Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1119)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (140)Рідкісна книга (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 202
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.937.22
В 53


    Висідалко, Наталія Леонідівна.
    Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Висідалко Наталія Леонідівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтелектуальні дії--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
чутливість -- дія -- задача -- невідоме -- мотиваційна спрямованість -- стан
Анотація: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.2+316.454.52
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волинець Наталія Валентинівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-186. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Маніпуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
маніпулятивний вплив -- критерії маніпуляції -- рівні маніпуляції -- маніпулятивні наміри -- взаємодія -- позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.472.3:316.754
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Соціально-психологічні особливості виникнення і функціонування норм в студентських групах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Тоба Маріанна Василівна; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 551 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 431-470. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Норми--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
групова норма -- нормативний вплив -- поліфункціональність групових норм -- нормативна поведінка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей виникнення і функціонування норм в студентських групах. Розглядається соціально-психологічна природа групової норми в контексті її змістовно-функціональної проблематики та мотиваційного навантаження. Запропоновано системно-концептуальну модель групового нормотворення в студентських групах; визначено сукупність показників поліфункціональності групової норми, що дозволяють отримати цілісне уявлення про досліджуваний феномен; показано взаємозв'язок групової норми і соціальної реальності, креативності і нормативного впливу; представлено специфіку ціннісно-нормативного регулювання поведінки особистості у групі й механізми нормативного самовизначення індивіда; виявлено соціально-психологічні умови і чинники нормативного групового впливу; обгрунтовано соціально-психологічні засоби оптимізації нормотворчих процесів в студентських групах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.91:[159.943+159.946
Л 17


    Лазуренко, Сергій Іванович.
    Психофізіологія моторних установок людини [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02 / Лазуренко Сергій Іванович ; наук. конс. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 369-421. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Моторні установки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психомоторні установки -- квантово-механічний вплив -- інформаційно-енергетичний потенціал -- резонансні коливання -- психофізіологія
Анотація: У дисертації досліджується проблема психофізіології моторних установок людини. Удосконалено загальнопсихологічну теорію моторних установок, що виявляється в забезпеченні цілісної готовності здійснювати продуктивну регуляцію рухів і дій людини. Доповнено наявні наукові дані щодо будови і функції моторної установки, можливості вимірювати її точністю відтворення рухів. Дістало подальшого розвитку методичне забезпечення способів відтворення інформаційно-енергетичного потенціалу моторних установок з урахуванням закономірностей адаптаційних процесів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.014.52+316.454.52+81'233
Г 93


    Гуменюк, Оксана Григорівна.
    Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гуменюк Оксана Григорівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-223. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи--Недільні релігійні школи--Дисертації
   Психологя соціальної роботи--Культура спілкування--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- культура спілкування -- ідентифікація -- переконуючий вплив -- віра -- світоглядні установки -- ціннісні орієнтації -- духовні потреби -- духовна культура -- недільні релігійні школи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
К 21


    Карабин, Тарас Васильович.
    Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карабин Тарас Васильович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-213. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
   Соціальна психологія--Спілкування--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛІЗАЦІЯ особистості -- СПІЛКУВАННЯ в Інтернеті -- віртуальна комунікація -- ОСОБЛИВОСТІ спілкування в інтернеті -- Інтернет-залежність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.2+159.922.4
К 32


    Квас, Олена Валеріївна.
    Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Квас Олена Валеріївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Етносоціологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне оцінювання -- соціальна перцепція -- етнічний стереотип -- ентоцентризм -- міжособистісне сприймання -- автостереотип -- гетеростереотип
Анотація: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
316.472
К 49


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; наук. кер. Маноха І. П. ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 с. : табл., рис. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 200-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія маркетингу--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Public Relations (зв'язки з громадськістю) -- соціальна комунікація -- комунікативний простір -- PR-взаємодія -- PR-вплив -- соціально-психологічна технологія -- засоби технологізації -- інформування -- психологія маркетингу
Анотація: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.07+37.091.113-051
К 55


    Кощинець, Олена Юріївна.
    Соцільно-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кощинець Олена Юріївна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 243 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНИЙ профіль керівника -- комунікативний потенціал особистості -- соціально-психологічний вплив -- управлінська взаємодія -- управлінська діяльність -- задоволеність -- ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню соціально-психологічних особливостей управлінської діяльності керівника загальноосвітньої школи. Показано, що своєрідність прояву комунікативного потенціалу керівника визначає специфіку управлінської діяльності та значною мірою обумовлює ефективність управління. Розроблено і апробовано соціально-психологічну модель управлінської взаємодії керівника закладу середньої освіти, визначено напрями врахування соціально-психологічних властивостей керівника загальноосвітньої школи в оптимізації його управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922.1:316.477
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Літвінова Ольга Володимирівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2007. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Гендерні експектації--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендерні експектації -- соціально-рольова позиція -- самоідентичність -- інконгруентність -- ДИСПОЗИЦІя -- ПЕРЕДБАЧЕННЯ -- образ бажаного майбутнього -- ПСИХОЛОГІЧНА допомога -- самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.922.73:614.876
М 34


    Матейко, Наталія Михайлівна.
    Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Матейко Наталія Михайлівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 225 с. : рис., табл., фот.цв. - Бібліогр.: с. 168-197. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Пізнавальна сфера--Емоційна сфера--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вплив радіації на психіку -- інтелект -- емоційна сфера -- психологічна допомога -- емоційне благополуччя -- арт-терапія
Анотація: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.964.3:616.89-008.441.1
О-56


    Ольховецький, Сергій Миколайович.
    Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ольховецький Сергій Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Уман. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Київ, 2007. - 185,[37] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Страхи--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
страх -- тривожність -- психологічний вплив -- психокорекція -- підлітки -- молодші юнаки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.98:355.23:37.035
П 50


    Поліщук, Михайло Миколайович.
    Організаційні умови застосування технології психологічного впливу в системі владних відносин [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Поліщук Михайло Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 248 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологічний вплив--Організаційна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
організаційні умови -- психологічний вплив -- військовий керівник -- підлеглий
Анотація: У дисертації досліджується проблема організації та здійснення психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Здійснено аналіз діяльності військових керівників щодо особливостей організації ними психологічного впливу на підлеглих, проаналізовано теоретичний та практичний досвід використання психологічного впливу. Автором розроблено технологію психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Установлено, що організація психологічного впливу на підлеглих вимагає обов'язкового врахування військовими керівниками організаційних умов цього процесу, що підвищує якість їх військово-професійної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
316.776.33+316.454.52
С 17


    Самборська, Олена Володимирівна.
    Соціально-психологічні механізми переконуючого впливу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Самборська Олена Володимирівна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 243,[40] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 220-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологічний плив--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічний вплив -- психологічна взаємодія -- переконуючий вплив -- переговори -- компетентність
Анотація: Дисертація містить дослідження проблеми психологічного впливу та співвіднесення феноменів "психологічного впливу" та "психологічної взаємодії". Досліджується динаміка психологічного впливу та місце переконуючого впливу в структурі психологічного впливу. Подається класифікація видів переконуючого впливу, описується організація процесу переконуючого впливу та засоби запуску його механізмів. Досліджуються причини критичного ставлення реціпієнта до переконуючого впливу. Розроблена технологія переговорного процесу, його психологічна специфіка, місце переконуючого впливу в структурі переговорів. Подається теоретичне обґрунтування базових навичок ведення переговорів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.31:17
С 11


    Ставицький, Олег Олексійович.
    Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ставицький Олег Олексійович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 126,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 108-126. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
моральна вимога -- молодші школярі -- довільність поведінки -- виховна робота -- аргументований вплив -- аргументація вимог
Анотація: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
37.015.3:159.947.23
Т 12


    Татомир, Леся Павлівна.
    Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Татомир Леся Павлівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток відповідальності--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- підлітки -- старший шкільний вік -- мотивація -- суб'єктність -- виховний вплив
Анотація: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3:159.922.7
Т 35


    Терновик, Наталія Анатоліївна.
    Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терновик Наталія Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 354 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- підлітки -- проблемна ситуація -- рефлексивне середовище -- пізнавальна активність -- педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 74588
Кількість відвідувачів 1088
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя