Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (232)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовизначення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2+159.923.38
Б 75


    Боднар , Алла Яківна.
    Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боднар Алла Яківна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 121-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне самовизначення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
колективність -- індивідуальність -- самовизначення -- студенти -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.1+159.922.73-055.15
В 20


    Васютинський, Вадим Олександрович.
    Особливості статеворольового самовизначення хлопчиків-підлітків із неповної сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Васютинський Вадим Олександрович ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Н.-д. ін-т психології України. - Київ, 1992. - 135 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 115-133. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- сомовизначення -- повна сім`я -- неповна сім`я -- статеворольове самовизначення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:364-051-057.85/.86
К 64


    Контни, Уршуля.
    Психологічні механізми розвитку професіоналізму соціального працівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Контни Уршуля ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 268 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 235-268. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- соціальний працівник -- психологічні механізми -- самоорганізація -- самовизначення
Анотація: Роботу присвячено розробці моделі професіоналізації соціального працівника та її впровадження в навчальний процес ВНЗ. У роботі представлено організацію, процедуру та методики дослідження професіоналізму соціального працівника в процесі навчання у ВНЗ;здійснено дослідження психологічних механізмів професійної активності студентів; проаналізовано етапи розвитку професіоналізму соціального працівника в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.76:616
Д 44


    Дідковська, Лариса Іванівна.
    Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідковська Лариса Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соматичні порушення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про майбутнє -- цілепокладання -- діяльнісне самовизначення -- моделювання -- психосоматика -- актуальне Я -- локус контролю -- психотренінг -- часова перспектива -- тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.98-048.88:331.548-053.6
Л 89


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Психологічна допомога у життєвому та професійному самозначенні старшокласниками зони Чорнобильської катастрофи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Льовочкіна Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Яковенко С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 193, [8] с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Чорнобильська катастрофа -- психологічні наслідки -- професійне самовизначення -- життєве самовизначення -- психологічна допомога -- життєві плани і перспективи
Анотація: Чорнобильська катастрофа посилила складність вибору професійного і життєвого шляху старшокласниками, які живуть в її зоні. Для вирішення цієї проблеми створена система психологічної допомоги, направлена на активізацію особистості старшокласника. Апробовані методи професійної орієнтації і корекції життєвих планів даного контингенту старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яковенко, Сергій Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394
М 69


    Михальчук, Юлія Олександрівна.
    Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Юлія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 278 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
етнічна самосвідомість -- етнічне самовизначення -- етнічна ідентичність -- етнічна толерантність -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.015.3:159.954.4
М 80


    Мороз, Юрій Віталійович.
    Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Юрій Віталійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творча активність -- самовизначення -- система цінностей -- профілі творчої особистості -- креативність -- розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7/.8
П 16


    Панченко, Світлана Миколаївна.
    Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Панченко Світлана Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 222-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- психологічна освіта -- життєве самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.8
П 19


    Пасічняк, Руслана Федорівна.
    Психологічні особливості особистісного самовизначення старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пасічняк Руслана Федорівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 142-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісність--Самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
особистісне самовизначення -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- соціокультурні умови життєдіяльності
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного самовизначення старшокласників, його змісту, умов ефективності. Показана обумовленість особистісного самовизначення старшокласників соціокультурними умовами життєдіяльності, розкрита динаміка розвитку ціннісних орієнтацій підростаючої особистості, обґрунтовуються показники психологічного забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.31:316.477
Р 62


    Рожденственський , Андрій Юрійович.
    Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рожденственський Андрій Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- тілесний потенціал -- життєве самовизначення -- психологічний простір -- самоставлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
195.922.8
Р 83


    Рудь, Галина Володимирівна.
    Формування життєвих перспектив у ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рудь Галина Володимирівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічний час -- життєвий шлях -- життєва перспектива -- спосіб самовизначення
Анотація: В роботі досліджено й структуровано базові соціально-психологічні чинники, які впливають на спосіб життєвого самовизначення, детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранній юності. Виокремлено індивідуально-психологічні властивості, які зумовлюють об'єктивне, цілісне сприймання життєвого шляху й детермінують оптимальність життєвої перспективи у ранньо-юнацькому віці. Структуровано сфери використання дослідницьких результатів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
378-057.875:159.9-051
С 17


    Самойлова, Аліна Генадіївна.
    Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Самойлова Аліна Генадіївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна свідомість -- самовизначення -- професіонал -- професійна компетентність -- студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.73-053.6+37.018.1
С 38


    Синютка, Людмила Петрівна.
    Психологічні особливості життєвого самовизначення підлітка в сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Синютка Людмила Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-167. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєве самовизначення -- етнопсихологічні особливості -- ціннісні орієнтації -- інситут сім'ї -- міжособистісна взаємодія
Анотація: На основі матеріалів наукового дослідження теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що самовизначення підлітка детерміноване соціальними і етнопсихологічними особливостями сім'ї, індивідуальними психофізіологічними характеристиками дорослих і підлітків. Визначені умови і фактори, що обумовлюють спрямованість та якісний зміст процесу життєвого самовизначення підлітка в сім'ї. Розкриті психологічні особливості життєвого самовизначення і формування ціннісних орієнтацій старших підлітків. Визначені позитивні і негативні фактори впливу сім'ї на процес становлення особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.014.5
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.014.5
Ш 33


    Швидкий, Анатолій Лаврентійович.
    Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Швидкий Анатолій Лаврентійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
життєве самовизначення -- особистість -- розвивальне навчання -- школа інноваційного типу -- особистісний скаморозвиток -- система "колегіум"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швидкий, Владислав Олегович.
    Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Швидкий Владислав Олегович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 172,[26] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- самосвідомість -- становлення особистості -- рефлексія -- образ Я -- самовизначення -- самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923.2-055.2:65+005.32
Щ 61


    Щербатюк, Богдана Анатоліївна.
    Психологічні особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Щербатюк Богдана Анатоліївна ; наук. кер. Виноградов О. Г. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-180. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Самовизначення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- психологічні індикатори -- цінності -- мотивація -- самооцінка -- управління -- гендер
Анотація: В дослідженні побудовано систему індикаторів процесу самовизначення, що характеризують мотивацію, ціннісні орієнтації, самооцінку та досліджено їх вплив на особливості самовизначення жінок. Встановлені особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність у співвіднесенні з їх особистісними характеристиками. Виявлені характерні особливості ціннісно-мотиваційного аспекту цих жінок.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Виноградов, Олександр Геннадійович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.922.73-058.862
Г 57


    Гошовський , Ярослав Олександрович.
    Становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату в умовах депривації батьківського впливу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гошовський Ярослав Олександрович ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Педагогічна психологія--Школа-інтернат--Дисертації

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- самовизначення -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВА депривація -- школа-інтернат
Анотація: В дослідженні здійснений теоретичний аналіз змісту, критеріїв і механізмів становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату. Розроблена концептуально-описова модель особистісних детермінант образу "Я" депривованих підлітків. Вивчено процес становлення образу "Я" в підлітків , що мають досвід депривації різного типу. Проведений порівняльний аналіз становлення образу "Я" в підлітків, що різняться тривалістю перебування в депривованому стані.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, Майя Іванівна \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 54675
Кількість відвідувачів 845
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя