Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=потреба у спілкуванні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
15(08)
А 43


    Зеленська, З. П.
    Психологічні особливості емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 26-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційні бар'єри -- міжособистісне спілкування -- потреба у спілкуванні -- учень основної школи -- шкільна тривожність
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження, проведеного в експериментальній та контрольній групах, яке було спрямоване на визначення психологічних особливостей емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи. Встановлені відмінності за показниками емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні між учнями контрольної та експериментальної груп. Зазначено, що учні контрольної групи більш схильні до неадекватного прояву емоцій, домінування в них негативних емоцій, небажання зближуватися з людьми, а також у них виявлена більша кількість загальної суми емоційних бар'єрів. Також визначено, що в учнів контрольної групи з високих показників неадекватного прояву емоцій показники фрустрації потреби у досягненні успіху та страх не відповідати очікуванням оточення знижуються, і навпаки, що нижчого рівня в них показники неадекватного прояву емоцій, то тим вищого рівня в них фрустрація потреби у досягненні успіху та страх не відповідати очікуванням оточення. А що вищого рівня у них стає шкільна тривожність та страх перевірки завдань, то тим негнучкіші й невиразніші стають їхні емоції. Результати проведеного емпіричного дослідження вказують на необхідність розробки та впровадження корекційної програми, спрямованої на зниження емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні та шкільної тривожності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 134541
Кількість відвідувачів 1823
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя