Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ускладнюючі умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
151.51
А 43


    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості [Текст] / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
образ -- стратегія -- задача -- творча діяльність -- ускладнюючі умови -- процес
Анотація: Розглядаються особливості функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчої діяльності особистості. Зокрема, аналізується специфіка їх проявів на етапі вивчення умови задачі, що ґрунтується на трансформації початкових умов задачі в шукані її умови. Досліджується структурно-функціональний аналіз інформації як основа перцептивно-мисленнєвої діяльності людини. Наголошується, що основною базою адекватного розуміння умови задачі є формулювання відповідних вимог до структурних і функціональних властивостей гіпотетичних елементів шуканої конструкції. Успішність побудови образу шуканої конструкції забезпечується адекватною диференціацією відомої інформації, встановленням суті гіпотетичних взаємозв’язків між елементами шуканої конструкції, а також змісту їх взаємодії з уже наявними об’єктами. Аналізуються труднощі, що мають місце в процесі розв’язування конструкторських задач в ускладнених умовах. Визначаються типи реагування досліджуваних на введення в процес розв’язування експериментальної задачі ускладнюючих умов, зокрема, акцентується увага на їх активізуючому впливі. Формулюються тенденції та рівні прояву перцептивно-мисленнєвих стратегій творчої діяльності учнів. Зосереджується увага на розгляді основних типів трансформації процесу розв’язування досліджуваними експериментальних задач внаслідок введення раптових заборон.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 6684
Кількість відвідувачів 599
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя