Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (734)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
1.
159.923:687.53
Л 83


    Лубянська , Світлана Павлівна.
    Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лубянська Світлана Павлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 295 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 274-295. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художник-модельєр--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
якості -- навчально-професійна діяльність -- професіографічна характеристика -- початкова професіоналізація -- самоактуалізація -- розвивальні заняття -- проектний метод -- інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.91:355
Н 71


    Нічик , Олена Володимирівна.
    Психофізіологічне забезпечення військово-професійної діяльності співробітників особистої охорони [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Нічик Олена Володимирівна ; наук. кер. Кокун О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 231 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-223. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Військово-професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психофізіологічне забезпечення -- психофізіологічний відбір -- психофізіологічний супровід -- психограма -- професійно важливі якості
Анотація: В роботі проведено узагальнення теоретичних підходів до вирішення даної проблеми, психологічний аналіз специфічних особливостей професійної діяльності охоронців, емпіричне дослідження їх професійно важливих та адаптаційно значущих психофізіологічних властивостей. Запропонована система психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, складовими якої виступають професіографічний аналіз їх діяльності, професійний психофізіологічний відбір і психофізіологічний супровід охоронної діяльності. Обгрунтовано вибір військово-професійної працездатності та адаптації, професійного здоров`я охоронців об`єктами спрямування заходів забезпечення. Розроблений алгоритм психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, вказані етапи і послідовність методичних процедур, необхідних для його реалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923:614.253.1/.2
В 18


    Варнавських, Катерина Миколаївна.
    Психологічні особливості лікаря в процесі терапевтичної взаємодії з пацієнтами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Варнавських Катерина Миколаївна ; наук. кер. Вадзюк С. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 229 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-206. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Лікар--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
лікарська діяльність -- особистісні властивості -- професійні якості -- емпатія -- лікар -- терапевтичний профіль -- пацієнт
Анотація: В роботі виявлено взаємозв`язки між особистісними рисами лікарів залежно від вікових та статевих відмінностей. У дослідженні узагальнено і запропоновано нове вирішення проблеми, що полягає у з`ясуванні психологічних особливостей практикуючих лікарів терапевтичного профілю. В результаті застосованого комплексу психологічного дослідження суттєво розширено уявлення про роль особистісних утворень лікаря-терапевта, зокрема емпатійності, професійної спрямованості, особливостей прояву екстра-інтроверсії, оптимізму, емоційної стійкості, домінантності, практичності, адекватності, самооцінки, проникливості, самоконтролю, тривожності та ін. у професійній діяльності лікаря. Констатовано, що результати дослідження дозволяють більш ефективно здійснювати навчально-виховну роботу із студентами медичних закладівщодо формування, розвитку та корекції професійно важливих якостей майбутніх лікарів, що сприятиме їх більш успішній професіоналізації. запропоновано методику психодіагностичного дослідження та високоінформативні психодіагностичні комп`ютерні програми, що не лише оптимізують процес визначення професійної придатності студентів медичних навчальних закладів. але й дозволяють проводити профорієнтаційну роботу вже на етапі вибору професії. Розроблено та впроваджено комплекс занять, спрямованих на розвиток та формування професійно-важливих психологічних рис лікарів терапевтичного профілю, що лежать в основі ефективної терапевтичної взаємодії з пацієнтами та сприяють підвищенню рівня професійної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Вадзюк , Степан Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.946+81'233+159.953.5:81'243
Д 64


    Долга , Тетяна Олександрівна.
    Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Долга Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - Бібліогр.: с. 194-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Перекладацька діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-філологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- готовність студента до перекладацької діяльності -- фази діяльності -- спеціальні знання -- вміння -- навички -- професійно важливі якості фахівця -- стратегії здійснення перекладу
Анотація: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3+37.091.31-059.2
І-24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Івашкевич Едуард Зенонович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- діалогічні якості -- ПЕДАГОГІЧНІ впливи -- ЗМІСТОВНІ впливи -- дискретні впливи -- інтелектуально-рефлексивні впливи -- особистісно-рефлексивні впливи -- характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.947.23:005.95-051
Л 17


    Лазорко, Ольга Валеріївна.
    Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лазорко Ольга Валеріївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Відповідальність--Дисертації
   Соціальна психологія--Менеджер--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -- МЕНЕДЖЕР -- ОБ'ЄКТИВНІ та суб'єктивні детермінанти -- ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- професійно-важливі якості -- професійно-психологічний тренінг
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено висвітленню проблеми психологічних детермінант відповідальності менеджерів промислового підприємства. У роботі науково-теоретично обґрунтовано поняття відповідальності менеджера. Визначено структуру та суттєві особливості цього соціально-психологічного поняття. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства та їх вплив на формування високого рівня цієї особистісної риси. Представлено технологію та апробацію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2+159.947.23]:316.46
К 93


    Куриця, Алла Іванівна.
    Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куриця Алла Іванівна ; наук. кер. Яблонська Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Лідерські якості--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- лідерські якості -- студенти -- ситуативний лідер -- потенційний лідер
Анотація: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:159.9-051
М 29


    Мартинюк, Ірина Анатоліївна.
    Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мартинюк Ірина Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні психологи--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- особистісна підготовка -- психолог-практик -- професійні якості -- Студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.928.22:316.46
М 66


    Мітлош, Антоніна Василівна.
    Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мітлош Антоніна Василівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України. - Київ, 2007. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Лідерські якості--Молодь--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
лідерська обдарованість -- лідерські якості -- творчість лідера -- лідерський потенціал -- молодіжне громадське об'єднання
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
316.614.6-057.875:33
М 57


    Міщенко, Олена Олександрівна.
    Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 356 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 326-356. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- студенти -- економічна соціалізація -- "людина економічна" -- психолого-економічні якості -- економічні цінності -- мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.6+159.955.1:165.243
Н 19


    Назарук, Оксана Миколаївна.
    Вікові особливості розуміння особистого досвіду [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарук Оксана Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- адаптованість -- особистий досвід -- наратив -- розуміння -- особистісні якості -- вікові особливості -- діти -- підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923-021.254+159.944
П 37


    Плющ, Світлана Миколаївна.
    Зв'язок особистісних та індивідуально-психологічних особливостей у розумовій стомлюваності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Плющ Світлана Миколаївна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 207, [63] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розумова діяльність--Особистісність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
розумова стомлюваність -- втома -- саморегуляція -- особистісні якості -- стиль діяльності
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування властивої розумової стомлюваності як характеристики особистості. З'ясовано, що стомлюваність залежить від особливостей компенсаторних відносин між різними рівнями її опосередкування. Обґрунтовано можливість інтерпретації стомлюваності як критерію сформованості індивідуального стилю діяльності. Запропоновано методику тестового визначення індивідуальних особливостей розумової стомлюваності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.7-053.5+159.947
П 50


    Поліщук, Світлана Анатоліївна.
    Особливості розвитку волі в учнів молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поліщук Світлана Анатоліївна ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 220 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток волі--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- розвиток волі -- вольове зусилля -- вольові якості -- увага -- мотивація -- самооцінка
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості вольових якостей та вольового зусилля в дітей молодшого шкільного віку. З'ясовано структуру комплексу вольових якостей, встановлено симптоматику, динаміку, значущість його складових. Виокремлені основні ймовірні тенденції в розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток на основі кореляційного та класифікаційного аналізу комплексу. З'ясований ступінь впливу на особливості становлення вольових якостей та вольового зусилля таких чинників, як сила нервової ситстеми, рівень концентрації та стійкості уваги, характеристики мотиваційної сфери та самооцінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, Майя Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
378-057.875:159.9-051
Т 35


    Терлецька, Лариса Гаріївна.
    Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терлецька Лариса Гаріївна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Київськ. міжрегіон. ін-т удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка. - Київ, 1997. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
майбутній психолог -- професійні якості -- рольова гра -- практичний психолог -- професійне становлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.943+159.9:355
Х 64


    Хміляр, Олег Федорович.
    Психологічні особливості розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Хміляр Олег Федорович ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток фізичних якостей--Дисертації
   Загальна психологія--Особистість офіцера--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психомоторика -- енергопотенціал -- психічна напруженість -- витривалість -- влучність -- спритність -- професійно важливі якості
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера. У роботі показано основні шляхи розвитку витривалості, влучності та спритності, які базуються на психічній регуляції рухів і дій та енергопотенціалі. Здійснено теоретичний аналіз щодо дослідження психічної регуляції рухів і дій, розкрито їх системну будову. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективного розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32
Ш 66


    Шкурко, Ярослава Іванівна.
    Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шкурко Ярослава Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 2000. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-167. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні якості -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи -- комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.942:614.253.1/.2
Ю 16


    Юдіна, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юдіна Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 183 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-174. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Емпатія--Дисертації
   Загальна психологія--Майбутні лікарі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емпатійність -- ідентифікація -- професійно важливі якості -- особистісні властивості -- майбутній лікар -- професійне становлення
Анотація: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.923-057.36-057.875:316.752
Г 67


    Горбенко, Юрій Леонідович.
    Особливості становлення ціннісних орієнтацій у процесі професійної підготовки військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Горбенко Юрій Леонідович ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Загальна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ВІЙСЬКОВОслужбовці -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТація -- громадянські якості -- курсанти
Анотація: У дослідженні побудовано концептуальну модель структури ціннісних орієнтацій особистості, обгрунтовані її теоретичні засади. Проаналізовані методичгні засоби емпіричного вивчення ціннісних орієнтацій і громадянських якостей особистості та розроблений комплекс методик їх психодіагностики. Виявлені фактори, що впливають на становлення свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій особистості під час підготовки у внз. Досліджені зв'язки свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій військовослужбовців з їх громадянськими якостями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \науч. рук.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923.2-053.67+005.32:331.548
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. кер. Федоришин Б. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Професійна орієнтація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМООЦІНКА -- професійна орієнтація -- ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- вибір професії -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Федоришин, Б. О. \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.923.2:331.54:34-051-057.875
К 17


    Каламаж, Руслана Володимирівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2010. - 485 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 405-443. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна я-концепція -- майбутні юристи -- ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМООЦІНКА -- САМОСТАВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ЮРИДИЧНА етика -- ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 131140
Кількість відвідувачів 1293
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя