Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (46)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-69 
1.
159.922.73-053.6+159.954.4:78
Г 13


    Гаваші, Світлана Йосипівна.
    Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гаваші Світлана Йосипівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 206 с. - Бібліогр.: с. 184-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
егоцентризм -- музична творчість -- музичний розвиток -- підлітковий вік -- рефлексія -- децентрація -- самоактуалізація
Анотація: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923:687.53
Л 83


    Лубянська , Світлана Павлівна.
    Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лубянська Світлана Павлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 295 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 274-295. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художник-модельєр--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
якості -- навчально-професійна діяльність -- професіографічна характеристика -- початкова професіоналізація -- самоактуалізація -- розвивальні заняття -- проектний метод -- інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2+159.923.32
Н 21


    Наконечна, Марія Миколаївна.
    Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Наконечна Марія Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
допомога іншому -- психологічний засіб -- розвиток особистості -- мотивація допомоги -- суб`єктивність -- самоактуалізація
Анотація: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6
М 74


    Мойсеєва, Олена Євгенівна.
    Психологія агресивності підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Мойсеєва Олена Євгенівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 395 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 357-390. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресивність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агресивна поведінка -- ворожість -- соціальне научіння -- мотив -- деліквентність -- переживання -- самоактуалізація
Анотація: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923:159.942:613
В 41


    Візнюк, Інесса Миколаївна.
    Психосоматичні кореляти психологічної стійкості особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вознюк Інесса Миколаївна ; наук. кер. Котик І. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-206. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологічна стійкість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- психологічне здоров`я -- рефлексивні механізми -- психологічна стійкість -- психосоматика -- особистість
Анотація: Дисертацію присвячено вівченню взаємозв`язку психологічної стійкості й психосоматичного здоров`я. Здійснено теоретичне узагальнення підходів до проблеми психологічної стійкості особистості. Виявлено чинники та структуру психолонічної стійкості особистості. Визначено методики вимірювання проявів психологічної стійкості, представлено і апробовано відповідний комплекс методів психодіагностики. Емпірично встановлено зв`язок між рівнем сформованості психологічної стійкості та психологічним здоров`ям у дослідженні контрольної групи та аналогічними показниками в дослідженні експериментальної групи. Отримані дані дозволили побудувати змістову структуру психологічної стійкості особистості, розробити та реалізувати на її основі корекційну програму з метою підтримки та збереження психосоматичного здоров`я. Доведено ефективність застосування психокорекційної програми відновлення психологічної стійкості особистості з психосоматичними порушеннями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котик, Інна Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2-055.2:331.5
Г 93


    Гупаловська, Вікторія Анатоліївна.
    Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гупаловська Вікторія Анатоліївна ; наук. кер. Баклицький І. О. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2005. - 192, [103] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна самореалізація--Дисертації
   Загальна психологія--Становлення особистості--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- професійна самореалізація -- самоактуалізація -- становлення особистості -- сфери самореалізації -- рівні самореалізації -- критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баклицький , Іван Олександрович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378-057.875:37.015.311]:001.895
З-13


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завірюха Валентина Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 290 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самозростання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійне самозростання -- МОТИВАЦІЯ навчання -- САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ -- інноваційні технології навчання
Анотація: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.1-055.2:331.54
М 64


    Мірошниченко, Оксана Миколаївна.
    Особливості самоактуалізації жінки у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мірошниченко Оксана Миколаївна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-279. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна діяльність--Самоактуалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- професійна сфера -- соціономічні професії -- самоактуалізація жінки -- професійна діяльність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей самоактуалізації жінки у професійній діяльності на прикладі таких соціономічних професій, як педагог, медик, військовослужбовець, керівник. Контрольну групу склали домогосподарки, які на момент обстеження не займалися професійною діяльністю не менше одного року. Встановлено, що психологічні особливості самоактуалізації сучасної працюючої жінки зумовлені задоволеністю її потреб у професійній та сімейній сферах. Розроблений та апробований тренінг, що засвідчив розвиток якостей, значущих для професійної самоактуалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052
Т 35


    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещенко Людмила Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 309 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-236. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Невротичні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
невротичні переживання -- самоактуалізація -- невроз -- психічне здоров'я -- шкільна дезадаптація -- психокорекція -- першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.2:005.95-051+005.32
Т 48


    Ткалич, Маріанна Григорівна.
    Психолого-організаційні детермінанти самоактуалізації менеджерів комерційних організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Ткалич Маріанна Гргорівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 266 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-208. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Самоактуалізація менеджерів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
менеджери -- самоактуалізація -- комерційні організації -- професійна діяльність -- управлінська діяльність -- психолого-управлінський тренінг
Анотація: В дослідженні визначені психологічні особливості самоактуалізації менеджерів середнього рівня в професійно-управлінській діяльності. Розкриті зміст та структура самоактуалізації менеджерів середнього рівня. Вивчені рівні самоактуалізації менеджерів комерційних організацій та її психолого-організаційні детермінанти. Визначені психологічні умови підвищення рівня самоактуалізації менеджерів. Розроблено психолого-управлінський тренінг самоактуалізації менеджерів в професійно-управлінській діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швидкий, Владислав Олегович.
    Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Швидкий Владислав Олегович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 172,[26] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- самосвідомість -- становлення особистості -- рефлексія -- образ Я -- самовизначення -- самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.923:616.8-009
Ш 46


    Шемелюк, Ірина Михайлівна.
    Психологічні особливості самоактуалізації осіб, хворих на неврастенію [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.04 / Шемелюк Ірина Михайлівна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2003. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-194. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Самоактуалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- психодіагностика -- психокорекція -- неврастенія -- невротичні розлади
Анотація: Дисертація присвячена з'ясуванню психологічних особливостей осіб, хворих на неврастенію та обгрунтуванню комплексу психокорекційних заходів оптимізації їх самоактуалізації. Виявлено психологічні особливості проявів самоактуалізації у здорових осіб та хворих на неврастенію. З'ясовано рівні самоактуалізації та проведено порівняльний і кореляційний аналізи здорових осіб і хворих на неврастенію. Запропоновано і досліджено ефективність активних засобів психологічного впливу в осіб, хворих на неврастенію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.928.22:37.018.1(043.3)
Я 60


    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Янковчук Марина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- альтодональна особистість -- альтернативні форми навчання -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- система цінностей -- юнацький вік -- пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.922.8+316.477
Б 81


    Бондар, Наталія Євгенівна.
    Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Наталія Євгенівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Життєвий шлях--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях -- самоактуалізація -- юнацький вік -- життєва програма
Анотація: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922.73-053.6+316.614.034+316.614.6-053.6
Г 57


    Гошовський , Ярослав Олександрович.
    Психолого-педагогічні основи ресоціалізації депривованих підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Гошовський Ярослав Олександрович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 464 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-464. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ресоціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Депривовані підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ГЕНЕТИЧНИа психологія -- ресоціалізація -- депривація -- депривовані діти -- навчальні установи закритого типу -- самоактуалізація -- психореабілітація
Анотація: В роботі здійснено аналіз феномена ресоціалізації депривованої особистості. З'ясовано психологічні особливості впливу різновидової депривації на особистісний розвиток підлітків. Вивчено крос-культурні особливості ресоціалізації депривованих підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Болотнікова, Інга Вікторівна.
    Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок [Текст] / І. В. Болотнікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр.: с. 9-10 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- професійне самоздійснення -- самоактуалізація
Анотація: Робота присвячена проблемі особистісного та професійного самоздійснення людини. Вивчається професійне самоздійснення та самоактуалізація працівників профспілок. Встановлено психологічні закономірності складових професійного самоздійснення працівників профспілок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.9
Т 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 432-443. - Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- етика -- моральне судження -- етична свідомість -- авторитет -- рефлексія -- самоактуалізація -- моральність
Анотація: Здійснено теоретико-методологічний аналіз морально-етичної проблематики у філософській та психологічній літературі. Проаналізовано основні психологічні концепції стадіальності етико-морального розвитку особистості. Розкрито психологічні особливості становлення етичної свідомості на певних етапах онтогенезу. Побудовано структурно-функціональну модель етичної свідомості. Визначено ключові психологічні чинники та критерії, які здійснюють істотний вплив на становлення етичної свідомості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.923.2
Ш 88


    Штепа, Олена Станіславівна.
    Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу [Текст] / О. С. Штепа // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 765-778 : рис. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна ресурсність -- персональна ресурсність -- особистісний потенціал -- самоактуалізація -- синергічність -- самотрансценденція -- самоактуалізація -- екзистенційна здійсненість -- самоприйняття
Анотація: Сформульовано проблему відсутності емпіричного обґрунтування ролі ресурсів у самоздійсненні людини. Емпіричним дескриптором особистісного потенціалу допущено й обґрунтовано життєстійкість. Встановлено зв'язок психологічної ресурсності та "Person". Обґрунтовано, що саме психологічна ресурсність є компонентом особистісного потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-69 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 179325
Кількість відвідувачів 1563
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя