Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (127)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРИЙНЯТТЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.
37.07
Т 58


    Тополенко, Оксана Олександрівна.
    Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Тополенко Оксана Олександрівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 294 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- психологічна готовність -- керівники
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У роботі досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень як системи мотивів знань, умінь та навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Встановлено взаємозв"язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень" та підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9.072+159.923.2:316.752+159.923-021.254
І- 21


    Іванова, Олена Володимирівна.
    Оціночні еталони як засіб діагностики індивідуально-психологічних властивостей особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Олена Володимирівна ; наук. кер. Кизименко Л. Д. ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Київ, 1999. - 171 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 142-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Оцінювання--Дисертації
   Педагогічна психологія--Індивідуально-психологічні властивості--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічні оціночні еталони -- нечіткі лінгвістичні оцінки -- прийняття рішення -- суб'єктивне шкалювання -- процес дорослішання
Анотація: Робота присвячена вивченню оціночних еталонів як засобів діагностики індивідуально-психологічних властивостей особистості. Захищається теоретичне та експериментальне дослідження вікових та індивідуально-психологічних властивостей особистості при нечіткому лінгвістичному оцінюванні в період юність - дорослість. В теоретичній частині вивчається механізм процесу оцінювання в світі філософських та психологічних розробок і природа нечітких лінгвістичних оцінок, які використовуються при прийнятті рішення, виборі та оцінки альтернатив. В експериментальній частині роботи досліджуються стійкі взаємозв'язки між якісними поняттями та їх кількісними еквівалентами, що використовуються в процесі прийняття рішень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кизименко, Леонід Дмитрович \наук. кер.\; Державний університет "Львівська політехніка" (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:005.32
Л 93


    Любчук, Ольга Констянтинівна.
    Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Любчук Ольга Констянтинівна ; наук. кер. Синельников В. М. ; Дон. держ. ун-т. - Донецьк, 1998. - 180, [15] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 160-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- учбова діяльність -- ЗДАТНОСТІ -- ПРИЙНЯТТЯ -- утримання -- КОНТРОЛь -- УСПІШНІСТЬ
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Синельников, Віктор Максимович \наук. кер.\; Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32+005.95
Н 17


    Надюк, Наталя Миколаївна.
    Формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Надюк Наталя Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-197. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Управлінські рішення--Майбутні менеджери--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінське рішення -- діяльність менеджера -- майбутній менеджер -- соціально-психологічне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на ефективність процесу формування здатності до прийняття управлінських рішень. Визначено психологічну структуру здатності до прийняття управлінських рішень та розроблено діагностичний інструментарій виявлення рівня сформованості її компонентів в процесі навчання. Побудовано психологічну модель формування особистісної здатності до прийняття управлінських рішень при підготовці менеджерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.947.24:164.053
Р 33


    Редько, Володимир Вікторович.
    Психологічні механізми прийняття рішень у побутовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Редько Володимир Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Прийняття рішень--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- цілепокладання -- побутова діяльність -- побутова поведінка
Анотація: У роботі теоретико-методологічний аналіз побутової діяльності, визначено соціокультурні, соціально-психологічні та психологічні ознаки побутової діяльності, описано її психологічну структуру як систему провідних мотивів, ієрархію цільових конструктів, форм і засобів їх реалізації. Розроблено модель процесу прийгняття рішень у побутовій діяльності та проведено емпіричне дослідження процесу прийняття рішень, визначено психологічні засади використання моделей процесу прийняття рішень для практичних і прикладних напрямків психологічних досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
005.32+005.95
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Психологія прийняття управлінських рішень у соціальних системах на рівні міської громади [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 491 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 411-458. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- соціальна система -- соціально-психологічне забезпечення -- принцип екологічності -- професіоналізм управлінця -- міська громада
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз та розроблено теоретичну модель процесу прийняття управлінських рішень у соціальних системах та його соціально-психологічного забезпечення. Обґрунтовано психологічні основи прийняття рішень у соціальних системах і моделі їх соціально-психологічного забезпечення на рівні міської громади. Проаналізовано процес прийняття рішення й побудовано модель, яка розкриває його зміст як системної управлінської дії та фіксує діяльнісний і констатувальний рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923
Р 98


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рябовол, Т. А.
    Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами [Текст] / Т. А. Рябовол // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 386-393 : рис. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
гіперсоціалізація -- алекситимія -- відторгнуті -- девіація -- лідери -- підлітки -- прийняття -- соціометричний статус
Анотація: В статті подано емпіричні результати дослідження впливупорушень у взаєминах з оточуючими на існування відхилень у здоров'ї індивіда. Досліджено зв'язок ставлення однолітків та батьків до підлітків із наявністю відхилень у їх здоров'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
159.923.2
М 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мединцев, Владислав Александрович.
    Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения [Текст] / В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 53-72 : рис. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
культурний простір особи -- культурні впливи -- біографічний наратив -- прийняття рішень -- інтракультура
Анотація: У статті опис културного простору особи проведено з орієнтацією на процедури, розроблені в психологічній герменевтиці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.922
К 31


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кашекова, О. П.
    Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога [Текст] / О. П. Кашекова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- консультативна стратегія -- психологічна бесіда -- психологічна практика -- прийняття рішень -- особистість -- ціннісні орієнтації -- емоційний стрес
Анотація: Розкрито зміст понять стратегія, стратегія діяльності, консультативна стратегія. Показано сферу використання практичним психологом стратегії консультування. Розглянуто і проаналізовано спектр проблем, які вирішуються методом психологічного консультування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.923.2
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- соціокультурний досвід -- психологічне здоров'я -- прийняття рішень -- відповідальність -- стрес -- стресові ситуації -- стресостійкість у дитини -- молодший шкільний вік -- самототожність -- особистісний досвід
Анотація: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.947.2:613.885
Х 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хміляр, Олег Федорович.
    Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки [Текст] / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
воля -- мислення -- прийняття рішень -- рішучість -- регуляція поведінки
Анотація: Авторами статті розкрито індивідуально-психологічні властивості , які повинні бути притаманні командиру, що приймає рішення на бій. Через призму амбівалентності показано специфіку функціонування вольової та мисленнєвої сфери особистості командира. Висвітлено психологічні чинники, врахування яких обумовлюватиме ефективність реалізації прийнятого рішення в бойовій обстановці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Черевичний, Сергій Васильович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.947.2(043.5)
С 79


    Степура, Євгеній Вікторович.
    Ціннісно-смислові чинники прийняття рішень особистістю в умовах невизначеності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Є. В. Степура ; наук. кер. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 204 с. : табл. - Бібліогр.: с. 167-180. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ціннісно-смислова сфера--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- прийняття рішень -- свобода -- відповідальність -- невизначеність
Анотація: У дисертації досліджено підходи до визначення понять ціннісно-смислової сфери особистості. Здійснено теоретичний аналіз досліджень з проблем прийняття рішень в умовах невизначеності. Досліджено зв'язок ціннісно-смислової сфери особистості з певними ланками процесу прийняття рішень в умовах невизначеності. Визначити чинники ціннісно-смислової сфери особистості, які впливають на динаміку процесу прийняття рішень в умовах невизначеності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923.33+316.613]:37.07-051(043.5)
Ш 12


    Шаумян, Олена Геворківна.
    Соціальні норми менеджерів освіти в процесі прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Шаумян ; наук. кер. Є. В. Гейко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Прийняття рішень
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- управлінська діяльність -- цінності особистості -- професійна підготовка -- управлінські рішення -- прийняття рішень -- соціальні норми -- менеджери освіти -- психологічний супровід
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз досліджень соціальних норм у менеджерів освіти. Обґрунтовано змістовно-смисловий контекст формування нормативно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності як основної психологічної тенденції розвитку особистості. Виявлено показники соціальних норм при прийнятті рішень та здійснено порівняльний аналіз прояву нормативно-ціннісного ставлення у студентів - майбутніх менеджерів освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гейко, Євгенія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - 563 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Семенова, Р. О. Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. - С .7-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
Кл.слова: обдарована особистість, професійна культура педагога
Корольов, Дмитро Констянтинович. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці / Д. К. Корольов. - С .46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
Алексеева, Т. В. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця / Т. В. Алексеева. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
Арефнія, С. В. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання / С. В. Арефнія. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 80 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів / І. В. Білоконь. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Волошин, В. М. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження / В. М. Волошин. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (10 назв)
Вус, В. І. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап / В. І. Вус. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 105 (8 назв)
Добровольська, Наталія Анатоліївна. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості / Н. А. Добровольська. - С .105-112. - Бібліогр.: с. 113 (6 назв)
Дробот, О. В. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі / О. В. Дробот. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (6 назв)
Євченко, І. М. Формування у студентів здатності до самоствердження / І. М. Євченко. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Іщенко, Д. В. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання / Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 139 (6 назв)
Капустюк, Олена Миколаївна. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ / І. І. Карабаєва. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
Карапетова, Олена Володимирівна. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності / О. В. Карапетова. - С .158-166. - Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
Карпенко, Виталий Владимирович. Задача як модель вивчення мислення / В. В. Карпенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-176 (45 назв)
Кікінежді, О. М. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості / О. М. Кікінежді. - С .177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
Климчук, Ю. П. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка / Ю. П. Климчук. - С .184-190. - Бібліогр.: с.190 (16 назв)
Козлова, О. С. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .191-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (20 назв)
Колодяжна, А. В. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології / А. В. Колодяжна. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль метафори у психологічному знанні / Л. О. Кондратенко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 215-216 (13 назв)
Король, А. С. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. - С .216-227. - Бібліогр.: с. 225-227 (33 назв)
Крилов, С. М. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю / С. М. Крилов. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
Лазуренко, Олена Олексіївна. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень / О. О. Лазуренко. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
Легун, О. М. Самовизначення і сенс життя особистості / О. М. Легун. - С .243-252. - Бібліогр.: с. 252 (7 назв)
Лопата, В. В. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України / В. В. Лопата. - С .252-260. - Бібліогр.: с. 259-260 (10 назв)
Лясковська, І. Л. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку / І. Л. Лясковська. - С .260-269 : Бібліогр.: с. 268-269 (5 назв)
Макух, О. І. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації / О. І. Макух, Н. М. Хома. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (10 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці / Н. В. Медведева. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .289-297. - Бібліогр.: с. 296 (13 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища / М. О. Мельник. - С .297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
Мойсеєва, О. Є. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків / О. Є. Мойсеєва. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
Мудрак, І. А. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу / І. А. Мудрак. - С .318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків / 328-336. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Никоненко, Ю. В. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ / Ю. В. Никоненко. - С .345-354. - Бібліогр.: С. 353-354 (4 назви)
Олефір, В. П. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності / В. П. Олефір. - С .354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
Онисько, О. О. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені / О. О. Онисько. - С .363-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
Павелків, Роман Володимирович. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії / Р. В. Павелків. - С .373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
Приходько, А. М. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля / А. М. Приходько. - С .392-399. - Бібліогр.: С. 398-399 (15 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі / К. П. Радзівіл. - С .400-407. - Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
Сахнік, О. В. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України / О. В. Сахнік. - С .408-414. - Бібліогр.: С. 413-414 (6 назв)
Святенко, Ю. О. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку / Ю. О. Святенко. - С .414-420. - Бібліогр.: С. 419 (11 назв)
Сніжна, Марина Анатоліївна. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді / М. А. Сніжна. - С .420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
Субота, Марія Василівна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. Н. Третяк. - С .445-453. - Бібліогр.: С. 453 (3 назви)
Федько, О. О. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю / О. О. Федько. - С .454-462. - Бібліогр.: С. 461-462 (4 назви)
Філіппов, М. О. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників / М. О. Філіппов. - С .462-470. - Бібліогр.: С. 469 (10 назв)
Хан, О. О. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді / О. О. Хан. - С .470-478. - Бібліогр.: С. 478 (6 назв)
Черевко, І. С. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці / І. С. Черевко. - С .479-487. - Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
Черкаський, А. В. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності / А. В. Черкаський. - С .487-495. - Бібліогр.: С. 495 (11 назв)
Чорна, О. М. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів / О. М. Чорна. - С .495-507. - Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
Шавиро, Г. С. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді / Г. С. Шавиро. - С .508-515. - Бібліогр.: С. 515 (6 назв)
Шевченко, Л. Ю. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства / Л. Ю. Шевченко. - С .516-524. - Бібліогр.: С. 523-524 (13 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы / Б. А. Щербатюк. - С .524-531. - Бібліогр.: С. 530-531 (7 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів / С. П. Яланська. - С .531-539. - Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .540-545. - Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
Янковчук, Марина Миколаївна. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді / М. М. Янковчук. - С .546-559. - Бібліогр.: С. 558-559 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Приходько, А. М.
    Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля [Текст] / А. М. Приходько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 392-399. - Бібліогр.: С. 398-399 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічні характеристики -- прийняття рішень -- рівні управління
Анотація: Виокремлено оновні психологічні якості, які сприяють прийняттю рішення (активність, мотивація на досягнення успіху, соціальна ергічність, соціальна бажаність, домінантність, екстравертованість та пластичність), що в подальшому може слугувати джерелом для підвищення саморозвитку та самоактуалізації професіонала.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
154
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Прийняття управлінських рішень у соціальних системах: соціально-психологічний аспект [Текст] : монографія / Г. О. Горбань. - Запоріжжя : КПУ, 2012. - 348 с. - ISBN 978-966-414-176-2 : 21.00 грн
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- соціальні системи -- соціально-психологічний аспект -- прийняття рішень -- управлінська діяльність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 318 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 19.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .20-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід / Н. Д. Володарська. - С .32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект / Г. М. Дубчак. - С .39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
Євченко, І. М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків / І. М. Євченко, А. М. Маслюк. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 55-56 (5 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців / І. В. Клименко. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
Корольов, Д. К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 75-79 (35 назв)
Костіна, Т. О. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання / Т. О. Костіна. - С .80-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Проблема обдарованості: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
Марчук, К. А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") / К. А. Марчук. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
Музика, О. О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (15 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. До проблеми співробітництва молодших школярів / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Подофєй, С. О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет / С. О. Подофєй. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 136 (4 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія / Н. Ф. Портницька. - С .145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
Романюк, Л. В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку / Л. В. Романюк. - С .153-163. - Бібліогр.: с.1159-163 (34 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці / Г. А. Ставицький. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 179-181 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії / О. А. Чиханцова. - С .182-187. - Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
Швець, Д. В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності / Д. В. Швець. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195-197 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
Бень, Н. В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи / Н. В. Бень. - С .207-2016. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу / І. А. Гречуха. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
Гончарук, Олена Володимирівна. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .228-241. - Бібліогр.: с. 239-241 (23 назв)
Джеджея, Ірина Вікторівна. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору / В. Б. Джеджея. - С .242-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (11 назв)
Загурська, Е. В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .249-258. - Бібліогр.: с. 256-257 (17 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (16 назв)
Процик, Л. С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості / Л. С. Процик. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274-275 (12 назв)
Срібна, О. В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки / О. В. Срібна. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-285 (22 назви)
Ходос, Олександр Сергійович. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця / О. С. Ходос. - С .286-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
Чайка, Галина Василівна. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях / Г. В. Чайка. - С .294-304. - Бібліогр.: с. 301-304 (30 назв)
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби / О. В. Шелестова. - С .305-315. - Бібліогр. : С. 314-315 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
153.6
А 43


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців [Текст] / І. В. Клименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 57-66. - Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
гіперпильність -- життєстійкість -- курсанти -- пильність -- правоохоронці -- прокрастинація -- уникнення -- фактори прийняття рішень
Анотація: У статті визначено, що взаємозв'язки життєстійкості з факторами прийняття рішень у курсантів першого та четвертого курсів виявляють свою специфіку, що вимагає продовжееня досліджень у вибраному напрямку з метою подальшої розробки специфічних програм психологічного супроводження навчання курсантів, спрямованих на оптимізацію життєстійкості у її взаємозв'язках з регулюцією прийняття рішень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 81872
Кількість відвідувачів 811
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя