Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=готовність до професійної діяльності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
159.923.2-051
А 64


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 552 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 423-468. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- професійна зрілість -- професійна ідентичність -- професійна мотивація -- психологічна зрілість -- психологічний механізм -- саморегуляція -- майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54
А 72


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 450 с. : табл., рис., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 347-388. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІяльності -- передпрофесійна діяльність -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНА зрілість -- професійна мотивація -- майбутній психолог
Анотація: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.98:[378-057.875:364.62
В 64


    Вознюк, Олена Миколаївна.
    Психологічні умови застосування активних методів навчання в процесі підготовки соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Вознюк ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Методи навчання--Соціальні працівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Підготовка соціальних працівників -- фахова готовність -- студенти -- професійна підготовка -- готовність до професійної діяльності -- активні методи навчання
Анотація: В роботі визначено характерну специфіку фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Здійснено аналіз застосування активних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено відповідні психологічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено модель формування в майбутніх соціальних працівників фахової готовності на заняттях з використанням активних методів навчання (на прикладі дисциплін психологічного циклу). Розроблено та апробовано програму сприяння формуванню фахової готовності майбутніх соціальних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Я 60


    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Янкевич ; наук. кер. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 267 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Соціально-дезадаптовані підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- готовність до професійної діяльності -- соціально дезадаптовані підлітки -- майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Петрученко, Надія Михайлівна.
    Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами [Текст] / Н. М. Петрученко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 177-184. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- особистісний компонент -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- студенти-інваліди
Анотація: Визначено соціально-психологічні аспекти формування особистісної готовності дор професійної діяльності у студентів із соматичними вадами. Наведено результати дослідження особливостей особистісного компоненту готовності до порофесійної діяльності студентів ВНЗ, що мають соматичні вади.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.93
Л 36


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Левицька, І. В.
    Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності [Текст] / І. В. Левицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 208-217. - Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- установка -- мотивація -- готовність до професійної діяльності -- здатність
Анотація: Розкривається структура та види професійної готовності. Визначені проблеми успішного формування й розвитку професійної готовності фахівця. Аналізується зміст і структура готовності до різних видів діяльності, описано параметри цього стану, зовнішні і внутрішні умови, що викликають і визначають його динаміку, тривалість та стійкість прояву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербан, Т. Д.
    Дослідження відповідальності у системі профвідбору [Текст] / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 329-340. - Бібліогр.: с. 338-339 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійний відбір -- готовність до професійної діяльності -- професійна відповідальність -- типи життєвих світів особистості
Анотація: У статті розглянуто особливості взаємозв'язку психологічних феноменів "професійна готовність" та "відповідальність" в контексті формування професійної придатності. Здійснено аналіз впливу " вміння дати відповідь" на систему професійно-орієнтованих стратегій поведінки індивіда. Таким чином, професійна готовність інваріативна за структурою, типова у відображенні своїх функцій та варіативна відносно індивідуального прояву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
15(06)
П 68


    Лещенко, О. В.
    Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2017. - Вип. 38. - С. 258-269. - Бібліогр.: с. 267-269 (14 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- психофізіологічний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- мотиваційний компонент -- помічник машиніста -- професійно-психологічний тренінг
Анотація: У статті описано програму формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локоматива на етапі первинної та вторинної професіоналізації. Зазначено переваги професійно-психологічного тренінгу, як ефективного методу формування психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива. Указано ефективність застосування професійно-психологічного тренінгу з метою формування емоційно-вольового, мотиваційного й особистісно-ціннісного компонентів. Представлено результати перевірки ефективності програми професійно-психічного тренінгу, яка проводилася за допомогою використання методів математичної статистики t-критерію Стьюдента для незалежних та залежних вибірок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Лещенко, О. В.
    Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива [Текст] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- структура психологічної готовності до професійної діяльності -- когнітивно-операційний компонент -- помічник машиніста -- машиніст локомотива
Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження когнітивно-операційного компоненту психологічної готовності до професійної діяльності помічника машиніста та машиніста локомотива. Вказано результати проведення методик дослідження когнітивно-операційного компоненту у двох групах. На основі отриманих результатів виокремлено рівні сформованості компоненту (низький, середній, високий) та їх критерії. Описано особливості застосування творчого тренінгу системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту. Представлено результати застосування системи КАРУС для формування когнітивно-операційного компоненту у помічників машиніста та машиністів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поканевич, Олена Анатоліївна.
    Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників [Текст] / О. А. Поканевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна готовність -- компоненти психологічної готовності -- готовність до виконання завдань -- готовність до професійної діяльності
Анотація: У статті йде мова про програму формування психологічної готовності майбутніх пожежни-рятувальників до професійної діяльності, процес емпіричного дослідження шляхом констатуючого та формуючого експерименту. Описана вибірка досліджуваних, діагностична процедура, що включає в себе експертну оцінку діяльності та діагностичний інструментарій, який був застосований для дослідження ефективності програми формування психологічної готовності. Вказаний порівняльний аналіз, який дав змогу зробити висновки про покращення показників психологічної готовності майбутніх пожежних-рятувальників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 401 с. : табл. + 1 додатки 111 с. - Бібліогр.: с. 361-401 (400 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
316.614-057.87(043.5)
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Психологічне забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.05 / Я. М. Раєвська ; наук. конс. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- професіоналізм -- професійна взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: Дисертація присвячена аналізу психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Аналізуються та систематизуються основні підходи до вивчення сучасного стану професійної діяльності та взаємодії фахівців соціальної сфери; сутності та складових міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери та практичні аспекти проблеми підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Зокрема висвітлені питання організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців соціальної сфери;особливості здійснення міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; практичні аспекти професійно-орієнтованої підготовки фахівців соціальної сфери. Розглянуто послідовність доробок щодо теоретико-методологічного обгрунтування авторського підходу до системи забезпечення особистісно-професійних якостей становлення фахівців соціальної сфери; психологічного забезпечення особистісної траєкторії готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Також презентується покрокове методичне обгрунтування авторського підходу щодо організації струстури емпіричного дослідження готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; покрокове дослідження особливостей формування міжпрофесійної взаємодії. Представлені дані емпіричного аналізу за такими компонентами мотиваційно-емотивним, когнітивно-змістовим, діяльнісно-практичним і регуляційним. Представлена концептуальна модель формування професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії та перевірена ефективність її впровадження; практичні підходи та методичні рекомендації щодо сприяння професійної готовності фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії. Обгрунтовано практичні види та форми роботи з такими категоріями: дітьми та молоддю, сім'ями, людьми похилого віку, людьми з обмеженими можливостями, внутрішньо- та зовнішньо- переміщеними особами та учасниками бойових дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 228 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с. 201-228 (283 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- чинники розвитку соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 59615
Кількість відвідувачів 1585
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя