Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (38)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=смисли<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
159.923
В 68


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Володарська Н., Наталія Дмитрівна.
    Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі [Текст] / Д. Володарська Н. // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
духовність -- світоглядні орієнтації -- самовизначення -- життєві смисли
Анотація: В статті висвітлено проблеми розвитку духовності особистості,, що полягають в полощині новоутворень певного вікового періоду, моральних переконань, системи світоглядних орієнтацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.923
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазарук, Т. М.
    До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності [Текст] / Т. М. Лазарук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
життєві смисли -- світогляд -- цінності -- психологічна допомога -- діалогічна взаємодія -- ранній юнацький вік
Анотація: У статті розглядається поняття життєвих смислів, їх мвсце в свідомості людини, особливості та механізми їх становлення, вплив на характер і життєвий шлях особистості. Розглядається роль педагога та психолога в сприянні становленню ціннісно-смислової сфери. Пропонуються підходи практичної роботи з метою впливу на активізацію процесів формування оптимальних життєвих смислів в ранньому юнацькому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9-051
П 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- індивідуальні інтенції -- усталені нормативні смисли -- орієнтир життя -- соціальна взаємодія -- соціальний контроль -- суб'єктна активність
Анотація: Досліджується процес становлення ціннісних орієнтацій старшого дошкільника в умовах суспільного виховання. Визначено основні шляхи вирішення проблеми становлення ціннісних орієнтирів дошкільника в сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бугерко, Ярослава Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді [Текст] / Я. М. Бугерко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
духовний потенціал -- цінності -- особистісні смисли
Анотація: У статті розкрито соціально-психологічні умови актуалізації духовного потенціалу студентів через створення особливого психодуховного простору освітньої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

6.
159.942.5-053.5(043.3)
Ц 12


    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Цавалюк ; наук. кер. Л. І. Романовська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 203 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
дидактивні ігри -- емоційна безпека -- емоційна незахищеність -- інтелектуальні почуття -- культурні смисли -- рефлексія
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічного супроводу формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці. Інтелектуальні почуття розвиваються у контексті культурних чинників - соціального середовища існування дитини. Рівнями розвитку інтелектуальних почуттів є: цікавість, допитливість, цілеспрямованість, стійкий інтерес до певної галузі знань, захоплення пізнавальною діяльністю. Відтак, інтелектуальні почуття є чинником соціалізації молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності [Текст] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- синхронний переклад -- значення -- смисли -- сенс життя -- витіснення сенсу життя
Анотація: В статті проаналізовано особливості здійснення фахівцем синхронного перекладу. Окреслено теорії та підходи , важливі для розуміння сутності перекладацької діяльності, зокрема: теорію значень і смислів Д. О. Леонтьєва, а також людиноцентричний підхід, описаний у парадигмі раціогуманістичної перспективи, на засадах якої будує свої дослідження Г. О. Балл.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 532 с. : табл. - Бібліогр.: с. 435-503. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 42 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
153/154
О-64


    Шевченко, Н. Ф.
    Аналіз поняття "кар'єра" в теоріях зарубіжних науковців [Текст] / Н. Ф. Шевченко, О. В. Швігл // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 105-111. - Бібліогр.: с. 109-110 (21 назва)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
кар'єра -- ціннісно-смислова сфера -- особистісні цінності та смисли -- професіоналізм -- самореалізація


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Швігл, О. В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності і смисли -- ціннісно-смисловий вибір -- особистісний розвиток -- самовизначення -- юнацький вік -- пріоритети психологічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Проніна, В. О.
    Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників [Текст] / В. О. Проніна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 184-199 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сфера особистості -- категорія -- концепт -- потреба -- мотив -- цінності -- смисли
Анотація: Стаття розкриває розмаїття наукових категорійних концептів, які використовуються сучасними українськими дослідниками для опису змісту та структури сфер особистості. Обгрунтовується методологічна основа розуміння та вживання категорійних концептів в теоретичних та емпіричних наукових дослідженнях. Увага приділяється саме тим сферам особистості, що об'єднують такі феномени як потреби, мотиви, цінності та смисли, у зв'язку із значно більшою варіативністю категорійних концептів серед інших сфер особистості. Зазначені деякі дослідження та погляди авторів, в рамках яких використовуються категорійні концепти. Робляться висновки щодо вибору та застосування категорійних концептів для організації та проведення науково-дослідної роботи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.923.2:316.47-053.6-058.53(043.3)
Л 13


    Лавріненко, Віталій Анатолійович.
    Міжособистісна взаємодія у неформальних об'єднаннях як чинник розвитку ціннісно-смислової свідомості підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. А. Лавріненко ; наук. кер. К. В. Седих ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова свідомість -- підлітки -- тенденції міжособистісної взаємодії -- підлітки-неформали -- молодіжні субкультури -- смислові шаблони субкультури
Анотація: У дисертації досліджено особливості ціннісно-смислової свідомості як психологічного феномену, її обумовленість діалогічними формами взаємодії особистості з соціальним середовищем, чинники її розвитку в підлітковому віці. Проаналізовано особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків- неформалів – осмислення життя, структурні та змістовні характеристики смислів, ієрархія цінностей та параметри смисложиттєвої кризи, типи і тенденції міжособистісної взаємодії – у розрізі порівняння з дітьми контрольної групи та вираженості в субкультурах різної спрямованості. Розроблено простір зв’язку дискурсів субкультури та системних параметрів неформальних об’єднань, структурно-функціональну модель «Вплив міжособистісної взаємодії в неформальних об’єднаннях на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків». Визначено, що на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків значний вплив чинять структурні компоненти субкультури (закритість та відкритість меж, конфігурація взаємодії); змістовні аспекти взаємодії в субкультурах – вираження дискурсів через ціннісні ідеали субкультури, її смислоутворювальну ідею, ключову смислову установку, «вимогу» до структури свідомості, установку на типові поведінкові патерни і типи взаємодії, а механізмом цього впливу є інтеграція «смислових шаблонів субкультури» до системи смислів послідовників. Розроблено корекційно-розвивальну програму, направлену на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків-неформалів у контексті інтеграції їх комунікативного досвіду в субкультурах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Седих, Кіра Валеріївна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
15(06)
П 68


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Життєстійкість та її зв'язок із цінностями особистості [Текст] / О. А. Чиханцова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / наук. ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2018. - Вип. 42. - С. 211-231. - Бібліогр.: 225-229
УДК
РУБ 15(06)

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість особистості -- компоненти життєстійкості -- цінності -- життєві смисли


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 72 с. : табл. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Березовська, Л. І. Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти / Л. І. Березовська, І. І. Брецко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 7-8 (20 назв)
Гуменюк, О. Г. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців / О. Г. Гуменюк. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (22 назви)
Гура, Н. А. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження / Н. А. Гура. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (24 назви)
Карамушка, Л. М. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
Інші автори: Креденцер О.В., Терещенко К.В., В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Пастух, Л. В. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі / Л. В. Пастух. - С .33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
Бігунов, Д. О. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників / Д. О. Бігунов. - С .40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
Власов, П. К. Продуктивная коммуникация / П. К. Власов, А. А. Кисельова. - С .46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (15 назв)
Гірняк, А. Н. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії / А. Н. Гірняк. - С .50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
Зозуля, О. В. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту / О. В. Зозуля. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (15 назв)
Синельников, Р. Ю. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" / Р. Ю. Синельников. - С .64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Синельников, Р. Ю.
    Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" [Текст] / Р. Ю. Синельников // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
громадянська ідентичність -- соціально-психологічна програма -- тренінг -- групова дискусія -- ресурс -- формування
Анотація: У статті висвітлено програму формування громадянської ідентичності, яка спрямована на створення умов, сприятливих для усвідомлення цінності громадянської ідентичності, аналіз атуального стану її учасників, а також прийняття (чи не прийняття) даної ідентичності. Основу програми складають три базових психологічних механізми: а) усвідомлення, що передбачає розуміння власної тотожності з відповідною спільнотою громадян та ставлення до держави як організації, що створює умови існування громадянина у даному просторі та запроваджує правила існування, функціонування та взаємодії між громадянами; б) посилення-послаблення (трансформація) наявних природних, постійно діючих чинників становлення громадянської ідентичності; в) осмислення (надання певних особистісних смислів і значень) як особистому досвіду взаємодії з державою, так і стереотипам, настановам, трансльованим особистості соціумом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- фізична реабілітація -- аксіологічні процеси -- особистісні смисли -- лікувально-реабілітаційні заходи
Анотація: В статті схарактеризовано аспекти професійного становлення особистості та окреслено найбільш прийнятні шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації. Описано особливості соціально-психологічного забезпечення майбутнього фізичного реабілітолога з точки зору вивчення різних аспектів професійного становлення особистості. Процес професійної діяльності фахівця розглядається як аксіологічний, який, в свою чергу, передбачає не лише здійснення фахової діяльності, а й знаходження в її результаті особистісних смислів, які сприяють збагаченню особистості фахівця, формуванню його гармонійної Я-концепції. Наведено та проаналізовано результати пілотного дослідження, в якому брали участь 152 хворих з невротичними розладами комунального підприємтсва "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівенської обласної ради, з метою побудови "ідеального образу фізичного реабілітолога" очима пацієнтів. Зроблено висновки, що у процесі здобуття вищої освіти, а також під час виконання професійної діяльності у фізичних реабілітологів слід формувати психологічні механізми включення їх до ситуацій конструктивного відстоювання власної позиції, моделювання професійної діяльності з метою реалізації особистісних, суб'єктних та творчих можливостей й потенціалів. Наголошено, що важливим завданням є не тільки розвиток нових медичних технологій, можливість використовувати необхідні діагностичні і лікувально-реабілітаційні засоби, а також впровадження психотерапевтичних технологій у професійну освіту майбутніх фізичних реабілітологів, технологій, спрямованих на формування професійної компетентності як особистісної цінності. Останнє дозволятиме забезпечити індивідуальне самовизначення фізичних реабілітологів у світі культурних цінностей, ставлення до освіти як культурно-смислового процесу, рушійними силами яких є особистісні смисли, аксіологічні процеси, які великою мірою фасилітуватимуть досягнення мети стратегії лікування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Гурлєва, Т. С.
    Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційно-гуманістична психологія -- психологічна допомога -- буттєві смисли -- особистісний вибір -- діалог -- юнацький вік -- кризові умови
Анотація: У статті досліджується представленість в семантичному просторі витчизняної молоді категорій екзистенційно-гуманістичної психології. Встановлено, що у свідомості юнаків поняття "Високий смисл життя" тісно пов'язане із такими буттєвими цінностями як "Духовність", "Совість", "Відповідальність". Результати дослідження виявляють доцільність підтримки процесів особистісного розвитку юнаків у ціннісно-смисловій площині в контексті психологічної допомоги молоді у кризових умовах життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
81.23:159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Колобова, І. Б.
    Смислова структура особистості в автобіографічних наративах [Текст] / І. Б. Колобова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 116-132. - Бібліогр.: с. 127-132 (29 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
смислова структура -- інтерпретація досвіду -- ексзистенційна логіка -- особистісні смисли
Анотація: Статтю присвячено дослідженню смислової сфери особистості в розрізі наративного конструювання досвіду. Представлено, що інтерпретація особистісного досвіду включає, перш за все, процеси смислопоглинання та смислотворення різної глибини та змісту. Осмислення досвіду в контексті психогерменевтичних досліджень артикулюється як зіткнення соціального та індивідуального смислів, зокрема переміщення зовнішніх семіотичних знаків у внутрішній контекст та перекодування його не тільки на візуальні, а й на текстові елементи. Обгрунтовано тлумачення особистісних смислів як оцінно-емоційного ставлення до досвіду. Доведено, що аналіз особистісних смислів відкриває ціле поле для психологічних досліджень. Представлено ряд переваг у використанні наративного підходу для дослідження смислів, зокрема, вивчення динаміки і закономірностей трансформацій смислових утворень, перебудову смислової системи особистості, вилучення життєвої логіки та переконань, відповідальних за продуктивну та глибоку інтерпретацію життєвого досвіду. Узагальнено результати дослідження смислів різними авторами та визначено структурні складові смислової сфери особистості, що виступають предметом наративного аналізу, а саме: особистісні цінності (аксіологічний зріз); ситуативні особистісні смисли (ствердження, переконання, висновки); ексзистенційна логіка (життєва ідеологія); мотиви, наміри потреби (інтенціональний зріз). Розкрито поняття ексзистенційної (життєвої) логіки, що лежить в основі наділення смислом окремих подій, явищ, життя в цілому, а також у формуванні відношення до себе та Інших через призму своєї базової концепції життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 78184
Кількість відвідувачів 970
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя