Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвивальний<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
159.937.53
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання [Текст] / Л. М. Литвинчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- розвиток -- самореалізація -- оптимізація психічного стану -- корекція
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвивального потенціалу музичної діяльності особистостів контексті перспектив дослідження у психологічній науці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
159.928
К 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63 : рис. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вища освіта -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- методика оцінювання
Анотація: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
378
Ш 37


    Шевченко, Н. Ф.
    Професійна свідомість майбутнього вчителя: психосемантичний та розвивальний аспекти [Текст] : монографія / Н. Ф. Шевченко, О. І. Чепішко ; Запорізьк. нац. ун-т. - Запоріжжя : ЗНУ, 2015. - 197 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-599-516-6 : 11.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна свідомість -- майбутні вчителі -- професійна підготовка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепішко, О. І.; Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
середовище -- розвивальний -- освітнє -- розвивальне освітнє середовище
Анотація: У статті розкривається структура феномену "розвивальне освітнє середовище", яке включає три основні компоненти: провідний - "середовище", та поняття, які характеризують його ознаку, - "освітнє", "розвивальне". Виокремлюються основні компоненти й етапи формування розвивального освітнього середовища та критерії його оцінювання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 347 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153
П 86


    Коваленко, М. В.
    Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності [Текст] / М. В. Коваленко // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
готовність -- саморегуляція -- мотивація -- ставлення -- професійна діяльність -- роль -- студент-психолог -- суверенність психологічного простору
Анотація: У статті проаналізовано особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів. З’ясовано специфіку рольової діяльності студента-психолога. Визначено рівень психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів; схарактеризовані компоненти саморегуляції, мотивація та ставлення до фаху. Представлено аналіз методик, які спрямовані на визначення рівня психологічної готовності, професійних ролей та суверенності психологічного простору. Здійснений кореляційний аналіз зв’яків між професійними ролями психолога та особливостями готовності до професійної діяльності. Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей розвивального потенціалу рольових особливостей психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(12) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 344 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 221 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-194 (218 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

11.
372
А 43


    Біла, І. М.
    Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 57-78
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
сім'я -- дитина -- сімейне спілкування -- сімейна взаємодія -- здібності -- розвивальний взаємовплив
Анотація: Первинною мікросистемою соціуму, через яку дитина засвоює уміння та знання є сім'я. Сім'я виступає головним агентом впливу на особистість, що детермінує її характеристики та якості. Особливості взаємин, стиль виховання у сім'ї впливає на розвиток дитини. У сумісній творчій діяльності, реалізуючи закладений потенціал, дитина прагне наслідувати значущому дорослому, що є передумовою формуваня її здібностей та талантів. Сімейна взаємодія, яка відбувається при спілкуванні та сумісній діяльності дитині і дорослого є вирішальним середовищним фактором її соціального, когнітивного розвитку, становлення здібностей дитини. Для правильного психічного розвитку малюка першочерговим є стосунки з матір'ю, материнська любов дає почуття безпеки, сприяє розвитку образу себе і соціалізації. Батько є для сина прикладом для наслідування і значно впливає на формування статевої ідентичності. З перших хвилин зародження нового життя батьківська любов визначає життєвий сценарій, вона є величезним та незамінним джерелом розвитку дитини, емоцій, моральних якостей, позитивного світосприймання, впевненості в собі, творчої самореалізації. Головна, обов'язкова особливість сім'ї будь-якої обдарованої дитини-незвично висока увага, чуйність та вимогливість до дитини. Підтримка дорослих призводить до закріплення тих чи інших форм поведінки, реакція батьків визначає та стимулює подальший розвиток здібностей та обдарувань дітей. Динаміка формування всіх компонентів розвитку здібностей (мотиваційно-вольовий, когнітивно-творчий, особистісно-ціннісний та операційний) оволодіння пізнавальним, соціальним досвідом, запас дитячих знань у більшості залежить від того, наскільки батьки забезпечують дитині змістовне пізнавальне спілкування, підтримують захоплення, інтереси дитини, пропонують різні пізнавальні розвивальні джерела та стимули, створюючи розвивальне, освітнє середовище.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
151.51
А 43


    Туз, О. С.
    Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами [Текст] / О. С. Туз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- організаційні зміни -- психолого-організаційна технологія -- інформаційно-смисловий компонент -- діагностичний компонент -- корекційно-розвивальний компонент -- експериментальна перевірка
Анотація: У статті охарактеризовано психолого-організаційну технологію підвищення рівня психологічної готовності керівників оперативно-розшукових органів Державної прикордонної служби України до управління організаційними змінами. Визначено структуру, мету та основні завдання технології, форми та методи за допомогою яких було реалізовано її діагностичний, інформаційно-смисловий та корекційно-розвивальний компоненти. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності зазначеного технологічного інструмента підвищення рівня психологічної готовності керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами. Запропоновано практичні рекомендації з організації управління організаційними змінами у оперативно-розшукових органах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 214, [3] с. : табл. - Бібліогр.: в кінці розд. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Преснякова, Л. В.
    Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні [Текст] / Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- професійно-психологічний тренінг -- інформаційно-смисловий компонент -- діагностичний компонент -- корекційно-розвивальний компонент -- експериментальна перевірка
Анотація: У статті охарактеризовано психолого-організаційну технологію підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні та наведено результати експериментальної перевірки її ефективності. Визначено структуру, мету та основні завдання психолого-організаційної технології, способи реалізації їїдіагностичного, інформаційно-смислового та корекційно-розвивального компонентів. За результатами експериментальної перевірки ефективності психолого-організаційної технології підвищення компетентнослі дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні встановлено його ефективність. Зазначену психолого-організаційну технологію визначено одним із важливих чинників успішної професіоналізації дільничних інспекторів прикордонної служби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 106247
Кількість відвідувачів 740
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя