Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.
37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Л 13


    Лавриненко, Світлана Леонідівна.
    Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм педагога--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- розвиток -- професійна самосвідомість -- професійна компетентність -- рефлексія -- гнучкість -- педагогічний потенціал -- суб'єктивність -- вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2-057.17:005.6+005.32
К 71


    Косар, Уляна Богданівна.
    Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Косар Уляна Богданівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 208-225. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- КЕРІВНИК -- професіонал -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ОБРАЗ Я-професіонал -- професійна самооцінка -- здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
378-057.875:331.54
М 12


    Мащенко, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Мащенко Наталія Іванівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 195 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- рефлексія -- адаптація -- професіонал -- соціалізація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнев, Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32
П 15


    Пампуха, Лідія Олександрівна.
    Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Пампуха Лідія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2006. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівники--Гендерні стереотипи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні стереотипи -- професійна роль -- рольовий конфлікт -- професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2:331.54:34-051-057.875
К 17


    Каламаж, Руслана Володимирівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2010. - 485 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 405-443. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна я-концепція -- майбутні юристи -- ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМООЦІНКА -- САМОСТАВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ЮРИДИЧНА етика -- ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Г 70


    Горова, Олена Олександрівна.
    Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. О. Горова ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 398-431. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- творчий саморозвиток особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- майбутні будівельники -- ПРОФЕСІЙНА культура -- освітня суб'єктність -- професійна самосвідомість -- студенти -- професійна мобільність -- професіоналізація -- ціннісне ставлення до професії
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378.091.12:376-056.262-051:159.9
П 14


    Паламар, Олена Михайлівна.
    Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога [Текст] / О. М. Паламар // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 442-456. - Бібліогр.: с. 452-454 (15 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- тифлопедагог -- пізнавальна функція -- рефлексивна функція -- професійна самосвідомість -- педагогічна діяльність -- порушення зору -- депривація
Анотація: Розкрито пізнавальні та рефлексивні аспекти психологічної компетентності тифлопедагога. Представлено аналіз рефлексивної діяльності педагога, її змісту та спрямованості. Подано різні класифікації рефлексії, наявні в психолого-педагогічній літературі. Показано зв'язок проблем суб'єктності та самосвідомості педагога з питанням рефлексії професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.9007.2
П 32


    Підбуцька, Ніна Вікторівна.
    Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера [Текст] / Н. В. Підбуцька // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 498-508 : табл. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- задоволеність професією -- майбутні інженери -- образ професії -- професійна самосвідомість -- особистісно-професійний розвиток -- успішна професіоналізація
Анотація: У статті досліджено особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера, до якого віднесено особистісно-професійну задоволеність і образ професії інженера. Використано комплекс психодіагностичних методик. Розкрито динаміку задоволеності професією протягом навчання у ВНЗ. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу виявлені уявлення щодо професії респондентів із низьким рівнем особистісно-професійної задоволеності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.9
К 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кльоц, Любов Антонівна.
    Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126 : рис. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- Я-концепція -- практичний психолог -- професіоналізація
Анотація: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна гідність -- професійна самосвідомість -- професійна самооцінка -- ціннісне ставлення
Анотація: У статті розглядається проблема ціннісного ставлення особистості до себе, соціуму, професійної діяльності. При розгляді співвідношення понять "професійна самосвідомість" і "професійна гідність" акцентується увага власне на особистісних складових самооцінного характеру, а саме: професійній самооцінці й самоефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

15.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- професійна діяльність практичного психолога -- ситуація невизначеності -- рефлексія -- професійна самосвідомість -- смислоутворення
Анотація: У запропонованій статті розглянуті основні погляди на сутність конфлікту, його окремі прояви і способи подолання. Проаналізовано впливу фактора невизначеності умов діяльності на становлення конфлікту. Парадигма мозаічного об'єднання опосередкована як модель подолання конфлікту. Показано, що рефлексивне мислення виступає найважливішою складовою професійної самосвідомості особистості практичного психолога в ситуації конфлікта. Феноменологічна рефлексія розгортає свідомість у перспективі смислоутворення. Смисл детермінує активність свідомості, професійної діяльності практичного психолога.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 223-233 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-особистісні якості -- професійні компетенції -- професійна свідомість -- професійна самосвідомість -- професійна культура
Анотація: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпретації теоретико-методологічного аналізу індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій претендентів на вакантні посади спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості, визначення психологічних передумов формування їх професійної самосвідомості. Визначено, що професійну самосвідомість варто розглядати у межах соціокультурного підходу. Професійна самосвідомість, як складова самосвідомості постає у зв'язку із культурно-історичною традицією, а також факторами, що дозволяють з'ясувати базові, нормативно зафіксовані умови функціонування структур, котрі пов'язані з процесами становлення професійної самосвідомості та в цілому надають можливість створення теоретичної моделі успішного та ефективного спеціаліста та керівника базового центра зайнятості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Турбан, В. В.
    Становлення та професійне самовизначення особистості [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- професійне становлення особистості -- професійна ідентифікація -- професійна самосвідомість -- професійна самореалізація -- професійна культура -- самоактуалізація особистості
Анотація: У статті аналізуються особливості становлення та професійне самовизначення особистості крізь призму професійної ідентифікації особистості. Показано, що професійна самоідентифікація спричинює мотиваційно ціннісне відношення до своєї діяльності і стійкого образу Я, впливає на формування позитивної професійної самосвідомості особистості. З'ясовано, що розкриття сутності професійної самосвідомості пов'язане з ідентифікацією та відчуженням. Довдено, що вільна самоідентифікація є характерною для самоактуалізованої особистості, яка втілює свій образ Я.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- конфліктологічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- Я-концепція -- самореалізація -- професійна самосвідомість
Анотація: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Терещенко, Л. А.
    Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів [Текст] / Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 284-298. - Бібліогр.: с. 296-298 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна самосвідомість -- активізація професійної самосвідомості -- спеціальні курси -- заняття з формування професійної самосвідомості
Анотація: У статті розглядаються питання забезпечення умов для цілеспрямованого формування професійної самосвідомості студентів у вищому навчальному закладі. Зазначено, що використання спеціальних курсів, де завдання будуть спрямовані на використання і тренування механізмів рефлексії, цілепокладання (мотивація через постановку цілей) та смислоутворення, сприятиме активізації професійної самосвідомості студентів-психологів. Запропоновано спецкурс "Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів". Обгрунтовано його організаційно методичні засади, наведені конспекти занять, які надають цілісне уявлення про його зміст і будову.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дзюбко, Л. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 13081
Кількість відвідувачів 1053
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя