Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне самоздійснення вчителів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(5А2.2)П
А 43


    Савченко, Тетяна Леонідівна.
    Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 118-124. - Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія праці
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення вчителів -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз
Анотація: У статті подано результати психодіагностичного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані результати були перевірені за допомогою регресивного аналізу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
15(5А2.2)П
А 43


    Савченко, Тетяна Леонідівна.
    Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 143-152. - Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення вчителів -- чинники професійного самоздійснення -- регресійний аналіз
Анотація: У статті описуються результати теоретичного і експериментального психодіагностичного дослідження 2016-2018 років, яке було здійснене в межах виконання теми НДР "Психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення фахівців в умовах соціально-економічних перетворень". Наше дослідження було спрямоване на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані дані перевірені за допомогою регресивного аналізу. Встановлено, що найвагомішими виявились чотири чинники: шкала ціннісних орієнтацій, самоефекнивність, зовнішня негативна мотивація, шкала поглядів на природу людини. Безпосередньо вони впливають на професійне самоздійснення вчителів, яке в свою чергу є вершиною самореалізації та розкриття творчого і духовного потенціалу людини. Очевидно, що обрані методики містять показники, які можна розглядати в якості виражених чинників професійного самоздійснення вчителів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 7460
Кількість відвідувачів 561
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя