Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=деструктивна поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875
К 14


    Казюк, Богдан Аркадійович.
    Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Казюк Богдан Аркадійович; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна обдарованість--Дисертації
   Соціальна психологія--Образ "Я"--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
здібності -- деструктивна поведінка -- конструктивна поведінка -- професійна діяльність -- професійний образ "Я" -- соціальна обдарованість -- характерологічні риси
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Внутрішні війска МВС України \о них\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В. Р. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2019. - 475 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 380-425 (460 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Р. В. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Київ, 2019. - 44 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (44 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Винославська, О. В.
    Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень [Текст] / О. В. Винославська, М. О. Кононець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 10-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструктивне лідерство -- організація -- лідер-офіційний керівник -- деструктивна поведінка -- мобінг -- булінг -- організаційний розвиток
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливих варіантів прояву деструктивного лідерства в організації. Поняття "деструктивне лідерство" розглядається як систематична поведінка лідера, керівника або менеджера, що порушує законні інтереси організації шляхом підриву та/або саботування її цілей, завдань, ресурсів й ефективності, а також мотивації, добробуту чи задоволеності підлеглих роботою. Актуальність дослідження підкріплюється переліком сучасних концепцій деструктивного лідерства, в яких розглядаються типи деструктивної взаємодії лідера з підлеглими. Висвітлено особливості деструктивної поведінки лідера-офіційного керівника залежно від того, спрямована вона на підлеглих або на організацію. Показано, що розуміння особливостей деструктивного лідерства й запобігання його проявам є також важливим, або навіть важливішим, аніж розуміння й посилання позитивних аспектів конструктивного лідерства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кононець, М.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 24794
Кількість відвідувачів 1106
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя