Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рефлексивно-проектувальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
С 81


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. А. Столярчук ; наук. консультант О. П. Сергєєнкова ; Київськ. ун-т імені Б. Грінченка, Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 522, [9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 448-497 (477 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- становлення особистості -- професійне становлення -- фахівець -- універсум -- різновекторність універсуму -- професійна підготовка -- студент -- професійний універсум -- рефлексивно-проектувальне навчання
Анотація: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. консультант.\; Київський університет імені Бориса ГрінченкаІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
С 81


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму [Рукопись] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. А. Столярчук ; наук. консультант О. П. Сергєєнкова ; Київськ. ун-т імені Б. Грінченка, Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 44 с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 35-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- становлення особистості -- професійне становлення -- фахівець -- універсум -- різновекторність універсуму -- професійна підготовка -- студент -- професійний універсум -- рефлексивно-проектувальне навчання
Анотація: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. консультант.\; Київський університет імені Бориса ГрінченкаІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 137301
Кількість відвідувачів 1189
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя