Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (104)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=керівництво<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
373.2.091.113-051:005.32
М 23


    Манилюк, Юлія Станіславівна.
    Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Манилюк Юлія Станіславівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.168-193. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Професійна успішність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КРЕАТИВНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА успішність -- супервізія -- розкриття потенційних можливостей -- фасилітативне керівництво -- цілеспрямоване навчання
Анотація: Дисертація присвячена проблемі дослідження креативного потенціалу керівника дошкільного навчального закладу. В роботі представлено теоретичний аналіз існуючих підходів до проблеми креативного потенціалу особистості, розкрито роль креативності в структурі управлінської діяльності як одного з провідних чинників її успішної реалізації керівником дошкільного навчального закладу. Встановлено, що розвиткові креативного потенціалу особистості керівника істотно сприяють спеціальні психолого-педагогічні впливи, основними шляхами здійснення яких є супервізія і цілеспрямоване навчання в системі післядипломної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел. : +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
005.32:331.101.3+37.07:005.95
П 16


    Панчук, Тетяна Володимирівна.
    Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Панчук Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Коломінський Н. Л. ; Центр. ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2002. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-183. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- управлінська діяльність -- активність особистості -- професійне вдосконалення -- керівництво навчальним закладом
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі впливу на управління з боку мотиваційної сфери директора школи. Визначено особливості прояву різних видів активності у процесі виконання управлінських функцій залежно від типу мотивації управління та виділено сукупність зовнішніх ознак поведінки, адекватних різним типам мотивації директорів шкіл до підвищення кваліфікації. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та щодо розподілу директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.473+37.091.113-051:005.32
Х 98


    Худякова, Віра Іванівна.
    Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Худякова Віра Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-180. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
   Соціальна психологія--Соціальна перцепція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціальна перцепція -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи
Анотація: У дисертації подано психологічний аналіз соціальної перцепції в управлінні середньою загальноосвітньою школою. Досліджуються зміст, основні функції та механізми соціальної перцепції і особливості їх прояву в управлінській діяльності керівника середньої школи. Науково обґрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл і особливостями їхньої управлінської взаємодії. Створено модель оптимальних соціально-перцептивних характеристик управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32
Ш 66


    Шкурко, Ярослава Іванівна.
    Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шкурко Ярослава Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 2000. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-167. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні якості -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи -- комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Б 81


    Бондарчук, Олена Іванівна.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бондарчук Олена Іванівна ; наук. конс. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. - Київ, 2008. - 436 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 383-436. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Особистісний розвиток--Професійна діяльність--Дисертації
   Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- КЕРІВНИК СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНІ деформації особистості -- ГЕНДЕРНІ проблеми -- ПІСЛЯДИПЛОМНа педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. конс.\; Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Черкаський, А. В.
    Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів [Текст] / А. В. Черкаський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психодіагностичні методики -- соціально-психологічний тренінг -- відбір персоналу -- керівництво колективом -- локус контролю -- самокорекція -- саморозвиток
Анотація: У статті розглядаються психодіагностичні можливості тренінгу, аналізуються основні методики, які використовуються в процесі тренінгової роботи для оцінки і вибору персоналу. Приділяється увага основним якостям особи керівника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

7.
153/154
К 89


    Кузьмін, О. Є.
    Керівництво організацією [Текст] : навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, Н. Т. Мала, О. Г. Мельник, І. С. Процик. - Львів : Видавництво Національного університету Львівська політехніка, 2008. - 244 с. - ISBN 978-966-553-664-2 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Управлінська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
керівництво -- управління -- лідерство -- менеджмент -- стилі керівництва -- комінікація

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мала, Н. Т.; Мельник, О. Г.; Процик, І. С.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
154
А 43


    Клочко, А. О.
    Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 29-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітня організація -- стиль -- керівництво -- управління -- стиль керівництва -- стиль управління
Анотація: У статті проведено аналіз наукових підходів до визначення стилю управління керівників освітніх організацій. Теоретично обґрунтовано співвідношення понять «стиль управління» і «стиль керівництва» із розглянутих вихідних положень про співвідношення управління та керівництва. Представлено наукові дослідження щодо виявлення психологічних особливостей стилів управління керівників освітніх організацій у сучасних умовах трансформацій. Складено психологічну характеристику авторитарного, демократичного та ліберального стилів управління.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Янковчук, М. М.
    До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості [Текст] / М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 242-250. - Бібліогр.: с. 249-250 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна обдарованість -- емпатія -- соціальний інтелект -- лідерські здібності -- лідерство -- керівництво
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз зарубіжних та вітчизняних підходів до проблеми соціальної обдарованості як складного, багатоаспектного явища; визначені компоненти соціальної обдарованості: соціальний інтелект, лідерські здібності та емпатія. Виділено три підходи до розуміння природи соціального інтелекту. Відмежовані поняття "лідерство" та "керівництво".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Черкаський, А. В.
    Психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді [Текст] / А. В. Черкаський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 44-47. - Бібліогр.: С. 46-47 (10 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- керівництво -- управлінські команди -- наділ повноваженнями -- групова згуртованість -- соціальна ідентифікація
Анотація: У статті розглядаються психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді, аналізуються основні теорії лідерства в сучасній науці. Головна увага приділяється тим моделям лідерства, які найбільш відповідають командній роботі. Розкриваються також основні принципи командного лідерства, які дозволяють лідерові команди сформувати і зберегти сильне почуття соціальної ідентифікації у членів команди, підвищити самоповагу і згуртованість серед них. Відмічено також, що наявність командного лідера, сформовані стосунки довіри до нього з боку інших членів команди є необхідними соціальними ознаками ефективної управлінської команди.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 44585
Кількість відвідувачів 761
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя