Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (749)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (29)Рідкісна книга (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 234
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
316.628:331.535+159.947.5+159.922.8
Б 33


    Башук, Людмила Петрівна.
    Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку [ Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Башук Людмила Петрівна ; наук. кер. Хомич Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 244-259. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Працевлаштування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький і дорослий вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
потреба -- мотив -- настановлення -- мотиваційний чинник -- мотивація працевлаштування -- довготривале безробіття -- короткотривале безробіття
Анотація: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хомич, Галина Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+159.954.4:78
Г 13


    Гаваші, Світлана Йосипівна.
    Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гаваші Світлана Йосипівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 206 с. - Бібліогр.: с. 184-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
егоцентризм -- музична творчість -- музичний розвиток -- підлітковий вік -- рефлексія -- децентрація -- самоактуалізація
Анотація: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6:613+37.015.31:613
Г 56


    Гнатюк, Ольга Владиславівна.
    Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гнатюк Ольга Владиславівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с.164-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- цінності -- уявлення -- молодший шкільний вік -- навчально-виховальний процес
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7-053.5+316.614.5:379.825
К 21


    Карапетрова, Олена Володимирівна.
    Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2010. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- шкільний вік -- художня самодіяльність -- педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2
К 84


    Крупська, Оксана Іванівна.
    Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крупська Оксана Іванівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2009. - 361 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігія--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
релігійні уявлення -- релігійна віра -- перенесення -- образ Бога -- образ Богородиці -- образ Ісуса Христа -- позарелігійні уявлення -- юнацький вік
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.8
Л 32


    Лашук, Вікторія Григорівна.
    Психологічні особливості переживання самотності в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лашук Вікторія Григорівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 184 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-173. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації
   Педагогічна психологія--Самотність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самотність -- переживання самотності -- усамітнення -- ізоляція -- соціальні потреби -- рівні переживання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.4(043.3)
М 48


    Мельник, Інна Сергіївна.
    Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мельник Інна Сергіївна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМООЦІНКА -- старший шкільний вік -- взаємини -- загальна сомооцінка -- конкретна самооцінка -- спільна діяльність -- структура взаємин
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5
Н 19


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назар Максим Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-396. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтернет-спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-спілкування -- інтернет-сайти -- інтернет-тренінги -- психологічні особливості -- постійні користувачі -- мережа Інтернет -- юнацький вік -- студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.8+159.923.2
П 57


    Попелюшко, Роман Павлович.
    Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попелюшко Роман Павлович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 274 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- соціальна адаптація -- самооцінка -- загальна самооцінка -- негативна самооцінка -- саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.73-053.6-058.17
Т 66


    Третьяченко, Валерія Олександрівна.
    Психологічні умови становлення життєвих домагань підлітків із неповної одностатевої сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Третьяченко Валерія Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 249 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Життєві домагання--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєві домагання -- стиль взаємин -- неповна одностатева сім`я -- підлітковий вік
Анотація: Дослідження, виконане в контексті самодетермінації, містить теоретичний і експериментальний матеріал, присвячений аналізу психологічних умов становлення життєвих домагань підлітків із неповної одностатевої сім"ї. У роботі узагальнено й систематизовано психологічні погляди на природу, структуру і функції домагань взагалі і особливостей трансформації останніх залежно від умов родинної соціалізації підлітка зокрема. Встановлено неоднозначні співвідношення між самооцінкою підлітками обох статей стилю взаємин у родині (позитивний інтерес, директивність, ворожість, автономність, непослідовність), типом їхніх життєвих домагань (пристосовництво, самоздійснення, егоцентризм, прагматизм, капітуляція) і певною констеляцією особистісних змінних (самоставлення, рефлексивність, інтернальність, самоповага, упевненість у собі, тривожність, мотивація успіху). Наводяться результати розробленої автором програми психологічної допомоги, спрямованої на побудову підлітками картини життєвих домагань, що відповідає сучасним соціоекономічним та соціокультурним викликам.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922.73:37.015/Х 93-524661

    Христук, Оксана Леонідівна.
    Психологічні особливості установки учнів молодшого та раннього підліткового віку на вживання алкоголю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Христук Оксана Леонідівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 185 с. : табл. - Бібліогр.: с. 163-185. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Алкоголь--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- позитивна установка -- вживання алкоголю -- молодший вік -- підлітковий вік
Анотація: В дослідженні обгрунтований комплексний підхід до вікових і психологічних властивостей особистоті та установки на вживання алкоголю учнів молодшого та раннього підліткового віку. Уточнення поняття позитивної установки на вживання алкоголю і виокремлення такі її складові: поведінкова готовність до вживання; установка на зміну емоцій за допомогою алкоголю; установка на позитивні емоції від вживання алкоголю. Показано, що учні з вираженою домінантною в пілкуванні мають позитивні установки на вживання алкоголю в ситуаціях первинного залучення; учні з високим рівнем тривожності мають позитивні установки на вживання алкоголю в ситуації одноосібного систематичного залучення. Визначено, що домінантність в спілкуванні пов"язана з установкою на позитивні емоції від вживання алкоголю; тривожність-з установкою на зміну емоцій за допомогою алкоголю. Дослідження виявило, що характерними рисами особистості молодших підліткі, які сприяють алкоголізації є емоційна нестійкість, неврівноваженість, шкільна тривожність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Ч-90


    Чумак, Віктор Вікторович.
    Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чумак Віктор Вікторович ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Київ, 2009. - 191, [27] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
технічне мислення -- підлітковий вік -- поетапне формування -- розумові дії -- проблемне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
М 80


    Мороз, Оксана Іванівна.
    Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Оксана Іванівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- міжособистісні взаємини -- референтні особи -- старший дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- навчально-виховний комплекс -- адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Омельчук, Олег Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Ф 43


    Фера, Світлана Володимирівна.
    Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Фера Світлана Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 262-282. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна гра--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- старший дошкільний вік -- економічна соціалізованість -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- поведінковий компонент -- гра
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.015.3:159.955
И 18


    Іванова , Вікторія Вікторівна.
    Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- гнучкість -- креативність -- образність -- оригінальність -- швидкість -- творчий тренінг
Анотація: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.923.31-055.2:618
Б 31


    Бацилєва, Ольга Валеріївна.
    Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають в клімактеричному періоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бацилєва Ольга Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-171. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- психоемоційний стан -- стрес -- діагностика особистості -- середній вік -- кліматеричний період
Анотація: У дисертації доведено, що ставлення до себе жінок які знаходяться в кліматеричному періоді, багатопланові і селективно виявляються в різних ситуаціях. Отримані результати дозволяють вважати, що виникнення негативних тенденцій в психоемоційній сфері (неправильна оцінка себе, зміна ставлення до себе, формування неконструктивних поведінкових паттерів) негативно впливає на функціонування жінок в нових умовах і може ускладнювати ті зміни, що відбуваються у жінки у цей період як на соматичному, так і на психічному рівнях. Доведено необхідність застосування стресопрофілактики як психокорекційного методу з метою досягнення ефективності лікування і здійснення соціально-психологічної реабілітації жінок даної вікової групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
316.62:378+378-057.875
Б 72


    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бохонкова Юлія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2005. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
першокурсник -- студент -- адаптація -- юнацький вік -- дезадаптація -- соціально-психологічна адаптація -- вищі навчальні заклади

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.8+159.947.5
І-26


    Ігнатенко, Ольга Василівна.
    Психологічні особливості прояву репродуктивної установки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ігнатенко Ольга Василівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 233 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 213-233. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Репродуктивна установка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивна установка -- когнітивний рівень -- афективний рівень -- поведінковий рівень -- усвідомлене батьківство -- тренінгові психотехнології -- юнацький вік
Анотація: Дослідження присвячено теоретико-експерементальному вивченню прояву репродуктивної установки у юнацькому віці. Розкрито ступінт поняття "репродуктивної установки" як психологічного феномена. Вивчено зміст та структуру репродуктивної установки у юнаків і дівчат, що має когнітивний, афективний та поведінковий рівні. Здійснено диференціацію особистісних проявів репродуктивної установки у юнаків та дівчат. Визначено психологічні детермінанти формування репродуктивної установки в юнацької молоді. Розроблено й апробовано програму тренінгових психотехнологій з активації особистісного потенціалу репродуктивної установки "Усвідомлене батьківство юнацької молоді", а також розроблено комплекс методів психопрофілактики та упередження девіантного батьківства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.922.8+159.923.32-053.67
К 38


    Кияшко, Марина Олександрівна.
    Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кияшко марина Олександрівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
ББК 159.923.32-053.67
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєвий вибір -- духовний розвиток -- алоцентрична спрямованість -- егоцентрична спрямованість -- тип міжособистісних стосунків -- аксіоматичний підхід -- логіко-теоретична модель -- обчислювальний експеримент -- юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 68045
Кількість відвідувачів 927
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя