Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суперечність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
371.13:378
Б 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бабаян, Ю. О.
    Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці [Текст] / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна поведінка -- конфлікт -- міжособистісний конфлікт -- конфліктність -- суперечність -- юнацький вік
Анотація: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Скачко, І. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922
А 86


    Артемьева, Татьяна Васильевна.
    Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста [Текст] / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гумор -- молодші школярі -- розуміння -- комічний текст -- суперечність -- емоції -- мислення
Анотація: У статті підкреслюється необхідність вивчення процесу розуміння гумористичних текстів у аспекті його вікових особливостей і динаміки. Показано, що для розуміння комічного тексту необхідним є повне й точне відтворення дитиною у своєму ментальному просторі проблемної ситуації (діючих у ній героїв, зв'язків, відношень між ними, а також їх символічного значення). Розуміння комічного змісту передбачає когнітивні та емоційні аспекти і є можливим лише за умови певної емоційної зрілості молодшого школяра, його здатності розуміти емоційні стани свої та інших людей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Дуткевич, Татьяна Викторовна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.955.1
Д 79


    Дуткевич, Тетяна Вікторівна.
    Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) [Текст] / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 206-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- мотивація -- пізнавальні процеси -- суперечність -- мовець -- мотив -- мовлення -- сприйняття -- пам'ять -- мислення -- ірреальне бажання
Анотація: Розкрито складові розумової діяльності мовця і їх функції при побудові висловлення ірреального бажання. Показано, що розумова діяльність мовця містить мотиваційну та операційну сторони, а її результатом є розуміння шляхів подолання суперечностей. Виділено компоненти розумової діяльності мовця при побудові висловлення ірреального бажання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Панчишина, Тетяна Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 315 с. - ISSN 2072-4772. - 19.00 грн.
    Зміст:
Байєр, О. М. Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу / О. М. Байєр. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Діагностика творчості дошкільників / І. М. Біла. - С .14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
Болотна, Ю. В. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища / Ю. В. Болотна. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (9 назв)
Ващенко, І. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів / І. Ващенко, О. Литвиненко. - С .33-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
Говорун, Т. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків / Т. Говорун. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
Іванова, Т. М. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників / Т. М. Іванова. - С .56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
Іванчук, С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С. А. Іванчук. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Карапетрова, Олена Володимирівна. Формування духовних цінностей у родині / О. В. Карапетрова. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (15 назв)
Колпакчи, Світлана Олексіївна. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів / О. С. Колпакчи. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-104 (11 назв)
Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків / І. В. Кондратець. - С .105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Підвалини щасливого дитинства / С. О. Ладивір. - С .116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Левшунова, Катерина Валеріївна. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності / К. В. Левшунова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
Лесик, В. В. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки / В. В. Лесик, О. В. Тесленко. - С .135-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (4 назви)
Панченко, О. А. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації / О. А. Панченко [и др.]. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Інші автори: Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Піроженко, Тамара Олександрівна. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти / Т. О. Піроженко. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
Пісарєва, О. В. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника / О. В. Пісарєва. - С .166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
Пурмале, Р. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка / Р. Пурмале. - С .175-185. - Бібліогр.: С. 183-184 (12 назв)
Роменкова, В. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. - С .185-193. - Бібліогр: С. 191-192 (17 назв)
Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування / М. В. Савченко. - С .194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Савченко, Ю. Ю. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми / Л. І. Соловйова. - С .211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
Тарнавська, Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу / Н. П. Тарнавська. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
Тищук, Людмила Іванівна. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини / Л. І. Тищук. - С .234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
Товкач, І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці / І. Є. Товкач. - С .242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
Токарєва, Л. Д. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками / Л. Д. Токарєва. - С .249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
Федорик, В. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В. В. Федорик. - С .266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
Федорчук, О. І. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога / О. І. Федорчук. - С .275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
Фрейберга, И. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании / И. Фрейберга. - С .283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
Хартман, О. Ю. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. - С .293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
Якименко, А. В. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії / А. В. Якименко. - С .302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
372
А 43


    Тарнавська, Н. П.
    Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу [Текст] / Н. П. Тарнавська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
родинні цінності -- батьківські цінності -- транслювання цінностей -- внутрішня позиція -- узгодження цінностей
Анотація: У статті розглядаються батьківські цінності щодо виховання дитини дошкільного віку, їх сформованість і вплив на взаємодію з педагогом дошкільного навчального закладу. Зясовуються причини транслювання неіснуючих цінностей. Пропонуються шляхи формування нових батьківських цінностей в прцесі взаємодії з педагогом дошкільного навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
159.923.2:159.923.3:159.923.5
М 12


    Мазяр, Олег Васильович.
    Генезис і динаміка дисонансів особистості: системний підхід [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мазяр ; наук. конс. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 436 с. : табл. + 1 додатки 38 с. - Бібліогр.: с. 369-436 (772 назва). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психодинаміка -- дисонанси особистості -- особистісна проблема -- типологія особистостей -- незбалансована психічна суперечність -- невроз -- ультрапарадоксальний стан -- психічна інверсія -- емоція -- знак -- смисл -- субособистість
Анотація: Дисертація спрямована на вивчення системи дисонансів особистості, які обумовлюють широкий спектр психологічної проблематики та спонукають суб'єкта до пошуку релевантної форми і змісту допомоги. Встановлено загальний механізм формування системного дисонансу особистості. Дисонанси особистості виявляються у незбалансованій психічній суперечності на емоційному, когнітивному і поведінковому рівнях саморегуляції. Обгрунтовано положення про те, що система дисонансів особистості лежить в основі всього спектру психічних розладів, зокрема невротивних. Складність вирішення психологічних проблем, пов'язаних з особистісним розвитком, криється у подвійній суперечності психічного розвитку людини на інтра- та інтерпсихічному рівнях. Стабілізовано особистісна проблема виявляється у загостреній емоційній ембівалентності, когнітивному абсурді та поведінковій деструктивності. Пояснено, що це є наслідком неспроможності суб'єкта вийти на інший етап психічного розвитку, нездатності здійснити типологічну інверсію особистості. Зроблено припущення, що в основі утворення особистісних дисонансів лежать труднощі інверсії психічного розвитку. Створено типологію особистостей, динаміка змін якої забезпечується пошуком балансу базової психічної суперечності. ВИзначено чинники психофізіологічної інверсії особистості на рівні емоційних реакцій, які набувають бінарні форми та суперечливого змісту. Емоційна амбівалентність є результатом формування неадекватної нервово-психічної рекції індивіда, яка не набуває достатньої психічнох інтеграції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2/.3:159.923.5(043.5)
М 12


    Мазяр, Олег Васильович.
    Генезис і динаміка дисонансів особистості: системний підхід [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мазяр ; наук. конс. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психодинаміка -- дисонанси особистості -- особистісна проблема -- типологія особистостей -- незбалансована психічна суперечність -- невроз -- ульрапарадоксальний стан -- психічна інверсія -- емоція -- знак -- смисл -- субособистість
Анотація: Дисертація спрямована на вивчення системи дисонансів особистості, які обумовлюють широкий спектр психологічної проблематики та спонукають суб'єкта до пошуку релевантної форми і змісту допомоги. Встановлено загальний механізм формування системного дисонансу особистості. Дисонанси особистості виявляються у незбалансованій психічній суперечності на емоційному, когнітивному і поведінковому рівнях саморегуляції. Обгрунтовано положення про те, що система дисонансів особистості лежить в основі всього спектру психічних розладів, зокрема невротивних. Складність вирішення психологічних проблем, пов'язаних з особистісним розвитком, криється у подвійній суперечності психічного розвитку людини на інтра- та інтерпсихічному рівнях. Стабілізовано особистісна проблема виявляється у загостреній емоційній ембівалентності, когнітивному абсурді та поведінковій деструктивності. Пояснено, що це є наслідком неспроможності суб'єкта вийти на інший етап психічного розвитку, нездатності здійснити типологічну інверсію особистості. Зроблено припущення, що в основі утворення особистісних дисонансів лежать труднощі інверсії психічного розвитку. Створено типологію особистостей, динаміка змін якої забезпечується пошуком балансу базової психічної суперечності. ВИзначено чинники психофізіологічної інверсії особистості на рівні емоційних реакцій, які набувають бінарні форми та суперечливого змісту. Емоційна амбівалентність є результатом формування неадекватної нервово-психічної рекції індивіда, яка не набуває достатньої психічнох інтеграції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- індивідуальність -- соціальний тип особистості -- принцип єдності типізації та індивідуалізації особистості -- атрибут особистості -- суперечність соціального та індивідуального -- система форм культури
Анотація: В статті аналізується принцип єдності типізації та індивідуалізації в теорії особистості через розкриття змісту категорій "індивідуальність" і "соціальний тип" людини. Соціальний тип людини визначено як однаковість у членів спільности властивостей особистості, які потрібні для організації життєдіяльності цієї спільноти. Індивідуальність особистості розглядається як форма здійснення її соціального розвитку, як своєрідне (особливе) виявлення "загальності" людського. Показано, що індивідуальність - це не лише риса, якість, характеристика, що існує поряд з особистістю, а сама особистість, яка є дзеркалом світу. Індивідуальне життя людини вміщує в собі життя роду у згорнутій формі, в результаті чого відбувається зміни особистості як індивідуальності. Водночас індивідуальне (одиничне) як елемент будь-якої системи (загальне), вміщуючи в собі всі складові системи загального (типового), не тільки змінюється, але й завдяки конструюванню особливих зв'язків із іншими елементами системи, детермінує зміну всієї системи (соціально-типового). Так завдяки єдності типізації та індивідуалізації формується особистість.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 10201
Кількість відвідувачів 445
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя