Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (95)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дистанційне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Назар, Максим Миколайович.
    Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- електронне навчання -- постіндустріальне суспільство -- інтернет
Анотація: Метою дослідження є виявлення ролі навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет у постіндустріальному суспільстві. Навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет виявляє свою психологічну роль не лише як можливість, але і як провідну властивість, що характеризує суспільство нової (постіндустріальної) формації та є базово притаманним для нього, з урахуванням двох чинників: по-перше потреби індивідуумів постійно здійснювати опрацювання нових знань, вмінь та навичок, що необхідно для забезпечення власної соціальної продуктивності та адаптивності, по-друге функціонування та розвитку віртуального мереживого простору Інтернету, що перетворюється на провідний майданчик для навчання та самонавчання, як індивідуального, так і групового. Ці два психологічні ресурси починають займати ключові позиції для розвитку психічних, інтелектуальних можливостей сучасної людини - представника постіндустріального суспільства. Навчання та освіта з кожним роком все більш розширюється, а в деяких випадках і переміщується, у віртуальний простір мережі інтернет. Стає все більш актуальною необхідність вираженого та безпечного розвитку навчання у віртуальному середовищі Інтернету, залучення до нього як нових учасників, так і педагогів (викладачів, тренерів, ведучих навчальних програм і курсів, тренінгів, занять, вебінарів і т.п.), зростають потреби у різнобічних психологічних дослідженнях його можливостей, переваг і недоліків, особливостей різних змістовних напрямів і аудиторій учасників навчального процесу


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Назар, М. М.
    Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- дистанційне навчання -- психологічний курс -- навчання
Анотація: Метою дослідження є виявлення складових продуктивного дистанційного навчального курсу, що здійснюється у мережі Інтернет на основі застосування сучасних інфокомунікативних і мультимедійних технологій. В процесі дослідження виявлені та описані базові компоненти продуктивних групових дистанційних навчальних курсів. Одним із ключових компонетів продуктивних дистанційних навчальних курсів є віртуальний освітній простір (або віртуальне освітнє середовище) - нова комплексна навчальна технологія, що є спеціально створеним інформаційним простом в мережі Інтернет для здійснення різних форм дистанційного навчання, які грунтуються на принципах активності, ініціативності та суб'єктивності тих, хто навчається. Серед представників наявної вибірки учасників інтернет-тренінгу з комунікативної компетентності та успішного спілкування відзначається наявність значимих змін у суб'єктній активності та комунікативній компетентності між початком навчання у дистанційному навчальному курсі та після його завершення. Дистанційні навчальні курси мають величезний психолого-педагогічний потенціал, будучи одним із засобів, що перетворюють навчання та освіту на активний, свідомий, особистісний, творчий процес.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Назар, М. М.
    Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- дистанційне навчання -- інформаційні технології -- e-learning
Анотація: У статті досліджена та розкрита роль інформаційних технологій у дистанційному навчанні для розвитку суб'єктної активності. Показано, що психологічний феномен суб'єктної активності визначається як міра прояву в діяльності індивідууму цілеспрямованості, що є націленою на перетворення зовнішньої (об'єктивної) та/або внутрішньої (суб'єктивної) дійсності. У зв'язці з формуванням самостійності, критичності сприйняття, інтенції та вмінь до постійного самонавчання, активності та ініціативності інформаційні навчальні технології підключаються для створення умов, в яких формується високоефективне мислення, суб'єктна активність. Людина, яка навчається, сприймається не як пасивний суб'єкт навчання, а як активний суб'єкт, який інтеріоризує знання у процесі своєї діяльності, здійснює суб'єктну активність, ставить навчальні цілі та досягає їх. Встановлення цілей навчання учням з боку вчителя замінюється визначенням ними власних навчальних цілей, побудовою індивідуальних траєкторій і темпів навчання, в залежності від власних особистісних особливостей, потреб, переваг і переконань. Завдяки цьому інформаційні технології стають не інструментами впливу \вчителя на учнів для трансляції "готових знань", а інструментами розкриття їх власної суб'єктної активності, самостійної інтелектуальної творчості, мислення. Дистанційні навчання та освіта, перш за все в контексті функціонування віртуальних освітніх середовищ, є чинником розвитку суб'єктної активності учасників навчального процесу. Серед технологій, що сприяють цьому розвитку, особливо виділяються дистанційні навчальні курси, інтернет-тренінги, вебінари, відео-конференції, онлайн обговорення у форматі чатів та груп у соціальних мережах тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Кремінський, Б. Г.
    Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів [Текст] / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- пізнавальні потреби -- розвиток -- інтелектуальні здібності -- мотивація -- учні
Анотація: Дослідження спрямоване на пошук і розробку шляхів, форм та методів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів. Отримані результати дослідження на якісному рівні свідчать про те, що технології дистанційного навчання можуть бути успішно використані з метою покращення якості навчання, стимулювання пізнавальних потреб та інтересів учнів і створення умов для розвитку їх інтелектуальних здібностей. Сучасні технології дистанційного навчання погано забезпечують об'єктивний та вичерпний контроль за рівнем навчальних досягнень учнів. Тому у цьому сенсі змішана (очно-дистанційна) форма навчання є кращою. Дистанційні технології навчання мають широкі можливості для мотивування та зацікавлення учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Колебошин, С.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.9
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, О. В.
    Психологічні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 74-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
конструювання досвіду -- дистанційне навчання -- результативність навчання -- індивідуальні особливості -- продуктивні психологічні характеристики у набутті досвіду
Анотація: Дослідження спрямоване на визначення психологічних характеристик студентів, що сприяють набуттю успішного досвіду дистанційного навчання. Актуальність дослідження зумовлена появою якісно нової форми дистанційного навчання, яка зорієнтована на врахування індивідуальних особливостей тих, хто навчається. З іншого боку, виходячи з положення, що результати навчання (компетентності) студентів формується при конструюванні ними власного особистісного досвіду, то організація навчального процесу повинна грунтуватися на тих психологічних характеристиках студентів, які сприяють успішному оволодінню досвідом дистанційного навчання та мають свої особливості у порівнянні з очним. За результатами емпіричного дослідження визначено продуктивні та стагнуючі особистісні й когнітивні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання. До особистісних характеристик, що сприяють успішному оволодінню досвіду дистанційного навчання, у першу чергу, належать: самостійність, незалежність у судженнях, наполеглевість, комунікабельність, уважність у стосунках з іншими. Особистісними характеристиками, що зумовлюють труднощі у навчанні є: сором'язливість, тривожність та піддатливість до різноманітних впливів: замкнутість, байдужість, ригідність і суворість в оцінці інших, скептицизм у взаємодії, поєднаний з дипломатичністю, розважливістю, сентиментальністю. Показано, що особливої значимості при дистанційному оволодінні досвідом мають сформовані процеси розуміння та інтерпретації тексту, зокрема, уміння виділяти основну його проблему, дискусійні питання, а також здатність на доосмислення текстового матеріалу. Дослідженням також встановлено, що повернення до типового одного навчання здібність процес оволодіння знаннями та отримання досвіду у тих студентів, у яких успішність за час дистанційного навчання у порівнянні з попереднім очним залишилась на тому рівні чи підвищилась. Тому, прерогативою для студентів з різною динамікою успішності та відмінними особистісними характеристиками є комбінована форма навчання. Врахування визначених особистісних характеристик в організації навчального процесу буде сприяти підвищенню результативності навчання студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 23365
Кількість відвідувачів 793
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя