Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.035+053.6+056.49
Ф 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філоненко, Л. А.
    Психолого-педагогічний вплив на процес формування духовності неповнолітніх у соціально-реабілітаційному закладі [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 84-92. - Бібліогр.: с. 92 (1 назва)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний вплив -- духовність -- соціальна дезадаптація -- дезадаптовані неповнолітні -- соціально-реабілітаційний заклад
Анотація: Розглядаються наявні проблеми соціальної реабілітації в психологічній і педагогічній практиці, соціокультурного і духовного виховання неповнолітніх, які перебувають у соціально-реабілітаційному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 29790
Кількість відвідувачів 1156
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя