Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.776.33:659.1
В 75


    Ворначева , Тетяна Рашидівна.
    Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична реклама--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
когнітивно-стильові особливості -- політична свідомість -- політична реклама -- рефлексія -- розуміння -- політична активність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. У сприйнятті політичної реклами вирішальне значення відіграють соціокультурні й когнітивні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта до політики, влади, держави взагалі й специфіку сприйняття ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив виділити наступне: а) взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей студентів може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: активно-авторитарного, активно-толерантного, пасивно-конформного, пасивно-критичного; б) розуміння тексту відбуваєтся щонайповніше студентами з активно-толерантним і пасивно-критичним типом політичної свідомості; в) представники активно-толерантного типу політичної свідомості продемонстрували, порівняно з іншими її типами найвищий ступінь рефлексивності й найбільш виразну тенденцію до об"єктивного сприйняття політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
А 43


    Іванчук, С. А.
    Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. А. Іванчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- діти дошкільного віку -- економічне виховання -- економічна освіта -- сталий розвиток -- реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Телегей, Н. В.
    Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід [Текст] / Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інтернет-реклама -- таргетингова реклама -- самореклама -- комунікативні процеси -- інтернет-маркетинг -- соціальні мережі -- блогосфера -- психологічний таргетинг
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 66801
Кількість відвідувачів 777
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя