Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самореалізованість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 497 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. - Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 501 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 315-353 (413 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 45 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922:356.13(043.5)
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологія особистісного благополуччя персоналу державної прикордонної служби України [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Волинець ; наук. конс. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 516 с. : табл. + 1 додатки 145 с. - Бібліогр.: с. 441-516 (692 назви). -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
особистісне благополуччя -- життєдіяльність -- професійна діяльність -- особистісна здійсненність життя -- особистісна самоефективність та гармонія -- професійна компетентність та самореалізованість -- професійно-організаційна мотивація -- професійний розвиток і досягнення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено дослідженню переживання особистісного благополуччя, яке розглядається як інтегральний показник загального переживання якості життя та життєдіяльності в цілому, що в суб'єктивному просторі поєднує переживання якості життя в усіх актуальних сферах життєдіяльності індивіда, в тому числі в професійній діяльності. Особистісне благополуччя є переживанням та інтегральною рефлексивною оцінкою суб'єктом якості власного життя і життєдіяльності в цілому. Розроблено концептуальну модель впливу переживання особистісного благополуччя та професійну (службову) діяльність, яка показує, що переживання стану та оцінка якості загальної життєдіяльності безпосередньо впливає на професійну (службову) діяльність. А, отже, провідним соціально-психологічним чинником, що впливає на переживання особистісного благополуччя та визначає психоемоційні стани особистості є місце професійної (службової) діяльності в психологічній структурі її життєдіяльності. І якщо особистість повністю залежить від умов здійснення професійної (службової) діяльності та виконання професійних обов'язків, вона має обмеження власних можливостей щодо забезпечення актуалізованих потреб, цілей, життєвих перспектив в різних сферах життєздійснення. Системна цілісність особистісного благополуччя проявляється також у тому, що загальне переживання особистісного благополуччя як оцінка якості загальної життєдіяльності та як відрефлексоване переживання стану цієї якості є базисною умовою, що також впливає на професійну (службову) діяльність та життєдіяльність в інших сферах і визначає їхню ефективність. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісного благополуччя персоналу ДПС України на основі розробленої фокусно-холістичної моделі. Структурними компонентами особистісного благополуччя встановлено особистісну здійсненість життя, особистісну самоефективність та особистісну гармонію, професійну компетентність та самореалізованість, професійно - організаційну мотивацію та професійний розвиток і досягнення. Виявлено чотири типи особистісного благополуччя: особистісно-орієнтований (переживання благополуччя в контексті особистісної та професійної здійсненності життя), кар'єрно-орієнтований (переживання благополуччя як результату успіхів в кар'єрі), професіонально-орієнтований (переживання благополуччя як процесу самореалізації як професіонала) та соціально-орієнтований (переживання благополуччя в контексті соціальних взаємодій). Виявлено особливості особистісного благополуччя персоналу ДПС України в контексті особистісного (осмисленності й спрямованості життя, цілеспрямованої орієнтації на майбутнє, внутрішні конфлікти та вакууми, переживання емоційно-позитивних станів та комфорту, рефлексії), професійного (професійної ідентифікації, самореалізації та зростання, затребуваності, міжособової взаємодії та ставлення з боку інших осіб) та організаційного (організаційної культури відносин та організаційного управління, задоволеності змістом роботою та досягненнями в ній, взаєминами з керівництвом, колегами, умовами праці) фокусів. Доведено, що структура переживання особистісного благополуччя фахівців різних професійних спільнот має відмінності і залежить від місця професійної діяльності в психологічній структурі їхньої життєдіяльності. Тип професійної діяльності впливає на структуру переживання особистісного благополуччя: специфіка професійної (службової) діяльності визначає відмінності у переживаннях особистісної здійсненності життя, особистісної гармонії та самоефективності, професійної компетентності й самореалізованості, професійно-організаційної мотивації, професійного розвитку та досягнень фахівями різних професійних спільнот залежно від статі, віку, стажу роботи (вислуги років), службового статусу, досвіду приватної практики та відмінності у загальному показнику та типах особистісного благополуччя. На теоретичному та методологічному рівнях розроблено та апробовано психодіагностичний скринінг-опитувальник, програму психологічної підтримки особистісного благополуччя (програму психологічного консультування та тренінгову програму розвитку професійного і життєвого цілепокладання та психологічної фасилітації особистісного зростання персоналу ДПС України), а також запропоновано рекомендації практичним психологам та військовим капеланам прикордонного відомства стосовно реалізації цих заходів в прикордонному відомстві.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922:356.13(043.5)
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологія особистісного благополуччя персоналу державної прикордонної служби України [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Волинець ; наук. конс. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
особистісне благополуччя -- життєдіяльність -- професійна діяльність -- особистісна здійсненність життя -- особистісна самоефективність та гармонія -- професійна компетентність та самореалізованість -- професійно-організаційна мотивація -- професійний розвиток та досягнення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено дослідженню переживання особистісного благополуччя, яке розглядається як інтегральний показник загального переживання якості життя та життєдіяльності в цілому, що в суб'єктивному просторі поєднує переживання якості життя в усіх актуальних сферах життєдіяльності індивіда, в тому числі в професійній діяльності. Особистісне благополуччя є переживанням та інтегральною рефлексивною оцінкою суб'єктом якості власного життя і життєдіяльності в цілому. Розроблено концептуальну модель впливу переживання особистісного благополуччя та професійну (службову) діяльність, яка показує, що переживання стану та оцінка якості загальної життєдіяльності безпосередньо впливає на професійну (службову) діяльність. А, отже, провідним соціально-психологічним чинником, що впливає на переживання особистісного благополуччя та визначає психоемоційні стани особистості є місце професійної (службової) діяльності в психологічній структурі її життєдіяльності. І якщо особистість повністю залежить від умов здійснення професійної (службової) діяльності та виконання професійних обов'язків, вона має обмеження власних можливостей щодо забезпечення актуалізованих потреб, цілей, життєвих перспектив в різних сферах життєздійснення. Системна цілісність особистісного благополуччя проявляється також у тому, що загальне переживання особистісного благополуччя як оцінка якості загальної життєдіяльності та як відрефлексоване переживання стану цієї якості є базисною умовою, що також впливає на професійну (службову) діяльність та життєдіяльність в інших сферах і визначає їхню ефективність. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісного благополуччя персоналу ДПС України на основі розробленої фокусно-холістичної моделі. Структурними компонентами особистісного благополуччя встановлено особистісну здійсненість життя, особистісну самоефективність та особистісну гармонію, професійну компетентність та самореалізованість, професійно - організаційну мотивацію та професійний розвиток і досягнення. Виявлено чотири типи особистісного благополуччя: особистісно-орієнтований (переживання благополуччя в контексті особистісної та професійної здійсненності життя), кар'єрно-орієнтований (переживання благополуччя як результату успіхів в кар'єрі), професіонально-орієнтований (переживання благополуччя як процесу самореалізації як професіонала) та соціально-орієнтований (переживання благополуччя в контексті соціальних взаємодій). Виявлено особливості особистісного благополуччя персоналу ДПС України в контексті особистісного (осмисленності й спрямованості життя, цілеспрямованої орієнтації на майбутнє, внутрішні конфлікти та вакууми, переживання емоційно-позитивних станів та комфорту, рефлексії), професійного (професійної ідентифікації, самореалізації та зростання, затребуваності, міжособової взаємодії та ставлення з боку інших осіб) та організаційного (організаційної культури відносин та організаційного управління, задоволеності змістом роботою та досягненнями в ній, взаєминами з керівництвом, колегами, умовами праці) фокусів. Доведено, що структура переживання особистісного благополуччя фахівців різних професійних спільнот має відмінності і залежить від місця професійної діяльності в психологічній структурі їхньої життєдіяльності. Тип професійної діяльності впливає на структуру переживання особистісного благополуччя: специфіка професійної (службової) діяльності визначає відмінності у переживаннях особистісної здійсненності життя, особистісної гармонії та самоефективності, професійної компетентності й самореалізованості, професійно-організаційної мотивації, професійного розвитку та досягнень фахівями різних професійних спільнот залежно від статі, віку, стажу роботи (вислуги років), службового статусу, досвіду приватної практики та відмінності у загальному показнику та типах особистісного благополуччя. На теоретичному та методологічному рівнях розроблено та апробовано психодіагностичний скринінг-опитувальник, програму психологічної підтримки особистісного благополуччя (програму психологічного консультування та тренінгову програму розвитку професійного і життєвого цілепокладання та психологічної фасилітації особистісного зростання персоналу ДПС України), а також запропоновано рекомендації практичним психологам та військовим капеланам прикордонного відомства стосовно реалізації цих заходів в прикордонному відомстві.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 83757
Кількість відвідувачів 998
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя