Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (17)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психотехніки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.98
П 86


   
    Психологічна служба [Текст] : підручник / НАПН України ; наук. ред. В. Г. Панок. - Київ : Ніка-Центр, 2016. - 362 с. - ISBN 978-966-521-691-9 : 100.00 грн
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
психологічна практика -- психологічна служба -- особистість практичного психолога -- практичні психологи -- розвиток педології -- розвиток психотехніки
Анотація: Tcnm полный текст в эле выгляде

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, В. Г. \наук. ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

2.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 219 с. : табл. - Бібліогр.: С. 180-205 (307назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: С. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Брик, О. М.
    Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень [Текст] / О. М. Брик, М. С. Кочаровський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний тренінг -- ведучий соціально-психологічного тренінгу -- тренінгова група -- групова взаємодія -- прийняття рішень -- конфлікт -- психотехніки -- комунікативні навички
Анотація: Статтю присвячено дослідженню питання значення та впливу соціально-психологічних тренінгів на вироблення культури прийняття рішень, ролі ведучого тренінгу та конфлікту ведучого з групою в процесі тренінгу на різних його етапах, а також ступеню впливу зазначених чинників на досягнення мети тренінга - підготовки до прийняття рішень. У статті зазначається, що під час навчання прийняттю рішень за допомогою соціально-психологічних тренінгів, тренінгова група в контрольованих умовах проходить всі етапи прийняття рішень та має можливість зіткнутися з конфліктами, що пов'язані з процесом прийняття рішень, а також отримує медіацію з боку ведучого групи, з подальшим поясненням прийнятих в процесі тренінгу рішень та пошуком альтернативних шляхів прийняття необхідного рішення задля уникнення або пом'якшення конфліктних ситуацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кочаровський, М. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 151377
Кількість відвідувачів 1366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя