Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.015.3:159.922.7
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціально-психологічне дослідження особистості школяра в процесі експериментального навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. кер. Фурман А. В. ; Тернопільськ. акад. нар. госп-ва. - Тернопіль, 2001. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічне дослідження--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
дослідження особистості -- соціально-психологічне дослідження -- експериментальне навчання -- соціальна взаємодія -- мала група -- експериментальна школа
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз підходів до організації сучасного соціально-психологічного експерименту. Розроблена інноваційна модель комплексного соціально-психологічного дослідження особистості школяра. апробована авторська програма комплексного соціально-психологічного дослідження особистостів ході реалізації наукового проекту "Школа здібностей". Відстежені і проаналізовані особливості змін внутрішнього світу особистості за умов експериментального навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фурман, Анатолій Васильович \наук. кер.\; Тернопільська академія народного господарства (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9-051
П 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- індивідуальні інтенції -- усталені нормативні смисли -- орієнтир життя -- соціальна взаємодія -- соціальний контроль -- суб'єктна активність
Анотація: Досліджується процес становлення ціннісних орієнтацій старшого дошкільника в умовах суспільного виховання. Визначено основні шляхи вирішення проблеми становлення ціннісних орієнтирів дошкільника в сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.92
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дезадаптація -- психологічна служба -- психотерапевтична група -- група підтримки -- психоемоційний стан -- соціальна взаємодія -- соціальна взаємодія -- соціальні зв'язки -- соціально-психологічна адаптація
Анотація: Розкрито основні теоретичні підходи до проблеми дезадаптації особистості та пошуку ефективних технологій психологічної допомоги дезадаптованим студентам у закордонній та вітчизняній практиці. Представлено авторську модель організації груп підтримки для студентів 0з проблемами дезадаптації при злитті ВНЗ у рамках діяльності психологічної служби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Партенадзе, О. В.; Гуров, А. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
316.6:316.454.4
Ч-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чала, Катерина Олександрівна.
    Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект [Текст] / К. О. Чала, С. І. Позняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний простір -- соціальна взаємодія -- соціальний капітал -- громадянська активність -- відповідальність -- норми і правила
Анотація: Окреслено основні положення теоретичної моделі дослідження репрезентації соціальної взаємодії у структурі соціально-психологічного простору студентства, базовими поняттями якої є соціалізувальний дискурс та соціальний капітал. Описано і проаналізовано особливості моделей семантичного простору уявлень про соціальну взаємодію молоді центрального регіону, репрезентованого київськими та вінницькими студентами ВНЗ, та проведено порівняльний аналіз уявлень досліджуваних столиці та обласного центру.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Позняк, Світлана Іванівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(57.026)
А 43


    Булгакова, О. Ю.
    Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників [Текст] / О. Ю. Булгакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 26-38. - Бібліогр.: с. 35-37 (18 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- студенти -- соціальна взаємодія -- емоційно-комунікативні здібності
Анотація: У статті розкривається сутність психологічної готовності, описуються психологічні особливості студентів, що відрізняються між собою високим і низьким рівнем загального показника психологічної готовності до соціальної взаємодії який здійснювався за допомогою методу профілів. Описуються результати діагностики психологічної готовності до соціальної взаємодії груп студентів з різним рівнем готовності до соціальної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективна взаємодія -- освітній простір -- розвивальна освіта -- психологічний контакт -- суб'єкт проектування
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 25212
Кількість відвідувачів 549
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя