Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=осмисленність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
372
А 43


    Ваганова, Н. М.
    Творче сприймання і його психологічні характеристики [Текст] / Н. М. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 31-40
УДК
РУБ 372
Рубрики: психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленність сприймання -- дошкільний вік
Анотація: У статті аналузуються дослідження, присвячені психології творчого сприймання, визначається саме поняття "творче сприймання", його психологічні характеристики та особливості розвитку у дошкільному віці. У процесі активної пізнавальної діяльності дітей сприймання набуває цілеспрямованого творчого характеру і передбачує обов'язкове отримання нової інформції, яка залежить від того, наскільки дитина зберігає здібність бачити індивідуальні відмінності в об'єктах. У більшості випадіків починає домінувати узагальненість, схематичність, стереотипність сприймання. Важливо спеціально вчити дітей сприйманню, так як без навчання цей процес зберігає злитність, неточність, синкретичність. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість. Сприймання стає цілеспрямованим процесом, у якому виділяються довольні дії - розгляд, пошук - від схематичного, нерозчленованого воно переходить до цілісного цілеспрямованого спостереження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.923.2(043.3)
О 82


    Отенко, Світлана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку салютогенетичної спрямованості особистості [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / С. А. Отенко ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 205 с. : табл. + 1 додатки 5 с. - Бібліогр.: с. 180-205 (259 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- салютогенез -- почуття когерентності -- салютогенетична спрямованість -- психологічне здоров'я -- психологічне благополуччя -- задоволеність життям -- автономія -- життєстійкість -- психологічні ресурси -- самоприйняття -- осмисленність -- тренінг сприяння салютогенетичній спрямованості
Анотація: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв'язання проблеми салютогенетичної спрямованості особистості, що грунтується на методологічних принципах позитивного функціонування особистості, салютогенетичній парадигмі А. Антоновськи та полягає у тлумаченні її як чинника психологічного благополуччя й психічного здоров'я особистості, створенні процедури її діагностики, обгрунтуванні та апробації програми тренінгу сприяння салютогенетичної спрямованості в контексті розвитку в особистості здатності до підтримки психічного здоров'я, розкриття й розвитку особистісного потенціалу. Основною метою дослідження є теоретичне обгрунтування та емпіричне вивчення структури та психологічних чинників салютогенетичної спрямованості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк , Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.[373.2.016:81-028.31]:616.896
С 60


    Соловова, Тетяна Іванівна.
    Особливості розвитку мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Т. І. Соловова ; наук. кер. Б. М. Ткач ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 198 с. : табл. + 1 додатки 50 с. - Бібліогр.: с. 177-198 (239 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- мовленнєва компетентність -- мовленнєва компетентність дошкільників із розладами аутистичного спектру -- корекція -- діагностика -- програма -- модель -- почуття когерентності -- салютогенетична спрямованість -- психологічне здоров'я -- психологічне благополуччя -- задоволеність життям -- автономія -- життєстійкість -- психологічні ресурси -- самоприйняття -- осмисленність -- тренінг сприяння салютогенетичній спрямованості
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню й експериментальному вивченню проблеми розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. За результатами теоретичного аналізу виокремлено основні наукові підходи до характеристики мовленнєвої компетентності особистості. Виокремлено вікові особливості дітей дошкільного віку, специфіка їх мовленнєвого розвитку. Схарактеризовано клінічні картини, діагностичні критерії розладів аутистичного спектру. Представлено риси мовлення дітей дошкільного віку з аутистичними розладами. Здійснено аналіз досліджень, присвячених діагностиці, корекції, розвитку мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ткач, Богдан Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 77654
Кількість відвідувачів 905
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя