викладача вищої школи у просторі професії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
15(5А2.2)П
А 43


    Савченко, Тетяна Леонідівна.
    Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 118-124. - Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія праці
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення вчителів -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз
Анотація: У статті подано результати психодіагностичного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані результати були перевірені за допомогою регресивного аналізу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(5А2.2)П
А 43


    Войтович, Марія Володимирівна.
    Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти [Текст] / М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 28-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз -- технологія прийняття і відповідальності
Анотація: У статті розглядаються результати психодіагностичного досліження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів. Результати дослідження перевірялися за допомогою регресійного аналізу. Встановлено, що найвагомішими є наступні чинники: самоефективність, самоповага, шкала ціннісних орієнтацій та шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення психологів системи середньої освіти, яке є одним із найважливіших форм їхнього життєвого самоздіяснення і характеризується високим рівнем розкриття особистісного потенціалу, розвитком їхніх здібностей, затребуваністю їх ньої професійної кваліфікації, шороким використанням їхнього професійного досвіду тощо. Запропонована ними технологія прийняття і відповідальності в складних професійних і життєвих ситуаціях покликана підтримати фахівців-психологів на шляху професійного самоздійснення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(5А2.2)П
А 43


    Савченко, Тетяна Леонідівна.
    Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 143-152. - Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення вчителів -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз
Анотація: У статті описуються результати теоретичного і експериментального психодіагностичного дослідження 2016-2018 років, яке було здійснене в межах виконання теми НДР "Психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення фахівців в умовах соціально-економічних перетворень". Наше дослідження було спрямоване на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані дані перевірені за допомогою регресивного аналізу. Встановлено, що найвагомішими виявились чотири чинники: шкала ціннісних орієнтацій, самоефекнивність, зовнішня негативна мотивація, шкала поглядів на природу людини. Безпосередньо вони впливають на професійне самоздійснення вчителів, яке в свою чергу є вершиною самореалізації та розкриття творчого і духовного потенціалу людини. Очевидно, що обрані методики містять показники, які можна розглядати в якості виражених чинників професійного самоздійснення вчителів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціономічні професії -- стрес -- професійна стресостійкість -- модель -- регресійний аналіз
Анотація: У статті наведені результати розробки психодіагностичної моделі прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій. Для цього було проведено психологічне дослідження, у якому взяли участь 209 фахівців соціономічних професій. На основі вивчення психологічних особливостей фахівців з різними рівнями стресостійкості була розроблена і апробована психодіагностична модель - алгоритм прогнозування рівнів професійної стресостійкості, який дозволяє з високою точністю передбачити рівень особистісних ресурсів професійної стресостійкості студентів в майбутній професійній діяльності. Показано, що такі показники як когерентність, здійсненність, усвідомленість, стресостійкість можна використовувати в якості психологічних критеріїв для прогнозування професійної стресостійкості студентів, що навчаються за соціономічними професіями, що дозволить обгрунтувати рекомендації з метою оптимізації професійної підготовки фахівців соціономічних професій на етапі професійного відбору та навчання у вузі. Наведено оцінку точності отриманого прогнозу і його ефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Корніяка, О. М.
    Основні напрямки психологічного забезпечення професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 91-106. - Бібліогр.: с. 102-105 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічне забезпечення -- регресійний аналіз -- чинники професійного самоздійснення -- професійна і комунікативна компетентність -- професійна життєстійкість -- комунікативний тренінг -- фахівці науково-педагогічного профілю
Анотація: У статті окреслено - на підставі результатів регресійного аналізу - визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи. Встановлено, що найбільш вираженим чинником досягнення цим фахівцем високого рівня професійного самоздійснення (загального, внутрішньопрофесійного і зовнішньопрофесійного) виступає показник "креативність у сфері ділового спілкування". Показано основні напрямки, заходи, засоби, форми та етапи психологічного забезпечення процесу професійного самоздійснення фахівця науково-педагогічного профілю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 2007
Кількість відвідувачів 451
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя