Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=довільна регуляція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.922.73-053.4(043.3)
Б 18


    Байєр, Ольга Миколаївна.
    Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Байєр Ольга Миколаївна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- воля -- довільна активність -- довільна регуляція -- взаємодія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9.019.4-053.5-056.313
С 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сидоренко, О. Б.
    Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями [Текст] / О. Б. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 130-139. - Бібліогр.: с. 138-139 (9 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
довільність -- довільна регуляція -- мотивація -- увага -- мислення -- вольові якості -- поведінка -- молодші школярі
Анотація: У статті висвітлено наукові дослідження умов розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку , які мають низькі навчальні досягнення в учінні, розкрито вікові особливості молодших школярів, визначено сутність поняття "довільність", "довільна регуляція". Представлено шляхи розвитку довільності у поведінці молодших школярів з низькою результативністю в учінні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.76+316.614.6]-056.49](072)
М 54


   
    Методи роботи з девіантами в умовах сучасного соціокультурного середовища [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. Ю. Максимова [и др.]. ; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 91 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10359/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Максимова, Наталя Юріївна. Соціально-психологічні аспекти застосування методів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. - С. 6-30
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціативні методи роботи з корекції образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С. 31-44
Манілов, Ігор Феліксович. Методи психокорекційного сугестивного впливу на соціально дезадаптованих неповнолітніх / І. Ф. Манілов. - С. 45-56
Старков, Денис Юрійович. Використання щоденника самоаналізу у підвищенні рівня осмислення життя девіантів /на прикладі корекції адиктивної поведінки / Д. Ю. Старков. - С. 57-72
Рябовол, Т. А. Методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами адаптації до соціального середовища / Т. А. Рябовол, О. В. Максим. - С. 73-85
УДК
Рубрики: Патологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- біхевіоральний підхід -- девіантна поведінка -- довільна регуляція -- мікросоціальне середовище -- рефлексія психологічна корекція
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлено результати дослідження соціально-психологічних аспектів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища та методів соціально-реабілітаційної роботи. Зокрема, представлено методи корекції негативної соціальної спрямованості особистості, методи формування адаптивних моделей, сугестивні методи, методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища, асоціативні методи корекції Образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх. Актуальність розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо адаптації та успішної інтеграції девіантів у суспільство визначається запитом практики навчання та виховання дітей. Психологічні дослідження покликані давати адекватні відповіді на виклики сучасного соціального середовища, наповненого елементами насильства, жорстокості та інших деструктивних явищ, що позначаються на розвитку підростаючої особистості та призводять до різних типів девіантної поведінки. Практична значимість методичних рекомендацій полягає у розширенні методичного арсеналу системи адаптації девіантів та засвоєнню нових стратегій поведінки в умовах системних змін. Методичні рекомендації можуть використовуватися соціальними працівниками, педагогами, психологами у процесі адаптації девіантів до соціокультурного средовища.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова , Наталя Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Старков, Денис Юрійович; Рябовол, Т. А.; Максим, О. В.; Максимової , Наталя Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 158670
Кількість відвідувачів 1246
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя