Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (619)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=свідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115 
1.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:502/504
В 35


    Вернік, Олексій Леонідович.
    Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вернік Олексій Леонідович ; наук. кер. Москович С. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 160 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-160. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Педагогічна психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ -- уявлення -- довкілля -- екологічна психологія -- екологічная свідомість -- підліток
Анотація: Дисертацію присвячено процесу формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Доведено доцільність його вивчення саме в підлітковому віці. Визначено семантичну структуру образу довкілля. Побудовано його психосемантичний простір у свідомості підлітків та виявлено деякі особливості. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи", як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об`єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх. Досліджено статеву та вікову специфіку інших його складових серед учнів 7-10-х класів середніх шкіл.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москович, Сергій Георгійович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922:502/504
Х 20


    Харитонов , Роман Юрійович.
    Усвідомлення кліматичних змін як чинник становлення екологічної свідомості молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Харитонов Роман Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
кліматичні зміни -- екологічна свідомість -- екологоосвітний простір -- усвідомлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячеється проблемі самоусвідомлення сутності кліматичних змін саме як чиннику, що сприяє становленню екологічної свідомості та екологічної культури студента в цілому. На підгрунті теоретичного аналізу проблеми визначено, ставлення до кліматичних змін-цілісний психологічний механізм, змістовним аспектом якого виступає власне ставлення, а динамічним-фіксована установка, проте психологічна природа й та роль упрозорюється у смисловій регуляції. Тобто, ставлення до кліматичних змін є суб"єктивно забарвленним відображенням особистістю взаємозв"язків власних потреб з об"єктами та явищами світу, виступає чинником, що зумовлює поведінку. Впродовж теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що "екологічна свідомість" -єдність знання й ставлення, створюється й має прояв у діяльності та спілкуванні; сукупність екологічних й кліматичних уявлень, сформованості ціннісного ставлення до природи в цілому, стратегій та технологій взаємодії з нею. Суттєвими функціями екологічної свідомості є аксіологічна, споживча, адаптаційна. Системоутворюючимелементом у системі соціально-психологічних чинників розвитку екологічної свідомості виступає ціннісно-значеннєвий (екологоорієнтовані цінності). За результатами емпіричного дослідження виявлено типи екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів: екологічно активна, відповідальна особистість, котра має ціннісне, відповідальне ставлення до природи, приймає відповідні рішення та дії (авторитарно-авторитарна); об"єктивна (активно-об"єктивна); еколого-пасивна, індиферентна особистість, погано поінформована, не має власних етичних, ціннісних ставлень до природи, кліматичних змін; безініціативна (стереотипна, пасивно-стереотипна); безвідповідальна (пасивно-індиферентна). В цілому, за результатами дисертаційного дослідження відзначається, що психологічний супровід розвитку екологічної свідомості молоді-це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності зазначеного процесу через використання науково-обгрунтованого комплексу психологічних чинників. Процес психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості студентської молоді складається з конструювання засобів оволодіння операційною стороною екологоорієнтованої діяльності, а також комплексу заходів, спрямованих на усвідомлення молоддю особистісної й соціальної значущості екологічної культури особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.953.5-053.6:81`243
Б 60


    Бігунова, Світозара Анатоліївна.
    Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бігунова Світозара Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - 325 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
зорієнтоване навчання -- когнітивна складність -- особистість -- полікультурна компетентність -- міжкультурна свідомість -- крос-культурна взаємодія
Анотація: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.776.33:659.1
В 75


    Ворначева , Тетяна Рашидівна.
    Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична реклама--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
когнітивно-стильові особливості -- політична свідомість -- політична реклама -- рефлексія -- розуміння -- політична активність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. У сприйнятті політичної реклами вирішальне значення відіграють соціокультурні й когнітивні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта до політики, влади, держави взагалі й специфіку сприйняття ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив виділити наступне: а) взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей студентів може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: активно-авторитарного, активно-толерантного, пасивно-конформного, пасивно-критичного; б) розуміння тексту відбуваєтся щонайповніше студентами з активно-толерантним і пасивно-критичним типом політичної свідомості; в) представники активно-толерантного типу політичної свідомості продемонстрували, порівняно з іншими її типами найвищий ступінь рефлексивності й найбільш виразну тенденцію до об"єктивного сприйняття політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378-057.875:37.07-051]:174+37.07:005.95-051]:174
Б 70


    Блохіна, Ірина Олександрівна.
    Психологічні чинники становлення професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Блохіна Ірина Олександрівна ; наук. кер. Винославська О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Киїів, 2012. - 285 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-221. -
УДК
ББК 37.07:005.95-051]:174
Рубрики: Педагогічна психологія--Управління навчальними закладами--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
моральна свідомість -- професійна етика -- професійно-етичні настановлення -- чинник становлення -- навчальні заклади
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами. Визначені критерії оцінювання та рівні сформованості професійно-етичних настановлень майбутніх управлінців. Досліджено психологічні чинники становлення настановлень, які здійснюють вплив на кожний їх компонент: на когнітивну складову - сформовані моральні знання, рефлективність, креативність та прогностичні здібності особистості; на емоційний компонент - емпатія, комунікативна соціальна компетентність, психічна стійкість; на конативний компонент - інтернальність особистості, її домінуючі соціально-психологічні настановлення на процес - результат, на працю - гроші, на свободу - владу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Винославська, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
378.015.3:159.947.23-057.21-057.875]:172
К 56


    Ковальчук, Олена Степанівна.
    Психологічні умови формування в технічних університетах соціальної відповідальності майбутніх інженерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Ковальчук Олена Степанівна ; наук. кер. Винославська О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 198, [42] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-196. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Соціальна відповідальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність інженера -- технічний університет -- модель соціальної відповідальності -- моральна свідомість -- законосвідомість -- громадська свідомість -- альтруїзм -- майбутні інженери
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психологічних умов формування соціальної відповідальності майбутніх інженерів. Розроблено психодіагностичний інструментарій для виміру соціальної відповідальності особистості. Побудовано апостеріорну п'ятифакторну модель соціальної відповідальності особистості, яка складається з компонентів: громадської свідомості, законосвідомості, рефлексії нааслідків своїх дій, моральної свідомості, альтруїзму. Розроблено ефективну систему тренінгових занять для розвитку соціальної відповідальності майбутніх інженерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Винославська, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.64
Д 44


    Дідух, Микола Леонтійович.
    Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Дідух Микола Леонтійович ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2004. - 201 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПОЛІТИЧНА СВІДОМІСТЬ -- СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- когнітивно-ситуативний фактор -- РЕФЛЕКСІЯ -- МАНІПУЛЯЦІЇ -- ПОЛІТИЧНА УЧАСТЬ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене становленню політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності. Встановлено, що політична свідомість є необхідною складовою свідомості особистості як такої, її існування зумовлюється самим фактом соціального життя людини. Виявлено, що становлення політичної свідомості молоді визначається мимовільними інтеріоризаційними факторами, а також факторами рефлективними, яким властива особистісна контрольованість, усвідомленність, ціннісно-раціональна визначеність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Національний університет ім. Тараса Шевченка. Кафедра соціальної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75
Є 15


    Євдокимова, Тетяна Олексіївна.
    Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-215. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екорозвиваюче середовище -- природоцентричне самоусвідомлення -- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.8-057.875:33+330.16
К 63


    Комаровська, Віра Леонідівна.
    Особливості економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комаровська Віра Леонідівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Житомир. військ. ін-т радіоелектрон. ім. С. П. Корольова. - Київ, 2006. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 218-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Економічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна свідомість -- економічна самосвідомість -- компоненти економічної свідомості -- економічна поведінка -- суб'єктивно-економічний статус -- соціальна група -- гендер
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню особливостей економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів. У роботі розкрито сутність та особливості економічної свідомості та самосвідомості особистості, виділено та схарактеризовано основні форми економічної свідомості, продемонстровано їх взаємозв'язок та взаємозалежність. Значну увагу приділено структурним компонентам та функціям економічної свідомості студентів, розглянуто механізм її функціонування. Подаються результати емпіричного дослідження аналізу впливу суб'єктивного економічного статусу та тендерного фактора на структурні компоненти економічної свідомості студентів. Наводяться дані щодо особливостей економічної свідомості студентів технічного вузу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С. П. Корольова (Житомир)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.27+316.48:364-43
К 91


    Кунцевська, Анастасія Володимирівна.
    Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кунцевська Анастасія Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНИЙ ПРАЦІВНИК -- ІНТРАПЕРСОНАЛЬНий конфлікт -- професійна свідомість -- професійна ситуація -- РЕФЛЕКСІЯ -- ПЕРЕЖИВАННЯ
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.38+159.928:159.954.4
М 11


    Музика, Олександр Леонідович.
    Суб'єктно-ціннісний аналіз становлення творчо обдарованої особистості (на матеріалі технічної творчості) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Музика Олександр Леонідович ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 203 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктний підхід дослідження -- цінності -- творча обдарованість -- життєвий шлях -- ціннісна свідомість
Анотація: У дослідженні теоретично і експериментально розроблено проблему застосування суб'єктно-ціннісного підходу до дослідження процесу становлення творчо обдарованої особистості. Виявлено індивідуальні особливості розвитку ціннісної свідомості та формування суб'єктнихцінностей технічно обдарованої людини. Встановлений взаємозв'язок змістовних і динамічних компонентівструктури ціннісно-смислового поля свідомості технічно обдарованої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
316.723+005.32
П 14


    Паламарчук, Ольга Миколаївна.
    Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Паламарчук Ольга Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-206. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Екологіна культура--Підприємництво--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- еколого-економічна культура -- підприємництво
Анотація: В дисертації обґрунтовано, що цілісність та інтегральність еколого-економічної культури підприємця детермінується факторами внутрішньої, психологічної узгодженості емоційно-поведінкових реакцій, виявів особистості та ділових екологічних якостей підприємця. Визначено провідні соціально-психологічні чинники процесу становлення та розвиткуеколого-економічної культурипідприємців та розкрито взаємозв'язок між ними. Виявлено залежність еколого-економічної культури від рівнів сформованості структурних компонентів професійної екологічної відповідальності кожного працівника підприємства. Розроблено цільву програму, спрямовану на інтенсивне формування екологічної відповідальності підприємництва в цілому і кожного окремого підприємця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.922.73-053.6+159.947.5]:316.46
П 41


    Походенко, Світлана Володимирівна.
    Психологічні особливості мотивації лідерства у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боднар Алла Яківна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Походенко Світлана Володимирівна ; наук. кер. Киричук О. В. - Київ, 1998. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Лідерство--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- мотивація лідерства -- свідомість підлітків
Анотація: В дисертаційному дослідженні вивчається лідерство підлітків та його мотиваційне забезпечення, подається психологічний аналіз суті та змісту лідерства. Проводиться дослідження категоріальних структур свідомості підлітків, що опосередковують сприймання вчинку лідера. Вивчається структура потенційної мотивації лідерства в підлітків, становлення мотивації лідерства шляхом ідентифікації зі значущими іншими. Досліджуються внутрішні соціально-психологічні фактори мотивації лідерства у підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922:34
П 78


    Прохоренко, Олексій Олексійович.
    Психологічні засади розвитку правової свідомості майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Прохоренко Олексій Олексійович ; наук. кер. Топузов О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 184-214. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток правової свідомості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
правова свідомість -- ціннісний складник -- майбутні юристи -- правова соціалізація -- громадянські цінності
Анотація: У дисертації уточнено поняття "правова свідомість майбутніх юристів", вирізнено показники й рівні сформованості ціннісних складових їх правової свідомості . Виявлено й емпірично доведено сукупність психологічних засад, які оптимізують формування ціннісних складників правової свідомості. Визначено базові психологічні засади, що активізують процес формування ціннісних складових правової свідомості майбутніх юристів в умовах ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Топузов, Олег Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
378-057.875:159.9-051
С 17


    Самойлова, Аліна Генадіївна.
    Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Самойлова Аліна Генадіївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна свідомість -- самовизначення -- професіонал -- професійна компетентність -- студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922.4(043.3)
Г 67


    Горбунова, Вікторія Валеріївна.
    Психологічні чинники формування етнічної свідомості у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Горбунова Вікторія Валеріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 266 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Фомування етнічної свідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
етнічна свідомість -- етнічна ідентичність -- особистісні конструкти -- юнацький вік -- психолого-педагогічний тренінг -- стререотипізація етнічного сприймання
Анотація: У дисертації вивчається проблема формування етнічної свідомості, розроблена теоретична модель формування етнічної свідомості особистості у юнацькому віці. Вивчені особливості міжетнічного сприймання, структури та змісту етнічної свідомості у юнацькому віці. Досліджено вплив поінформованості в етнічній сфері та творчої діяльності на формування етнічної свідомості особистості. Досліджено особливості розвитку етнічної свідомості особистості в залежності від характеру міжетнічної перцепції особистості, ціннісно-смислової когнітивної складності особистості в етнічній сфері і змістової організації етнічної свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922:502/504
Л 34


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Психологія розвитку екологічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Льовочкіна Антоніна Михайлівна ; наук. кер.Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 462 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 402-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА культура -- студенти -- ЕКОЛОГІЧНА освіта -- юнацький вік -- еколого-орієнтована свідомість -- ставлення до довкілля -- ЕКОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Анотація: В роботі розроблено теоретичну модель екологічної освіти. Визначено зміст і психологічну структуру неперервної екологічної освіти. Розроблено концепцію розвитку екологічної культури студентської молоді. Визначено психологічні чинники і умови формування екологічної культури у студентів. Досліджено рівень розвитку і особливості екологічної культури студентської молоді. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології викладання дисциплін екологічного циклу в системі екологічної освфіти внз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922+37.015.31]:17(043.5)
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Становлення етичної свідомості в онтогенезі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 486 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 415-451. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Етична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕТИЧНА свідомість -- МОРАЛЬНІСТЬ -- ЕТИКо-моральні цінності -- МОРАЛЬНІ дилеми -- рефлексія
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз морально-етичної проблематики у філософській та психологічній літературі. Проаналізовано основні психологічні концепції стадіальності етико-морального розвитку особистості. Розкрито психологічні особливості становлення етичної свідомості на певних етапах онтогенезу. Побудовано структурно-функціональну модель феноменології етичної свідомості. Визначено ключові психологічні чинники та критерії, які здійснюють істотний вплив на становлення етичної свідомості особистості. Досліджено особливості процесу становлення етичної свідомості на відповідних етапах онтогенезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.923.32-057.875
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологія духовного становлення студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 428 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 335-390. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Духовний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ДУХОВНе становлення -- ДУХОВНІСТЬ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ДУХОВНІ ЦІННОСТІ -- РЕЛІГІЙНА свідомість -- студенти внз
Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми духовного становлення особистості. Розроблена авторська модель духовності особистості в юнацькому віці. Запропонована система психолого-педагогічних вправ, спрямованих на сприяння духовному становленню особистості. Досліджено процесуальні аспекти духовного становлення особистості в контексті проблематики розвитку особистості в юнацькому віці. Розроблено та апробовано програму духовного становлення особистості студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 31388
Кількість відвідувачів 1173
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя