Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прикордонник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.974.2:164.053]-057.36(043.5)
Л 64


    Литвинчук, Михайло Юрійович.
    Формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / М. Ю. Литвинчук ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 285 с. - Бібліогр.: с. 198-224 (224 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- психологічна готовність -- прикордонник -- кризова ситуація -- комплексна програма -- рівні сформованості психологічної готовності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях. У роботі уточнено психологічний зміст поняття кризової ситуації, екстремальної ситуації, психологічної готовності. В изначено критерії й показники та охарактеризовано рівні сформованості психологічної готовності до прийняття рішення в кризових ситуаціях. Окреслено алгоритм прийняття рішення прикордонником у кризових умовах та встановлено, що на готовність до прийняття рішення в кризовій ситуації впливає особистісний фактор як: рівень агресивності, тривожності, упевн еності в собі, конфліктності тощо. Розроблено модель формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Презентована модель містить цільовий блок, теоретико - методологічний, змістово - технологічний та резу льтативний. Створено й апробовано комплексну програму формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувальног о експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.974.2:164.053]-057.36(043.5)
Л 64


    Литвинчук, Михайло Юрійович.
    Формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / М. Ю. Литвинчук ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- психологічна готовність -- прикордонник -- кризова ситуація -- комплексна програма -- рівні сформованості психологічної готовності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях. У роботі уточнено психологічний зміст поняття кризової ситуації, екстремальної ситуації, психологічної готовності. В изначено критерії й показники та охарактеризовано рівні сформованості психологічної готовності до прийняття рішення в кризових ситуаціях. Окреслено алгоритм прийняття рішення прикордонником у кризових умовах та встановлено, що на готовність до прийняття рішення в кризовій ситуації впливає особистісний фактор як: рівень агресивності, тривожності, упевн еності в собі, конфліктності тощо. Розроблено модель формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Презентована модель містить цільовий блок, теоретико - методологічний, змістово - технологічний та резу льтативний. Створено й апробовано комплексну програму формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувальног о експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 257 с. : табл. + 1 додатки 182 с. - Бібліогр.: с. 229-257 (266 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно-спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 54831
Кількість відвідувачів 1012
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя