Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дорослість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.923.38+159.954.4]-053.88/.9(043.5)
М 57


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. П. Міщиха ; наук. конс. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Івано-Франківськ, 2015. - 506 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 412-470. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчий потенціал--Пізня дорослість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал особистості -- творча діяльність -- творчий профіль -- творча активність -- творча продуктивність -- пізня дорослість -- холістична концепція
Анотація: У дисертації на основі аналізу основних теоретичних підходів до творчого потенціалу як психологічного феномену визначено стан розробленості зазначеної проблеми у філософсько-психологічному дискурсі. Розкрито зміст та структуру творчого потенціалу особистості. здійснено теоретичний аналіз психічних трансформацій особистості у період пізньої дорослості у контексті функціонування творчого потенціалу. Виявлено психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості у пізньому онтогенезі. Розроблено та обґрунтовано холістичну концепцію творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості. Виокремлено психологічні детермінанти розвитку творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:159.922.6:17.023.34
Г 85


    Гринів, Оксана Михайлівна.
    Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості [Текст] / О. М. Гринів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- рання дорослість -- реалізація особистості -- чоловіки -- жінки -- гендерні стереотипи
Анотація: Представлено показники основних сфер реалізації особистості в ранній дорослості. Означено перелік найбільш значущих соціально-психологічних детермінант психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок, серед яких рівень освіти, сімейний стан та місце проживання. Проведено порівняльний аналіз впливу виявлених детермінант на основні параметри психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923.2:159.942
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мандзик, Тетяна Михайлівна .
    Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості [Текст] / Т. М. Мандзик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
локальна ідентичність -- емоційні зв'язки -- дорослість -- прив'язаність до місцевості
Анотація: Вивчаються почуття, які люди виявляють щодо місць, в яких вони народилися і зростали, а також ролі, які виконують ці місця в їх житті. Здійснюється порівняльний аналіз таких вимірів зв'язків людини з місцем як локальна ідентичність, прив'язаність до місцевості, державна ідентичність, відкритість до багатонаціонального минулого міста та значення міста для особи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Семенова, Римма Олександрівна. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості / Д. К. Корольов. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв) : рис.
Герасіна, С. В. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей / С. В. Герасіна. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 31 (4 назви)
Данилевич, Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів / Л. А. Данилевич. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
Дереча, А. А. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок / А. А. Дереча. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви) : рис.
Карабаєва, Ірина Іванівна. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі / К. В Карасьова. - С .57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв) : табл.
Качар'ян, В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей / В. С. Качар'ян. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Кулик, Т. М. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів / Т. М. Кулик. - С .72-80. - Бібліогр.: с. 840 (3 назви) : рис.
Куренчук, Л. С. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. - С .80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі / О. А. Мельник. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 98 (12 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
Мудрик, А. Б. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості / А. Б. Мудрик. - С .108-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (14 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями / О. С. Науменко. - С .115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
Пасічник, Алла Володимирівна. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід / А. В. Пасічник. - С .133-140. - Бібліогр.: с. 140 (7 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності / Т. О. Піроженко. - С .140-149. - Бібліогр.: с.149 (9 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів / І. М. Поклад. - С .149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
Поліщук, Валерій Миколайович. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) / В. М. Поліщук. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
Половіна, О. А. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект / О. А. Половіна. - С .168-176. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Соловей, О. А. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ / О. А. Соловей. - С .176-186. - Бібліогр.: с. 186 (5 назв) : табл.
Сорока, А. В. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів / А. В. Сорока. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 195 (10 назв) : рис.
Сніжна, Марина Анатоліївна. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва / М. А. Сніжна. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
Токарева, Людмила Дмитрівна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника / Л. Д. Токарева. - С .210-218. - Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації / Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей / Т. В. Яценко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) [Текст] / В. М. Поліщук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативна криза -- юнацький вік -- дорослість -- переживання кризи
Анотація: Встановлено симптоматику переживань перехідного періоду між юнацьким віком та вступом у дорослість, умовно названий "криза 23 років". На прикладі переживань дівчат аналізується її структура та зміст, що наголошує на статевій диференціації нормативних криз.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
151.51
М 71


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Текст] : монографія / Л. П. Міщиха. - Івано-Франківськ : Місто НВ, 2014. - 400 с. - ISBN 978-966-428-345-5 : 24.00 грн, 22.00 грн, 30.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія особистості
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- особистість -- пізня дорослість -- інтегративна особистісна властивість -- творчий потенціал -- психобіографічний аналіз

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

7.
153
А 43


    Партико, Тетяна Борисівна.
    Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху [Текст] / Т. Б. Партико // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 159-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психічний захист -- життєвий шлях -- конструктивність -- рання дорослість
Анотація: Досліджено механізми психічного захисту в осіб у віці 21-39 років, які по різному оцінюють коеструктивність свого життєвого шляху. Встановлено, що заперечення характерно для осіб, схильних оцінювати свій життєвий шлях як більш конструктивний або помірно конструктивний. Виявлено, що для осіб, які оцінюють життєвий шлях як менш конструктивний, найбільш вираженою є регресія.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бондарева, Т. С.
    Життєстійкість особистості в контексті способів долання складних життєвих ситуацій [Текст] / Т. С. Бондарева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 233-254. - Бібліогр.: с. 249-252 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- особистість -- копінг-стратегія -- поведінка -- асертивність -- юність -- дорослість -- долання
Анотація: У статті здійснюється теоретичний опис феномену життєстійкості та її розвиток в контексті способів долання складних життєвих ситуацій особистості в періоди юності та дорослості. Підкреслюється, що життєстійкість особистості визначають соціальна та психологічна зрілість, визначення свого місця в професійній діяльності, наявність цінністих орієнтирів. Емпірично досліджуються взаємозвязки між вираженістю компонентів життєстійкості та стратегіями стрес-долаючої поведінки. Здійснюється порівняння отриманих результатів. Надаються рекомендації щодо збільшення показників життєстійкості через розвиток асертивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153.8
П 12


    Павлик, Н. В.
    Духовно-психологічний супровід випусників закладів вищої освіти, спрямований на гармонізацію характерологічного розвитку особистості [Текст] : методичні рекомендації / Н. В. Павлик ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - [Київ] : [Логос], [2018]. - 76 с. - 8.00 грн.
УДК
РУБ 153.8
Рубрики: Психологічна служба в ВУЗі
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток особистості -- рання дорослість -- механізм актуалізації духовного потенціалу -- дисгармонійний розвиток характеру -- напрями і методи духовно-психологічного супроводу дорослих -- психологічні служби


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
005.336.2-053.8
П 55


    Помилуйко, Віра Юріївна.
    Психологія розвитку ключових компетентностей у дорослому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / В. Ю. Помилуйко ; наук. конс. І. С. Булах ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 47 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
дорослість -- ключові компетентності -- стратегічно-інтегративний підхід -- стратегія компанії -- стратегія особистості -- людські ресурси -- психологічні і педагогічні умови -- психологічні механізми -- модель компетенцій -- корпоративне навчання -- корпоративний тренінг -- розвивальна програма

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Булах, Ірина Сергіївна \наук. конс.\; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 2086
Кількість відвідувачів 141
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя