Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5431)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (410)Рідкісна книга (71)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:34-051+316.454.52+81'233
Б 61


    Білоножко , Анжела Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Білоножко Анжела Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-205. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- комунікативна діяльність -- комунікативні вміння -- майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.91+378-057.632:614.253.1/.2
Б 82


    Борисенко, Олександр Іванович.
    Психологічна адаптація слухачів-іноземців підготовчого факультету вищого медичного закладу освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Борисенко Олександр Іванович ; наук. кер. Томчук М. І. ; Вінницький держ. мед. ун-т ім. М. І. Пирогова. - Вінниця, 2000. - 244 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-244. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психологічна адаптація--Дисертації
   Педагогічна психологія--Вища медична освіта--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
іноземні громадяни -- навчання -- адаптация -- акультураційний стрес -- трансляція культури -- розумова працездатність -- психоемоційний стан -- емоційно-почуттєва сфера

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Томчук, Михайло Іванович \наук. кер.\; Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.62-057.87+316.454.52+81'233
В 58


    Власенко, Людмила Василівна.
    Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власенко Людмила Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 196 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Культура спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
культура спілкування -- комунікативна компетентність -- соціальний інтелект -- фрустраційна толерантність -- професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.014.52+316.454.52+81'233
Г 93


    Гуменюк, Оксана Григорівна.
    Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гуменюк Оксана Григорівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-223. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи--Недільні релігійні школи--Дисертації
   Психологя соціальної роботи--Культура спілкування--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- культура спілкування -- ідентифікація -- переконуючий вплив -- віра -- світоглядні установки -- ціннісні орієнтації -- духовні потреби -- духовна культура -- недільні релігійні школи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
316.614.6-057.875:33
М 57


    Міщенко, Олена Олександрівна.
    Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 356 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 326-356. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- студенти -- економічна соціалізація -- "людина економічна" -- психолого-економічні якості -- економічні цінності -- мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
316.723+005.32
П 14


    Паламарчук, Ольга Миколаївна.
    Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Паламарчук Ольга Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-206. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Екологіна культура--Підприємництво--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- еколого-економічна культура -- підприємництво
Анотація: В дисертації обґрунтовано, що цілісність та інтегральність еколого-економічної культури підприємця детермінується факторами внутрішньої, психологічної узгодженості емоційно-поведінкових реакцій, виявів особистості та ділових екологічних якостей підприємця. Визначено провідні соціально-психологічні чинники процесу становлення та розвиткуеколого-економічної культурипідприємців та розкрито взаємозв'язок між ними. Виявлено залежність еколого-економічної культури від рівнів сформованості структурних компонентів професійної екологічної відповідальності кожного працівника підприємства. Розроблено цільву програму, спрямовану на інтенсивне формування екологічної відповідальності підприємництва в цілому і кожного окремого підприємця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
005.73
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Соціально-психологічні умови формування організаційної культури промислового підприємства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сняданко Ірина Ігорівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 333 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Організаційна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
промислове підприємство -- організаційна культура -- навчання менеджерів -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНінг
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним умовам формування організаційної культури промислового підприємства. Розкрито сутність організаційної культури. Виділено основні типи персоналу промислового підприємства за рівнем привабливості для нього основних складових організаційної культури. Виділено психологічні чинники, які впливають на формування організаційної культури підприємства. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки керівників промислового підприємства до управління організаційною культурою промислового підприємства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922:502/504
Л 34


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Психологія розвитку екологічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Льовочкіна Антоніна Михайлівна ; наук. кер.Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 462 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 402-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА культура -- студенти -- ЕКОЛОГІЧНА освіта -- юнацький вік -- еколого-орієнтована свідомість -- ставлення до довкілля -- ЕКОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Анотація: В роботі розроблено теоретичну модель екологічної освіти. Визначено зміст і психологічну структуру неперервної екологічної освіти. Розроблено концепцію розвитку екологічної культури студентської молоді. Визначено психологічні чинники і умови формування екологічної культури у студентів. Досліджено рівень розвитку і особливості екологічної культури студентської молоді. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології викладання дисциплін екологічного циклу в системі екологічної освфіти внз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.946.3+316.454.52+81'233
К 67


    Корніяка , Ольга Миколаївна.
    Психологія комунікативної культури особистості школяра [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Корніяка Ольга Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-436. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- ШКОЛЯРІ -- спілкування -- КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ -- навчальна практика спілкування
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
005.32+37.07:005.73
Ш 37


    Шевченко, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Шевченко Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 305 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 209-238. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Організаційна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ навчальні заклади -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ -- ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня
Анотація: У дослідженні розкрито зміст та структуру організаційної культури та її роль у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку основних компонентів організаційної культури та визначено типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів і чинниками мезорівняі мікрорівня. Визначено умови психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено та апробовано тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.9.01/К 33-221908
   159.9(092)
   К 33


    Кениг, Эдмунд.
    В. Вундт, его философия и психология [Текст] : альбом / Эдмунд Кениг ; пер. с нем. С. Штейнберга. С портретом В. Вундта. - Санкт-Петербург : Издание редакции журнала "Образование", 1902 (Типо-литогр. Б.М. Вольфа). - 195, [1] с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Наукове видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Штейнберг, С. \пер.\; Вундт, Вільгельм (Вільгельм Максиміліан ; німецький лікар, фізіолог, філософ, психолог, який відокремив психологію як науку від філософії та біології, був першою людиною, яка коли-небудь називала себе психологом. В галузі психології використав експериментальну психологію ; 1832-1920) \о нем\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
   159.9(092)
   В 54


    Виттельс, Ф.
    Фрейд, его личность, учение и школа [Текст] : альбом / Ф. Виттельс ; пер. с нем. Г. Б. Таубмана ; вступ. ст. М. А. Рейснера. - Ленинград : Госиздат, 1926 ("Печатный двор"). - 199, [1] с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Наукове видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Таубман, Г. Б. \пер.\; Рейснер, М. А. \авт. вступ. ст.\; Фрейд, Зигмунд (Сигізмунд Шломо Фрейд ; австрійський психолог і невролог єврейського походження, який вивчав людське несвідоме. Він розвинув методику вільних асоціацій та тлумачення сновидінь, яку було покладено в основу психоаналізу, і сформулював концепцію структури психіки ; 1856-1939) \о нем\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
37.064+316.47]:377
Ш 36


    Шетеля, Наталія Ігорівна.
    Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. І. Шетеля ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМат -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
371.015
П 78
371.015 / П 78-ЧЗ


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 244 с. : табл. - ISSN 2077-2289. - 10.00 р.
    Зміст:
Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С .27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв)
Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві / Е. П. Верещак. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі / Н. Д. Володарська. - С .50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес / С. А. Гончаренко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності / Н. М. Дембицька. - С .65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД / Л. О. Курганська. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви) : рис.
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв) : табл.
Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності / Л. І. Пилипенко. - С .184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв) : рис.
Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві / А. В. Алексеева. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення / В. В. Антоненко. - С .13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв )
Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї / Г. М. Бевз. - С .20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога / Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. - С .73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського / Г. В. Дьяконов. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст / В. Ф. Казібекова. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв)
Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості / Я. Є. Кальба. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв)
Куліш, В. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології / В. Куліш. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Кутас, М. С. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами / М. С. Кутас. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
Лазарук, Т. М. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності / Н. М. Лазарук. - С .131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
Лаптєва, Г. Р. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента / Г. Р. Лаптєва. - С .139-147. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
Орішко, Н. К. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці / Н. К. Орішко. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв)
Пащенко, С. Ю. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу / С. Ю. Пащенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі / Н. В. Постоюк. - С .192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
Савчин, Н. В. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини / М. В. Савчин. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв)
Широкорадюк, Л. А. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління / Л. А. Широкорадюк. - С .223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
316.6
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дембицька, Наталія Миколаївна.
    Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності [Текст] / Н. М. Дембицька // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна суб'єктність -- суб'єктність особистості -- відносини власності -- ставлення до власності
Анотація: В статті аналізується психологічна сутність становлення економічної культури особистості в просторі особистої власності. Подаються атрибутивні ознаки власності Обгрунтовується соціально-психологічне розуміння особистої власності. Представлена теоретична структурно-функціональна модель процесу становлення економічної культури школяра в системі особистої власності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
796.011.3:159.923.6
Т 19


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тараненко, І. В.
    Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів [Текст] / І. В. Тараненко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- девіантна поведінка -- підлітки -- фізична культура -- спорт
Анотація: Стаття присвячена дослідженню рівня самооцінки у девіантних підлітків та підлітків-спортсменів. Проаналізовано особливості підліткового віку та вплив занять фізкультурою і спортом на формування особистості підлітка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

19.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 127 с. - ISSN 2072-4772. - 07.00 грн.
    Зміст:
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів / А. М. Грись. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 12 (9 назв)
Маценко, Віктор Федорович. Загальнопсихологічні проблеми становлення індивідуальності в умовах постіндустріального суспільства / В. Ф. Маценко. - С .14-27. - Бібліогр.: с. 26 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Суб'єктивні чинники психічного вдосконалення людини / Ж. М. Маценко. - С .28-36. - Бібліогр.: с. 35 (7 назв) : табл.
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку / М. М. Павлюк. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
Савіна, М. І. Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (16 назв)
Соколюк, Анна Олександрівна. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця / А. О. Соколюк. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
Степура, І. В. Телебачення країн європейського союзу в діалозі суспільство-мовник-держава / І. В. Степура. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
Філоненко, Л. А. психолого-педагогічний вплив на процес формування духовності неповнолітніх у соціально-реабілітаційному закладі / Л. А. Філоненко. - С .84-92. - Бібліогр.: с. 92 (1 назва)
Чайка, Галина Василівна. Ціннісно-смислова сфера у кризові періоди розвитку особистості / Г. В. Чайка. - С .93-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (15 назв)
Чиханцова, О. А. Чинники ефективного оволодіння іноземними мовами студентами ВНЗ / О. А. Чиханцова. - С .102-109. - Бібліогр.: с. 108 (12 назв)
Щербина, Л. Ф. Реорганізація психічного змісту в процесі короткотермінового консультування / Л. Ф. Щербина. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (6 назв) : табл.
Мельничук, О. Б. Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації / О. Б. Мельничук. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
316.733
С 13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савіна, М. І.
    Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства [Текст] / М. І. Савіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 45-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (16 назв)
УДК
Рубрики: Етнічна психологія
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- стать -- етнос -- культура етносу -- гендерні уявлення -- інформаційне суспільство
Анотація: Концептуальною основою дослідження є уявлення про особливості формування психіки, зокрема гендерних уявлень особистості в сучасних умовах інформаційних технологій. Проаналізовано, що гендерна ідентифікація в сучасних умовах відбувається під впливом нових, сучасних гендерних уявлень щодо ролі чоловіка й жінки в суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 137913
Кількість відвідувачів 1361
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя