Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.
316.628:331.535+159.947.5+159.922.8
Б 33


    Башук, Людмила Петрівна.
    Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку [ Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Башук Людмила Петрівна ; наук. кер. Хомич Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 244-259. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Працевлаштування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький і дорослий вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
потреба -- мотив -- настановлення -- мотиваційний чинник -- мотивація працевлаштування -- довготривале безробіття -- короткотривале безробіття
Анотація: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хомич, Галина Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
(159.952.13+159.942):37.032
Н 19


    Назарець, Людмила Миколаївна.
    Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарець Людмила Миколаївна ; наук. кер. Павелків Р. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т . - Рівне, 2009. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційна регуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний інтерес -- мотив -- мотивація -- навчально-пізнавальна діяльність -- підлітки -- формування інтересів -- емоційна регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі пізнавальних інтересів підлітків, актуальність якої набуває особливого значення в умовах зміни традиційних поглядів на навчально-виховний процес. проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У консунтуальному експерименті досліджено змістовні характеристики пізнавального процему (рівень інтенсивності прояву, предметна спрямованість, характер) та встановлено особливості динаміки пізнавальних інтересів підлітків. Експерементально визначено особливості емоційного впливу на процес формування пізнавальних інтересів учнів. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму формування пізнавальних інтересів підлітків засобами емоційної регуляції. Матеріали дослідження можуть бути використані в практичній діяльності психологічних служб середніх та загальноосвітніх закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6
М 74


    Мойсеєва, Олена Євгенівна.
    Психологія агресивності підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Мойсеєва Олена Євгенівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 395 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 357-390. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресивність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агресивна поведінка -- ворожість -- соціальне научіння -- мотив -- деліквентність -- переживання -- самоактуалізація
Анотація: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:159.955+37.016:808.1
П 68


    Прайсман, В. Д.
    Понимание младшими школьниками мотивов поведения литературных персонажей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Прайсман В. Д. ; науч .рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1952. - 267 с. - Библиогр.: с. 256-267. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Понимание--Мотивы поведения--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
мотивы поведения -- мотив долга -- мотив дружбы -- поведение литературного персонажа
Анотація: Диссертация посвящена вопросу о понимании детьми художественных произведений. Анализируется понимание младшими школьниками мотивов поведения литературных персонажей. Установлено, что понимание младшими школьниками изучаемых мотивов осуществляется с неодинаковым успехом, и зависит от способа руководства детским чтением, и от раскрытия мотивов в каждом отдельном произведении, а также от умения читать и адекватно воспринимать, запоминать и воспроизводить прочитанный текст. Показано, что младшие школьники не всегда осознают противоречивую мотивацию, даны рекомендации для составления книг для чтения в младших классах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:005.32+37.091.212.7
Р 83


    Руда, Наталія Леонідівна.
    Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Руда Наталія Леонідівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 220,[18] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-221. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотиваційна сфера -- активізація -- рівень навчальних досягнень
Анотація: У дисертації висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Схарактеризовано вікові зміни у змісті та інтенсивності вияву далекої й близької мотивації учнів старших класів під впливом їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій мотиваційної сфери старшокласників, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.96+159.9:796
С 50


    Смаглий, Евгений Иванович.
    Проявление и формирование психического состояния уверенности (на материале действий тяжелоатлетов) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Смаглий Евгений Иванович ; науч. рук. Коссов Б. Б., Филатов А. Т. ; Донецк. обл. ин-т усовершенствования учителей. - Донецк, 1988. - 216 с. : рис., табл., фотогр. - Библиогр.: с. 196-216. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Уверенность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
психология спорта -- формирование уверенности -- мотив качества -- мотив результата -- соревновательные действия
Анотація: В работе предложена системно-структурная модель проявления и формирования состояния уверенности. Проанализировано соотношение позитивного и негативного слоев субъективных показателей, осознаваемых и неосознаваемых форм переработки информации в экстремальных условиях соревновательных действий, показана роль временных факторов в проявлении и формировании состояния уверенности тяжелоатлетов

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коссов, Б. Б. \науч. рук.\; Филатов, А. Т. \науч. рук.\; Донецкий областной институт усовершенствования учителей (Донецк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.8+316.47
Ш 25


    Шарган, Оксана Михайловна.
    Оценочные отношения как мотив выбора друга в ранней юности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шарган Оксана Михайловна ; науч. рук. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1986. - 146 с. : табл. - Библиогр.: с. 130-146. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Оценочные отношения--Мотивация--Диссертации
   Возрастная психология--Юность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
оценочные отношения -- выбор друга -- раннее юношество -- дружба -- межличностное взаимодействие -- самооценка
Анотація: В исследовании оценочные отношения старшеклассников рассматриваются в качестве мотивов межличностного общения и выбора друга, выяснена их роль как психологического условия возникновения и развития дружбы в ранней юности. Выявлены условия активизации процесса развития нравственного самосознания личности в ранней юности при педагогически направленном использовании возможностей учебных дисциплин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923
Р 13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Работа, Т. О.
    Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки [Текст] / Т. О. Работа, О. В. Царькова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- девіація -- аномалія -- групове відхилення -- мотив -- конфлікт
Анотація: Стаття присвячена теоретичному розгляду проблеми соціально-психологічних проявів девіантної поведінки. Акцентується увага на причини девіації та можливість профілактики її проявів у майбутньому людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Царькова, О. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
316.628
Я 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Текст] / С. М. Янкевич // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- духовність -- моральність -- цінності -- мотив -- особистісний розвиток
Анотація: Охарактеризовано стан дослідження духовності, її видів і проявів в контексті професійного становлення майбутніх психологів та соціальних педагогів. Проаналізовано праці вчених із проблематики духовного становлення особистості. Виділено чинники духовної готовності фахівців освітньої галузі до психолого-педагогічної роботи із соціально дезадаптованими підлітками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

11.
159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
81'23
К 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу [Текст] / Л. О. Калмикова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
спонтанне мовлення -- мовленнєва діяльність -- розвиток -- мотив -- інтенція -- цілеутворення -- внутрішнє програмування -- граматичне структурування
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.922
В 19


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Василенко, Я. О.
    Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці [Текст] / Я. О. Василенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
"Я" тілесне -- розвиток -- тілесний досвід -- організм -- мотив -- схема тіла -- тілесність
Анотація: У статті розглянуто формування та досягнення мотиву, який сприяє формуванню та розвитку конкретного уявлення про "Я" тілесне. Описано створену автором розвивальну програму, спрямовану на розвиток тілесності у підлітковому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.923
О-58


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Онуфрієва, Ліана Анатоліївна.
    Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях [Текст] / Л. А. Онуфрієва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 373-384. - Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- поведінка -- діяльність -- потреба -- мета -- особистість
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми мотиву та мотивації у концептуальних підходах сучасних учених. Виділено і узагальнено різні підходи до розуміння феномену мотивації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.955.1
Д 79


    Дуткевич, Тетяна Вікторівна.
    Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) [Текст] / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 206-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- мотивація -- пізнавальні процеси -- суперечність -- мовець -- мотив -- мовлення -- сприйняття -- пам'ять -- мислення -- ірреальне бажання
Анотація: Розкрито складові розумової діяльності мовця і їх функції при побудові висловлення ірреального бажання. Показано, що розумова діяльність мовця містить мотиваційну та операційну сторони, а її результатом є розуміння шляхів подолання суперечностей. Виділено компоненти розумової діяльності мовця при побудові висловлення ірреального бажання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Панчишина, Тетяна Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.9:316.6
К 78


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Красілова, Ю. М.
    Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених [Текст] / Ю. М. Красілова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 59-70. - Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- злочин -- неповнолітні засуджені -- альтернативні покарання -- мотив злочину -- мотиваційна сфера -- правопорушники -- психокорекція
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення мотиву злочину. Доведено провідну роль мотиву і мотивації при характеристиці злочинів. Розглянуто специфіку підліткового віку. Визначено особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників. Розроблено типологію неповнолітніх правопорушників, відповідно до особливостей їх мотиваційної сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
372
А 43


    Завязун, Т. В.
    Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. [Текст] / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
потребно-мотиваційна сфера -- мотив -- мотивація -- мотиваційна складова особистості -- навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано значення мотивації як засобу активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, розкрито її вплив на особистісний розвиток дитини-дошкільника. Акцентовано увагу на необхідності пошуку найбільш ефективних умов організації навчального процесу, спрямованого на формування не тільки змістовної (знання) та операційної (уміння) сторони програми, а й мотиваційної.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кльоц, Любов Антонівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів [Текст] / С. С. Макаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 218-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- мотивація навчання -- особистісно-мотиваційна сфера -- навчальна діяльність
Анотація: У статті визначено вплив особистісно-мотиваційної сфери студентів на засвоєння ними навчального матеріалу. Теоретично доведено, що методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльність студентів побудовані на розумінні навчальної мотивації, як різновид мотивації, включеної в діяльність навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сєргєєнкова, О. П.
    Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента [Текст] / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- учбова мотивація -- мотиваційна сфера особистості -- розвиток особистості -- психологічні чинники розвитку особистості
Анотація: Стаття присвячена визначенню понятійного конструкту "психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості" та виділенню ряду психологічних чинників, що сприяють оптимізації розвитку особистості майбутнього фахівця в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу. Психологічний чинник розвитку особистості - це внутрішня, психічна передумова, що актуалізує процес розвитку й детермінує спрямованість та характер його протікання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлов, Ф. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кісарчук, Зоя Григорівна.
    Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символ драми [Текст] / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 132-146 : табл. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
катативно-імагнітивна психотерапія -- підліток -- етап психокорекції -- групова динаміка -- актуальні переживання -- глибинні переживання -- перенесення -- контрперенесення -- мотив
Анотація: У статті викладаються результати експериментального дослідження, спрямованого на корекцію негативних переживань підлітків у стосунках з батьками засобами кататимно-імагінативної психотерапії. На прикладі групової форми роботи показаний загальний хід психокорекції, розглянуті психодинамічно процеси в групі, проаналізовані досягнуті зміни в групі як цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лазос, Гелена Петрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 24549
Кількість відвідувачів 576
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя