Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експериментування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- дитяче експериментування -- дослідницька активність -- творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
перцептивно-мисленнєві стратегії -- стратегіальна регуляція -- конструювання нових знань -- дитяче експериментування -- молодший дошкільник
Анотація: При конструюванні нових знань дітьми молодшого дошкільного віку основну функцію виконують перцептивні і наочно образні мисленнєві процеси, які протікають у нерозривній потоковій цілісності. Для вивчення стратегіальної регуляції конструювання дітьми нових знань застосовувались сюжетні малюнки. У дослідженні взяли участь діти 3-4 років з високим і середнім рівнем мовленевого розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
372
А 43


    Гулько, Ю. А.
    Розуміння дошкільниками емоцій [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 103-116
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
розуміння емоцій -- когнітивне конструювання -- провідні орієнтири -- надситуативна активність -- соціальне експериментування
Анотація: Розуміння дошкільниками як власних емоцій так і емоцій інших людей море протікати на рівні впізнавання, пригадування і на рівні мислення. При домінуванні процесів пам'яті розуміння емоцій дуже часто протікатиме як домислювання. Розуміння дітьми кожної конкретної емоції можна розглядати як складний рухливий когнітивний інструмент. Компонентами цього конструкту є образні уявлення, поняття, судження про прояв емоцій та причини їх появи, а також нечіткі, розпливчасті знання про можливі причини появи емоцій. Набуті дітьми знання виступають тим провідним смисловим орієнтиром, що дасть можливість дитини зрозуміти нові прояви емоцій. Зміна провідних смислових орієнтирів, на які опираються діти при розумінні емоцій (а отже і розвиток розуміння), відбувається завдяки дитячій надситуативній активності та соціальному експериментуванню


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


   
    Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц.
    Зміст:
Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24
Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34
Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46
Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52
Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56
Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту
Анотація: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


6.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Діагностичні функції дитячого експериментування [Текст] / Ю. А. Гулько // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 4-17 . - ISBN 978-966-97846-2-9
УДК


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Гулько, Ю. А.
    Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
орієнтувальна діяльність -- експериментування -- ігрова діяльність -- аналогізування як наслідування -- смислові орієнтири
Анотація: В статті викладено особливості розумового реагування дітей четвертого року життя на новий предмет, який несе для дитини багато нової інформації, що не вкладається в її систему знань. Виділено чотири рівні розумової діяльності. Перший рівень - рівень примітивних предметних орієнтувальних дій, та привнесення в свою діяльність зразків - предметно-практичних аналогів дій, що відомі дитині. Другий рівень - поява експериментальних дій з новим предметом завдяки чому дитина створює нові смислові орієнтири по яким розуміє новий предмет і одночасно будує свою подальшу діяльність із ним. В пам'яті більш актуалізуються не предметні дії, а образні аналоги, що надає діяльності дитини не лише ознак експериментування, а й ознак ігрової (уявної) діяльності. Третій рівень - дитина виконує експериментальні і ігрові дії, а створюючи завдяки цьому свої нові суб'єктивні смислові орієнтири дитина стає здатною частково сприймати орієнтири, що пропонує їй дорослий. Мовленнєва діяльність дитини більшою частиною пов'язана із дослідженням предмета. Орієнтири, які дитина виділила не пов'язані між собою. Для четвертого рівня розумової діяльності характерним є ускладнене перетікання експериментальних дій в ігрові в рамках однієї задачі, яку дитина сама собі поставила. Завдяки цьому ускладнюється вся діяльність дитини і смислові констукти, які вона створює. Смислові орієнтири виділені дитиною частково пов'язані між собою


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 48840
Кількість відвідувачів 757
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя