Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекреація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Художня перцепція в системі рекреації [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 174-183. - Бібліогр.: с.181-183 (23 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- художня творчість -- художня перцепція -- художній образ -- рекреація
Анотація: З'ясовано, що саме у перцептивних діях виявляється: сенситивність, як здатність органів чуттів тонко і точно сприймати, розрізняти й вибірково реагувати на стимули; автоматична фіксація нового в об'єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей. Акт художнього сприйняття представлений як процес осягнення твору, до якого включається вся людська особистість з її світоглядом, ставленням до життя, що сприяє творчій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
   37.015.3
   К 72


    Костюніна, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості становлення професійної ідентичності педагога - організатора в умовах рекреаційних установ [Текст] : автореф. дис..: 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / [наук. кер. Симоненко Світлана Миколаївна] ; М-во освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад. - Одеса, 2024. - 20 с. - Бібліогр.: с. 219-250. -
УДК
Рубрики: Професійна ідентичніть--Педагоги--Україна--Автореферати дисертацій
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- психологічні особливості -- рекреація -- педагоги -- Україна -- формуючий експеримент
Анотація: У дисертаційні роботі викладено результати дослідження психологічних особливостей формування професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Професійна ідентичність педагога-організатора закладу рекреації розглянута як соціально обумовлений особистісний ментальний конструкт, що формується опосередковано у процесі соціалізації та професіоналізації особи, з урахуваням особистісного досвіду взаємодії з представниками референтних груп, в основі якого лежить комплекс знань, умінь і навичок, унікальна професійна поведінка та стиль мислення. Спираючись на теоретичний аналіз досліджень в галузі психології професійної ідентичності та автентичний досвід розроблено структурно-інтегральну 3D модель професійної ідентичності. В результаті факторізації було відокремлено чинники, що відображають сутність моделі: еталонний образ професії, диференційно-психологічний потенціал та індивідуально-психологічна матриця. Визначено компонентний склад виділених факторів, що вмістили в себе від 3 до 5 змінних, з максимальним факторним навантаженням. Обчислено індекси згоди. Емпірично доведено чотири ієрархічних рівня професійної ідентичності, а саме: когнітивний, асоціативний, автономний та інгтегральний. Доведено високу тісноту зв'язку в сукупній картині уявлень про ідеальний образ педагога - організатора в виділених групах з різним рівнем професійної ідентичності. Доведено, що професійна мотивація на всіх рівнях професійної ідентичності, має подібний характер. Виявлено та описано психологічні особливості і оцінювалась можливость формуючого впливу щодо ставлення та розвитку професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Сумісно з науковим керівником розроблено оригінальний психодіагностичний комплекс: опитувальник "Особистий професійний вектор" (С. М. Симоненко, О. В. Костюніна); опитувальник "Модель індивідуальної психологічної стійкості" (С. М. Симоенко, О. В. Костюніна), дискурсивно-графічний тест (О. В. Костюніна). Проведена психометрична перевірка і отримано підтвердження валідності та надійності оригінальних авторських методик та отримані задовільні психометричні показники. Проведено візуально-когнітивний формуючий експеримент, яки йсприяє розвитку відповідальності, активності, через стимулювання до саморозвитку та детермінує формування професійної ідентичності. Оцінка статистичної достовірності відмінностей в показниках експериментальної групи до і після проведення формуючого експерименту виявила достовірну різницю в рівні розвитку показників, які детермінують формування професійної ідентичності, що вказує на його валідність і ефективність проведення.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Світлана Миколаївна \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 26400
Кількість відвідувачів 811
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя